"Ulkoilutan ketturukkaa"

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: "Ulkoilutan ketturukkaa"

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 18.05.2015 12:14

Taattua Jaskaa; äärettömän typerä viesti ja ketju.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja toope » 18.05.2015 12:42

Kyllästynyt kirjoitti:Taattua Jaskaa; äärettömän typerä viesti ja ketju.

Enemmänkin tämä on taattua Kyllästynyttä. Ketju oli jo vaipunut alas ja on viisi päivää vanha ja Kyllästynyt kävi sen nostamassa ylös sanoakseen paskaa.
Sun antisi tälle foorumille, Kyllästynyt, on täysi nolla.
toope

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 18.05.2015 12:43

Jaska kirjoitti:Miksi haukut Jaskaa kaikesta? :cry:

Koska minua oksettaa tapasi puhua loukkaavasti asioista joista et tunnu ymmärtävän läheskään niin paljon kuin itse kuvittelet.
Etkä näytä vieläkään tajuavan kuinka raivostuttavia "muka hauskat" viestisi ovat.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 18.05.2015 12:43

toope kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Taattua Jaskaa; äärettömän typerä viesti ja ketju.

Enemmänkin tämä on taattua Kyllästynyttä. Ketju oli jo vaipunut alas ja on viisi päivää vanha ja Kyllästynyt kävi sen nostamassa ylös sanoakseen paskaa.
Sun antisi tälle foorumille, Kyllästynyt, on täysi nolla.

No sehän on hyvä saavutus verrattuna siihen, että menisi miinuksen puolelle.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja toope » 18.05.2015 12:45

Montako päivää aiot tällä kertaa räksyttää turpaasi. Odotan aikaa, kun taas poistut foorumilta.
toope

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 18.05.2015 12:50

toope kirjoitti:Montako päivää aiot tällä kertaa räksyttää turpaasi. Odotan aikaa, kun taas poistut foorumilta.

En omista turpaa, ja räksyttämisenkin olen suosiolla jättänyt mm. sinun hoidettavaksesi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja toope » 18.05.2015 12:58

Poistun foorumilta siksi aikaa, kun sinä olet aktiivisena räksyttämässä turpaasi.
Toivottavasti ilmoitat ajankohdan jolloin olet taas mennyt suljetulle osastolle etkä voi osallistua foorumin kirjoituksiin.
toope

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 18.05.2015 13:02

toope kirjoitti:Poistun foorumilta siksi aikaa, kun sinä olet aktiivisena räksyttämässä turpaasi...

Se on kokonaan sinun oma valintasi.
toope kirjoitti:... Toivottavasti ilmoitat ajankohdan jolloin olet taas mennyt suljetulle osastolle etkä voi osallistua foorumin kirjoituksiin.

En ole koskaan ollut suljetulla, minulla ei ole turpaa - ja räksyttämisenkin olen suosiolla jättänyt muille.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 18.05.2015 19:32

Trisse kirjoitti:Kohta Kyllästynyt lähtee mökilleen viettämään kesäviikonloput.

Tehdäänpä nyt ainakin yksi asia täysin selväksi:
Minulla ei ole mökkiä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 18.05.2015 19:41

Trisse kirjoitti::shock: Miksi olet huijannut minua uskomaan päinvastaista? :(

En ole huijannut ketään.
Olen osallistunut iäkkäiden sukulaisten mökkien ylläpitoon ja huoltamiseen, mutta minulla ei mökkiä ole (enkä usko koskaan tulevankaan).
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 19.05.2015 22:29

Jaska kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Jaska kirjoitti:Miksi haukut Jaskaa kaikesta? :cry:

Koska minua oksettaa tapasi puhua loukkaavasti asioista joista et tunnu ymmärtävän läheskään niin paljon kuin itse kuvittelet.
Etkä näytä vieläkään tajuavan kuinka raivostuttavia "muka hauskat" viestisi ovat.

Eli minun tulisi muuttaa tapojani, koska sinua oksettaa?

Voihan sen noinkin sanoa, mutta minun mielestäni on kyse siitä, että sinä selkeästi ja harkitusti (oman vihasi, katkeruutesi ja kaunaisuutesi vuoksi) halveksit ja halvennat naisia (erityisesti feministejä) ja naiseutta, provosoit ja pyrit loukkaamaan - etkä tunnu lainkaan tajuavan kuinka paljon pahaa oloa ja vahinkoa sinun "muka hauskat" juttusi tuottavat.

Sinun käytöstäsi voisi myös verrata itsensäpaljastelijan selittelyyn; "kuinka se nyt voisi jotakuta häiritä jos minä esittelen genitaalejani".
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 20.05.2015 00:25

Jaska kirjoitti:En ole vihainen enkä katkera. Sinä sensijaan et löydä minusta kuin moittimista.

Jos et ole vihainen etkä katkera, miksi kerta toisensa jälkeen tölvit naisia ja etenkin feministejä, nimittelet meitä femakoiksi ja väität feministien olevan lesboja, postaat palstalle typeriä nakukuvia, provosoit ja sitten, muka viattomana, pyörittelet silmiäsi?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 20.05.2015 10:36

Jaska kirjoitti:Olen ulkoisista paineista johtuen sensuroinut jutuistani femakko- termin, vaikka feministit sitä käyttävät itsekin...

Käytettyäsi sitä (ennen kieltoa) kymmeniä, ellei satoja, kertoja.
Jaska kirjoitti:... Feminismihän on lesbonaisten dominoima liike. Ei se minun syyni ole...

Ei minun feminismini ainakaan ole mikään lesbojen dominoima liike, eikä ainakaan sinulla pitäisi olla mitään kanttia väittää feministien olevan lesboja! Tai muutenkaan kirjoittaa tälläista paskaa:
Jaska kirjoitti:Lesbot eli feministit puhuu pilistä kuin kettu pihlajanmarjoista. Kysykää vaikka Rosenbergiltä.

Väitätkö ihan tosissasi, ettet muka provosoi nimetessäsi kaikki feministit lesboiksi?
Jaska kirjoitti:... En minä provosoi, vaan tuon käsiteltäväksi päivänpolttavia kysymyksiä...

Millä perusteella sinun mielestäsi on "päivänpolttava kysymys" linkittää palstalle nakukuvia tai "tässäkin voi nähdä peniksen" -idiottimaisuuksia?
Jaska kirjoitti:... Nytkin SDP:n naisten puheenjohtaja valittaa, että ovat demokraattisesti valinneet miehiä johtopaikoille, vaikka eduskuntaryhmästä 2/3 on naisia. Ei se ainakaan miesten vika ole.

Entä sitten? Onko sitä joku väittänyt miesten syyksi??????
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 20.05.2015 10:57

Jaska kirjoitti:Etkö näe edes sitä positiivisena, että olen vaatimuksestasimlopettanut femakko-termin käytön?...

Pitäisikö olla jotenkin ylenpalttisen kiitollinen siitä, että olet ylläpitäjän suosituksesta siirtynyt sanasta "femakko" sanaan "lesbo"?
Jaska kirjoitti:... Feministit ovat itse vetäneet yhtäläisyysmerkit sanojen feministi ja lesbo välille. Minä olen siihen syytön...

Ketkä ovat ja MISSÄ?
Olet taatusti syypää siihen, että väität täällä kaikkien feministien olevan lesboja.
Jaska kirjoitti:... Tarkastelen mielenkiinnolla kaikkia maailman ilmiöitä ilman kummempaa arvolatausta eli neutraalisti. Minä en näe peniksiä kaikkialla, siksi aihe kiinnitti huomioni.

Tarkastele mitä ikinä haluat, mutta onko jokainen aivopierusi pakko tuoda tänne muiden haisteltavaksi?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Ryysy » 20.05.2015 12:05

Jasse-tätille, ole hyvä.

Pienin askelin kohti heteroutta. Eka leikitään, että ollaan bi-ihmisiä...

Cixous’n hahmottelemaan naiskirjoitukseen liittyy tiiviisti ajatus biseksuaalisuudesta. Hänen luonnostelemansa biseksuaalisuus ei perustu freudilaisittain ajatukseen kahdesta sukupuolesta, jotka täydentävät toisiaan ja joiden myötä sukupuolten välinen ero katoaa. Sen sijaan cixouslainen ’toinen biseksuaalisuus’ merkitsee jokaisessa subjektissa vallitsevaa sukupuolten moninaisuutta, erojen tunnistamista omassa itsessä. (http://netn.fi/artikkeli/sukupuolieron- ... kasitteita)

Sitten:

Irigaray tuo ihmettelyyn uuden ulottuvuuden, sillä hän haluaa sijoittaa sen miehen ja naisen väliin, naisen ja miehen välisen suhteen perustaksi. (http://www.tieteessatapahtuu.fi/007/wahlstedt.htm)

Heterous mainittu!

Sitkö ois hienoa, jos voisi vaikka puhua ihan omista ja kuunnella täällä olevien toisten ajatuksia eikä coypastettaa aina joittenkin supertähtien juttuja, kuten itse teen.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 20.05.2015 12:36

Jaska kirjoitti:Ole hyvä
Richin mukaan lesborakkaus on alku feministiselle tietoisuudelle. Penelopen on samaa mieltä, koska on kyse naisten asettamisesta etusijalle. Atkinson sanoo, että feminismi on teoria ja lesbous käytäntö, ja on sitä mieltä, että lesbous elämäntapana ei ole ratkaisu, vaan niin kuin Leedsin vallankumouksellinen feministiryhmä myöhemmin määritteli; olla naisiin samaistuva nainen, joka ei harjoita seksiä miesten kanssa, on tärkeä peruste radikaalifeminismille.

http://feminismi.tripod.com/lesbous.htm

Ymmärtääkseni kukaan ei ole kieltänyt tai kiistänyt minua määrittelemästä itseäni feministiksi - eikä kukaan liioin ole edellyttänyt, että minusta pitäisi tulla lesbo.
Joten, millä tavalla sinun linkkisi anti todistaa, että feministit ovat itse vetäneet yhtäläisyysmerkit sanojen feminismi ja ja lesbo välille???
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 20.05.2015 13:05

1960-luvulla feministejä oli 1 %, 2010-luvulla 50 %.
Jos et ole lesbo, et ole feministi.
Jos olet feministi, et ole välttämättä lesbo.

Feminismin määritelmän väljyys antaa eväitä monenlaiseen.
On luultavaa, että ns. radikaalifeministeissä on lesboja enemmän kuin väestössä keskimäärin.

Jos tavalliselta katunaiselta kysyy, että kannatatko tasa-arvoa, hän sanoo "joo".
Olet siis feministi-lesbo!

14:02 Vrt. yo
1960-luvun alussa yloppilaita oli 5 %, kaikki fiksuja ja (enemmän) "oikeistolaisia".
2010-luvulla yloppilaita tulee 45 % nuorista, "kaikki" enemmän tai vähemmän tolloja.
Samoin on käynyt feminismille.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Ryysy » 20.05.2015 17:23

Ei ehkä sitten tarkoitakaan. Tasa-arvo on ehkä laajempi.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 20.05.2015 17:40

Jaska kirjoitti:Tasa-arvo ei tarkoita feminismiä.

Feminismin tavoite on tasa-arvo.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 20.05.2015 19:22

Jaska kirjoitti:Feministien tavoite on miehetön maailma, jossa elää pelkästään naisia.

Millä sinä väitettäsi perustelet? Missä on kannanotto, ilmoitettu tavoite tai päämäärä, että noin olisi?
Vastaus: Ei missään, mutta sinä väität tuollaista paskaa, koska olet jostain syystä katkera naisille - ja erityisesti feministeille.
Kyllästynyt

Seuraava

Paluu Romulaatikko