Peruttu

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Peruttu

ViestiKirjoittaja toope » 07.05.2015 22:18

ps. asiasta oli jo avattu ketju
Viimeksi muokannut toope päivämäärä 07.05.2015 23:00, muokattu yhteensä 1 kerran
toope

Re: Peruttu

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 08.05.2015 00:07

toope kirjoitti:ps. asiasta oli jo avattu ketju

Jospa jättäisit Sateentekijän rauhaan.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja toope » 09.05.2015 08:08

Haista sinä Luukkonen paska.
Minulla on oikeus sanoa, että sukupuolen vaihtoleikkaus on luonnotonta.
toope

ViestiKirjoittaja toope » 09.05.2015 08:16

Minä Luukkonen nyt hommaan itselleni ikiaikaista banniä.
Niin kauan kun idiootin tasolla oleva sateentekijä on sun erityissuojelussa, en täällä halua olla.
Hoks. minä kirjoittelin yleisellä tasolla sukuelimen vaihdosta, en idiootin lapsesta. Sateentekijä haukkui minua henkilökohtaisesti, minä en sitä aloittanut.
toope

ViestiKirjoittaja Pinja » 09.05.2015 16:41

Trisse kirjoitti:
toope kirjoitti:Haista sinä Luukkonen paska.

Joo, mutta kyllä ehkä sitä aihetta koskien voisi antaa Sateentekijällekin saman suojan mikä Mirrille annettiin sikiötutkimusaiheessa kun se oli hänelle arka. Voithan sanoa tuon asian muualla kuin täällä.

Samaa mieltä olen.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 09.05.2015 16:50

Sateentekijä kirjoitti:
Pinja kirjoitti:
Trisse kirjoitti:

Joo, mutta kyllä ehkä sitä aihetta koskien voisi antaa Sateentekijällekin saman suojan mikä Mirrille annettiin sikiötutkimusaiheessa kun se oli hänelle arka. Voithan sanoa tuon asian muualla kuin täällä.

Samaa mieltä olen.

Mistä?

Trissen kanssa olen samaa mieltä, muutenhan olisin laittanut pelkän toopen lainauksen.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 09.05.2015 17:20

Ei saa haukkua toope!
Pinja

ViestiKirjoittaja toope » 09.05.2015 19:02

Trisse kirjoitti:

Huomasitko muuten, että ihanne-vartalo-ketjusta poistettiin sun viestisi missä haukuit sateentekijän idiootiksi ja kysyit miksi menen mukaan sen provoihin. Sivulla 13 minä kuitenkin vastaan kysymykseesi. Noin saadaan näyttämään, että minä olen ainut joka pitää sitä idioottina.

Miksi minä en saa sitten samaa suojaa lapsettomuus-asiaan?
Ja minähän sanoin jo asiani täällä kuten sinäkin olet saanut sanoa kaikki asiasi.
toope

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 09.05.2015 19:10

Viisainta tietysti olisi kunkin olla tökkimättä toiselle arkoja asioita ihan ilman ylläpidon erityistä suojelua. Jos tietää asian olevan arka.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja toope » 09.05.2015 19:14

Enpä ole ymmärtänyt asian olevan arka, kun sitä levitellään moneen ketjuun ihan yleisissä ketjuissa. Ymmärtäisin asian olevan arka, jos se puhuttaisiin päiväkirjassa. Kuten minä puhuin lapsettomuudesta ja josta sen sateentekijä silloisella nikillään levitti yleiseen keskusteluun.
toope

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 09.05.2015 19:24

Aivan. Sateentekijä ei kyllä minunkaan mielestäni ole kirjoittanut niin, että siitä kiistatta voisi ymmärtää asian olevan hänelle arka.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kissi » 09.05.2015 19:26

Tuuve
Onko noinkin käynyt? -jäänyt väliin-
Aika paskamainen temppu sitten oli.
Kissi

ViestiKirjoittaja Pinja » 09.05.2015 19:41

Vaikka ei olisikaan arka asia, niin se voi olla vähintäänkin loukkaava ja asia mistä ei halua puhuttavan.
Pinja

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 09.05.2015 19:43

No, päätellen siitä, missä määrin Sateentekijä on itse tuonut asiaa esille eri ketjuissa, hän nimenomaan haluaa siitä puhuttavan. Vaiko vain puhua?
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Pinja » 09.05.2015 19:45

Helmenkalastaja kirjoitti:No, päätellen siitä, missä määrin Sateentekijä on itse tuonut asiaa esille eri ketjuissa, hän nimenomaan haluaa siitä puhuttavan. Vaiko vain puhua?

Ilman arvosteluja. Ei minustakaan tuntuisi mukavalta, jos lastani arvosteltaisiin, on se sitten asia kuin asia. Lapsi on rakas ja rakastettava on hän millainen hyvänsä ja toivoisin muiden hyväksyvän hänet sellaisena kuin hän haluaa olla.
Viimeksi muokannut Pinja päivämäärä 09.05.2015 19:49, muokattu yhteensä 2 kertaa
Pinja

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 09.05.2015 19:48

Täällä ei ole mahdollista rajoittaa yleiseen keskusteluun tuodun aiheen käsittelyä vain positiiviseen palautteeseen.
Etkö, Pinja, ole sitä vielä tähän mennessä oppinut?
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Pinja » 09.05.2015 19:51

Joidenkin asioiden kohdalla on harkittava, että jos on jotakin hyvin negatiivista sanottavaa, niin on parempi olla hiljaa silloin, jos on tiedossa loukkaavuus tai edes epäilys siitä.
Pinja

ViestiKirjoittaja toope » 09.05.2015 20:04

Mutta minun lapsettomuudesta sinulla oli oikeus ilkkua.

Eikä ole mitään ilkkumista jos sanoo että pitää sukupuolen vaihtoa luonnottomana. Se on mielipide asiasta enkä sitä olisi tullut sanomaan esim. päiväkirjaasi enkä olisi tullut asiaa käsittelevään ketjuun laisinkaan, jos et olisi siinä minua haukkunut henkilökohtaisesti.
toope

ViestiKirjoittaja Pinja » 09.05.2015 20:10

Mielestäni olisi luonnotonta se, että ei hyväksy itseään sellaisena kuin on ja silloin on luonnollisempaa muuttaa itsensä siihen suuntaan, että hyväksyisi itsensä. Tämä pätee kaikessa.
Pinja

ViestiKirjoittaja toope » 09.05.2015 20:11

No älä viitsi. Minähän lopetin päiväkirjankin pitämisen kun sinä kopioit sieltä kaiken romulaatikkoon.
toope

Seuraava

Paluu Romulaatikko