Tauon paikka!

Re: Tauon paikka!

ViestiKirjoittaja Pinja » 14.05.2015 00:04

Trisse kirjoitti:
Pinja kirjoitti:
Trisse kirjoitti:Hölmö.

Haukuitko minua hölmöksi ja mistä syystä?

Matkit.

Miksi sua ei saisi matkia?
Pinja

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 14.05.2015 12:16

Ei matkimista tietenkään voi estää, mutta minä ainakin pidän matkimista tyhmänä.
Matkiiko siksi, että ihailee toisen ylivertaista suoritusta?
Matkiiko siksi, että haluaa ärsyttää?
Matkiiko siksi, että ei itse keksi mitään omaa sanottavaa?
En keksi mitään positiivissävyistä syytä matkimiseen.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja toope » 14.05.2015 12:23

Minusta netissä ei voi edes matkia vaan se on lainausta ja pitäisi käyttää lainausmerkkejä.
toope

ViestiKirjoittaja Pinja » 14.05.2015 12:43

Onko se sitten sitä, että matkituksi tullut kokee, että matkija omii tämän omaisuutta?
Viimeksi muokannut Pinja päivämäärä 14.05.2015 13:50, muokattu yhteensä 1 kerran
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 14.05.2015 13:21

toope kirjoitti:Minusta netissä ei voi edes matkia vaan se on lainausta ja pitäisi käyttää lainausmerkkejä.

Mielestäni ei ole kiva, että lainataankaan, jollei kysy lupaa, että saanko lainata ja saa luvan. Lainaaminen ilman lupaa on varkaus. Tästä lähin minäkään en halua, että minulta lainataan ilman lupaani enkä minäkään halua, että minun sanomisiani matkitaan.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 14.05.2015 13:34

Joskus saattaa sattua niin, että haluaa sanoa samoin sanoin kuin toinen, mutta ei matkiakseen. Silloinhan on siltä, joka saattaa kokea tulleensa matkituksi rikos omia itselleen sellaista mitä muidenkin on oikeus omissa teksteissään käyttää. Toisaalta sanat eivät ole kenenkään yksityisomaisuutta vaan kaikkien käytettävissä.
Pinja

ViestiKirjoittaja toope » 14.05.2015 13:45

Minua ei siis mitään haitannut vaikka sanoit samat sanat kuin Trisse.
toope

ViestiKirjoittaja Pinja » 14.05.2015 13:47

toope kirjoitti:Minua ei siis mitään haitannut vaikka sanoit samat sanat kuin Trisse.

Niin, kun sanoin sen Pinjana enkä Trissenä (en lainannut Trissen sanomista). Ja kuten sanoin niin sanat eivät ole kenenkään yksityisomaisuutta, joten matkiminenkin on mahdollista ja täysin laillista. Kävi niin, että Trisse yritti omia minullekin kuuluvaa omaisuutta kieltämällä sanomasta samoin sanoin. Minä tein oikein, Trisse on syyllinen ja hölmö.
Pinja

ViestiKirjoittaja Maaria » 16.05.2015 23:49

Tauon paikka on mullai. Heippahei. Tullaan takas kun jaksetaan.
Maaria

ViestiKirjoittaja Hilppa » 21.05.2015 23:49

Kiva, että tulit takaisin omana itsenäsi.

Toisaalta, en ymmärrä, miksi poistua niin suureellisesti (että poistuminen pitää oikein mainita ja paluukin). Olen toisinaan pois, enkä kerro, miksi. Monestakaan syystä. Ei sillä ole mitään merkitystä, jos ihminen on vähän aikaa, siis muutaman päivän poissa vaikkapa nyt palstalta. Ei kenellekään tule annihilaatioahdistusta sen vuoksi.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 23.05.2015 22:46

Annihilaatio viittaa täydelliseen tuhoutumiseen.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 23.05.2015 22:58

Ei vaan ahdistus, jonka sisältö on pelko täydellisestä tuhoutumisesta.
Helmenkalastaja

Edellinen

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet