Jaska kirjoitti:Minä en ole ilmoittautunut talebaaniksi enkä usko kovin monen muunkaan täkäläisen miehen tehneen sitä.
Jaska kirjoitti:Älä sotke naisia ja feministejä. Maailmassa on luojan kiitos vielä ihannoikeitakin naisia.
Jaska kirjoitti:Ryysy kirjoitti:Jaska, oletko ihan unohtanut, että ihailemasi Femenkin edustaa feminismiä. Voidaan puhua miesvihastakin tietty, jos haluat...
Feministit tekee tiukan pesäeron Femenin kanssa. Femen esimerkiksi vastustaa muslimeja, joka ei feministeille käy...
Jaska kirjoitti:Kyllä minä olen ne monesti osoittanut, mutta haluat vain jaaritella. Eräästäkin osoituksesta nousi sellainen meteli, että jouduin poistamaan kyseisen viestin. En viitsi nyte enää lähteä samaan, koska tiedän jo mikä elämä siitä nousee.
Ihanoikeat naiset on ihan normaaleja naisia, joita äärifeminismi ei ole vielä saastuttanut.
Jaska kirjoitti:Heitä on hyvin laaja kirjo. He ovat sellaisia kuin esimerkiksi rouva Kyllästynyt, kun häneltä on riisuttu feministinen hömppä pois.
Jaska kirjoitti:Kyse ei ole siitä ettenkö vastaisi, vaan siitä, että vastaus ei ole ennakkoluulojesi mukainen etkä siten suostu sitä päästämään vastaanottimeen...
Kyllästynyt kirjoitti:Jaska kirjoitti:Kyllä minä olen ne monesti osoittanut, mutta haluat vain jaaritella. Eräästäkin osoituksesta nousi sellainen meteli, että jouduin poistamaan kyseisen viestin. En viitsi nyte enää lähteä samaan, koska tiedän jo mikä elämä siitä nousee.
Ihanoikeat naiset on ihan normaaleja naisia, joita äärifeminismi ei ole vielä saastuttanut.
Et ole osoittanut mitään, vaan ainoastaan inttänyt, että jostakin olisi tuollaista pitänyt pystyä päättelemään.
Samalla tavalla kiertelet ja väistelet kysymystäni "ihannoikeista naisista".
Minkälaisia siis ovat "ihan normaalit" tai "ihannoikeat naiset"?
Jaska kirjoitti:Olette jatkuvalla sotajalalla Jaskaa vastaan. Miksi?
Jaska kirjoitti:Olette jatkuvalla sotajalalla Jaskaa vastaan. Miksi?
Jaska kirjoitti:Tarkoittaa ihan jämptisti sitä mitä siinä lukee.
Jaska kirjoitti:Feminismi on pääosin äärivasemmistolaista huuhaata höystettynä lesbojen miesvihalla ja muulla sonnalla.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa