Sateentekijä kirjoitti:toope kirjoitti:Mutta minun lapsettomuudesta sinulla oli oikeus ilkkua.
Eikä ole mitään ilkkumista jos sanoo että pitää sukupuolen vaihtoa luonnottomana. Se on mielipide asiasta enkä sitä olisi tullut sanomaan esim. päiväkirjaasi enkä olisi tullut asiaa käsittelevään ketjuun laisinkaan, jos et olisi siinä minua haukkunut henkilökohtaisesti.
Tämä ketju alkaa olla täysin tyhjänpäiväinen.
Helmenkalastaja kirjoitti:Valitettavasti asiaa ei voi todentaa, kun Sateentekijän silloinen nikki kirjoituksineen on poistettu.
toope kirjoitti:Hyvinhän näitä viestejä näyttää katoavan, kun Luukkonen haluaa. Samoin on poistanut kun saara-santra-sateentekijä tms lainasi päiväkirjastani lapsettomuusasian.
Tristan haukkui sateentekijää idiootiksi, viesti poistettiin mutta jos minä vihoissani sanon sitä idiootiksi, viestiä ei poisteta vaikka sitä pyytää.
Nyt sitten esittää muka-mitä-nyt- päiväkirjastako-esitystä.
Helmenkalastaja kirjoitti:Etkö, Pertti, seuraa palstaa? Toopehan tuli takaisin tunturista, kun siellä ei voi enää yöpyä.
Helmenkalastaja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Hänenhän piti olla ikibannissa.
Hän sanoi olevansa hankkimassa ikibannia (kirjoittamalla sensuroimatta, mitä ajattelee?), koska mitta alkoi olla täynnä (erityisesti) Sateentekijän juttuja. Sinähän sen ikibannin langetat, jos langetat.
Psykopatologia kirjoitti:22:27
- - -
Mikä tieto tuo on?
Psykopatologia kirjoitti:Niinhän hän toisaalla totesi.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa