.

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Peniksiä aivan kaikkialla

ViestiKirjoittaja Ryysy » 16.05.2015 22:29

Miksi näin on?
Ryysy

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 18.05.2015 12:12

Järkyttävän typerä ketju; taattua Jaskaa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 18.05.2015 12:45

Jaska kirjoitti:Jaska ei ole vastuussa tuosta alkuperäisestä artikkelista.

Et, mutta olet aivan taatusti vastuussa sen linkittämisestä tänne.

Vai etkö omasta mielestäsi sitä ole???
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Ryysy » 18.05.2015 16:09

Minusta tämä on mielenkiintoinen ja sinänsä kevyempi aihe (tähän mennessä) ja näin ollen ihan ok. Kiinnostavaa siis on, kuten aiemmin kysyin, että mistä se johtuu, että ihmiset näkevät juuri 'peniksiä' helposti kaikkialla. Jokin aika sitten oli myös "sormie-villitys", jolloin ihmiset näkivät takapuolia kaikkialla. Jostain syystä ihmisillä (osalla ainakin) on taipumusta hahmottaa jokin, esim. sohvalla löhöilevä koira (vai onko tuo kissa?) juuri penikseksi, mikäli muoto tms. on riittävän samanlainen.

Trallallaa, kiinnostaa myös, onko penis ja eritoten sen koko muka oikeasti KAIKILLE miehille niin suuri asia, että sitä ei kukaan nainen voi edes ymmärtää. Luulen, että peniksen koko on suurempi tai jopa ongelmallisempi asia niille, jotka eivät ole sinut itsensä kanssa. Liittyy myös osin siihen, että seksi on pelkistetty tarkoittamaan yhdyntää. Joillekin iso penis antaa selvästi itseluottamusta... tervettä tai vähemmän tervettä sellaista. Joskus, kun ihminen tiedostaa, että hänellä on jytky penis, niin hän myös saattaa tuoda asiaa korostuneesti esille, mikä on minusta erikoinen ilmiö. Ei kai kenenkään tarvitsisi joka kymmenennessä - sadannessa lauseessaan mainostaa sitä, kuinka hänen peniksensä on oikea jättiläinen. Voisikohan siinäkin olla juuri jostain itsetunnon tms. ongelmista kyse.
Ryysy

ViestiKirjoittaja toope » 18.05.2015 16:40

Minä näen homoja ja lesboja kaikkialla sen jälkeen, kun heitä alkoi tulla ulos kaapista.
Tuntuu, että jokaisessa elokuvassa tai kilpailussa on homopari.
toope

ViestiKirjoittaja Ryysy » 18.05.2015 17:15

90-luvulla (tai joskus) elokuviin ja sarjoihin alkoi tulla "pakkoneekereitä". Aina piti melkein joka ohjelmassa olla ainakin yksi tummaihoinen.
Ryysy

ViestiKirjoittaja toope » 18.05.2015 17:23

Seuraava pakko taitaa sitten olla nämä sukupuolineutraali-ihmiset.
toope

ViestiKirjoittaja Ryysy » 18.05.2015 17:57

Liittyyköhän ne musteläiskätestit jotenkin asiaan? Niissä on kyllä kai kyse erilaisesta 'hahmontunnistuksesta'.

Sitten kun olen miettinyt, että JOS nykyään on jotenkin tyypillistä nähdä peniksiä kaikkialla, niin pitää kuitenkin jotenkin myös tiedostaa, mitä on soveliasta kertoa 'näkevänsä'. Jos hakee vaikkapa opiskelupaikkaa ja pääsykokeeseen liittyy musteläiskätestit, niin pitää varmaan tajuta, että vaikka näkisi jossakin kuvassa peniksen, niin sitä ei saa kuitenkaan paperiin kirjoittaa, koska se ei ole soveliasta ?

Luulen, että noilla testeillä etsitään normaaliutta eli yleisyyttä. Ei siis pidä kertoa pitkiä stooreja, vaan on parempi nähdä "koira" tai "tanssivat naiset" kuin hirviän pitkää tarinatulvaa.

Vieläköhän psykiatrisissa sairaaloissa (tai joissain psykopakoissa) ovat käytössä nämä musteläikkätestit?

Luulen, että ne voivat kertoa jotakin ihmisen psyykestä kyllä...
Ryysy

Paluu Romulaatikko