Ihannevartalo

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Ihannevartalo

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 09.05.2015 20:21

Sateentekijä kirjoitti:
toope kirjoitti:Olen aina inhonnut sun perseennuolentaasi Kis, ei voi olla ällöttävämpää ihmistä.
En edes viitsi pistää sinua vihamieheksi, olen sinua inhonnut kai jo 10 vuotta. Sääli kun täällä ei ole inhokkinappia.

Antaa Toopen jauhaa. Tuolla tavoin hän ilmeisesti jauhaa itsensä lopullisesti täältä -

Tuttua Sateentekijää.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kissi » 09.05.2015 20:31

Oleksää Sateentekijä pilkannut Toopen lapsi asioita yleisellä, ihan noin vaan?
Kissi

ViestiKirjoittaja toope » 09.05.2015 20:37

Sinä toit minun päiväkirjastani viestejä lapsettomuudestani tänne roskalaatikkoon ja ne poistit vasta parin päivän päästä.
toope

ViestiKirjoittaja toope » 09.05.2015 20:39

Helmenkalastaja kirjoitti:
Sateentekijä kirjoitti:
toope kirjoitti:Olen aina inhonnut sun perseennuolentaasi Kis, ei voi olla ällöttävämpää ihmistä.
En edes viitsi pistää sinua vihamieheksi, olen sinua inhonnut kai jo 10 vuotta. Sääli kun täällä ei ole inhokkinappia.

Antaa Toopen jauhaa. Tuolla tavoin hän ilmeisesti jauhaa itsensä lopullisesti täältä -

Tuttua Sateentekijää.

Eikö vain, tuohon se tähtää.
toope

ViestiKirjoittaja Pinja » 09.05.2015 20:41

Lapsettomuus on luonnotonta, Jumala on tarkoittanut ihmisen hedelmälliseksi.
Pinja

ViestiKirjoittaja Kissi » 09.05.2015 20:43

Sateentekijä. Et nyt lähe mihinkään, toit asioita esille ja niistä puhutaan sitten mitä kenellekkin tulee mieleen.
Kissi

ViestiKirjoittaja toope » 09.05.2015 20:43

Pinja kirjoitti:Lapsettomuus on luonnotonta.

Niin on minustakin. Adoptiollakin saatu lapsi tuntuu luonnottomalta.
toope

ViestiKirjoittaja Pinja » 09.05.2015 20:47

toope kirjoitti:
Pinja kirjoitti:Lapsettomuus on luonnotonta.

Niin on minustakin. Adoptiollakin saatu lapsi tuntuu luonnottomalta.

Saako kaikki tietää lapsettomuudestasi vai onko se häpeä?
Pinja

ViestiKirjoittaja toope » 09.05.2015 20:49

Kaikkihan se täällä jo tietää ja on se häpeällistä. Enempi en asiasta jatka keskustelua muuten kuin yleisellä tasolla ja minusta lapsettomuus ei kuulu romulaatikko-osioon.
toope

ViestiKirjoittaja Pinja » 09.05.2015 20:54

Sukupuolen korjaajatkaan eivät saa lapsia, minusta siinä ei ole mitään hävettävää ettei saa lapsia.
Pinja

ViestiKirjoittaja toope » 09.05.2015 20:58

Niin mutta se on heillä oma valinta ja ovat voineet saada lapsia ennen sukupuolen vaihtoa.
toope

ViestiKirjoittaja Pinja » 09.05.2015 21:04

toope kirjoitti:Niin mutta se on heillä oma valinta ja ovat voineet saada lapsia ennen sukupuolen vaihtoa.

Ei välttämättä, jos henkilöllä on alunperinkin ollut lapsettomuutta.
Pinja

ViestiKirjoittaja Noolan » 10.05.2015 10:46

Onpa ruman näköistä muokata vyötäröstä niin kapea, että takapuoli ja reidet näyttävät valtavilta.
What's coming will come and we'll just have to meet it when it does.
-J. K. Rowling
Noolan

ViestiKirjoittaja Ryysy » 10.05.2015 11:48

Eritoten nykyään ihannevartalo on myös karvaton... oi, niitä hyviä aikoja, kun röntgensäteillä (?) karvatkin katosivat.

http://www.cosmeticsandskin.com/cdc/xray.php

Kuva

Kolumni
Arsenikkia, röntgeniä ja Darwin: Tämän takia sinäkin sheivaat
Karvanpoisto on ihmiskunnan outo pakkomielle. Sen historia on paikoin taruakin kummallisempaa.
Kulttuuri 21.2.2015 2:00 Päivitetty: 23.2.2015 8:55

Aino Frilander

Helsingin Sanomat

Sofokles, Jeesus, Shakespeare, Abraham Lincoln, Karl Marx ja silmämääräisesti arvioituna joka toinen muodikas mies läntisen maailman metropoleissa: partamiehiä kaikki.

2010-luvun partatrendiä on ollut vaikeaa olla huomaamatta kaduilla – tai mediassa. Viime vuonna talouslehti Financial Timeskin taipui analysoimaan partoja, kun Gillette-partahöyliä valmistava Procter & Gamble raportoi partahöylien myynnin notkahtaneen. Mutta on karvoista kirjoitettu ennenkin.
Haluatko lukea koko artikkelin? Hanki rajaton lukuoikeus:

http://www.hs.fi/kulttuuri/a1424433263620

No en halua!
Ryysy

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.05.2015 11:11

Flower kirjoitti:Tarkoitan sellaista psyykkisen kehityksen huipun saavuttanutta ihmistä.

En tietenkään pääsisi juuri siihen ihanteeseen, mutta voisin omien resurssieni puitteissa pyrkiä siihen, mikä olisi mahdollista, jos sellainen kiinnostaisi.

Kyllästynyt kirjoitti:En puhunut tavoittelusta vaan siitä kuinka uskottavaa on, ettei ihmistä kiinnostaisi oman vartalonsa malli tai muoto.
Minä käsitin, että nimenomaan oli kyse ihannevartalon tavoittelemisesta. Kyllähän minua ulkomuotoni kiinnostaa, mutten ole kiinnostunut "ihannevartalosta". Olen tyytyväinen siihen, mihin minulla on mahdollisuus.

Mielestäni tuo juuri on itsensä pettämästä.
Ei se, että tietää ihannevartalon olevan saavuttamattomissa merkitse sitä, etteikö se(kin) kiinnostaisi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 11.05.2015 11:14

Ainakin minua ihannevartalo kiinnostaa (jossain määrin).
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.05.2015 11:50

Flower kirjoitti:... Ei ole relevanttia pointtini kannalta tähtäänkö ihannevartaloon vai en.

Ei olekaan. Pointti on se, että sanoit ettei sinua kiinnosta (tavoitella ihannevartaloa).
Flower kirjoitti:Tarkoitan sellaista psyykkisen kehityksen huipun saavuttanutta ihmistä.

En tietenkään pääsisi juuri siihen ihanteeseen, mutta voisin omien resurssieni puitteissa pyrkiä siihen, mikä olisi mahdollista, jos sellainen kiinnostaisi.

Mihin siis sana "sellainen" viittaa?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.05.2015 12:19

Flower kirjoitti:Siihen, että laihduttaisin ja kiinteyttäisin vartaloni sellaiseksi, miksi se on mahdollista tehdä...

Eihän ihannevartaloa ole eikä tule kenellekään vaikka siihen kuinka pyrkisi, mutta väite, ettei ole ihannevartalosta kiinnostunut, on mielestäni itsensä pettämistä.
Flower kirjoitti:... Kyllä minä välillä laihdutankin, mutta fokus ei ole niinkään ihannevartalon tavoittelussa (vaikka se olisi siinä osana)...

Tulkitsen yllä olevan lauseesi niin, että olet kuitenkin kiinnostunut ihannevartalon tavoittelusta.
Flower kirjoitti:... Tällä hetkellä en tavoittele ihannevartaloa millään tavalla aktiivisesti, silti en ole ahdistunut vartalostani, joka ei vastaa ihanteita muuten kuin olemalla normaalipainon rajojen sisäpuolella...

Mutta olet kuitenkin kiinnostunut ihannevartalosta, koska osaat määritellä miten oma vartalosi ei sellaista edusta.
Flower kirjoitti:... En ymmärrä tätä sivujuonnetta (edelleenkään).

Silmiini särähti väitteesi "... mutta voisin omien resurssieni puitteissa pyrkiä siihen, mikä olisi mahdollista, jos sellainen kiinnostaisi."
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.05.2015 12:29

Flower kirjoitti:Tuntui särähtävän, mutta ymmärsit väärin.

En ole mielestäni missään väittänyt, ettenkö olisi kiinnostunut ihannevartaloista siinä missä muistakin asioista. Katson laihdutusohjelmiakin En kuitenkaan ole kiinnostunut ihannevartalon tavoittelusta/ pyrkimisestä sellaiseen ainakaan tällä hetkellä.

Tuo juuri on sitä itsensä pettämistä - ainakin minun mielestäni.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja toope » 11.05.2015 12:39

Minäkin katson Fitnes päiväkirjaa ja jos lihaksista ei olisi vaan haittaa vaeltamisessa, voisin alkaa muotoilla vartaloani kuten he tekevät.
toope

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko