Sateentekijä kirjoitti:
Sinä kuvotat minua, Toope!
Missä Mirri nyt on. Kun minä sanoin, että olet ällötys sateentekijä, tuli Mirri kertomaan, että painoi punaista nappia?
Minusta sinä olet juoppo, sateentekijä.
Sateentekijä kirjoitti:
Sateentekijä kirjoitti:TOOPE:
-Vain kyllin tyhmä ja asioita tajuamaton suhtautuu laittamalla älyttömiä hymiöitä kun ei ole mitään järkevää sanottavaa!
SINÄ OLET KUVOTTAVA EIKÄ SE MUUKSI MUUTU-
Pyydän anteeksi i muilta kirjoittajilta. Minua todella kuvottaa Toopen älyttömät ja tietämättömät kommentit.
En kommentoi tätä asiaa enää tässä' ketjussa.
toope kirjoitti:Niin varmaan mutta mua oksettaa tuollainen luonnottomuus.
Jaska kirjoitti:Muututko Jaska-prinssiin suudelmasta prinsessaksi?
toope kirjoitti:Koska olen toope. Meni hyvin vähän aikaa, kun laitoin sen vihamieheksi siksi aikaa kun vastailin ketjuun enkä nähnyt sen kirjoituksia kun silloin kun en ollut kirjautuneena.
Pitää taas keksiä jotain samaa, niin menee hyvin.
Sateentekijä kirjoitti:Kirjoittaja toope » 07.05.2015 19:24
Joka helvetin ketjuunko pitää tuoda tuon yhden sukupuolen vaihtajalapsi esiin.
Kirjoittaja toope » 07.05.2015 19:34
Toope jatkaa omaan asiattomaan tyyliinsäNiin varmaan mutta mua oksettaa tuollainen luonnottomuus.
Valista nyt minua tyhmää, mitä luonnotonta erilaisuudessa on?
Minua oksettaa sinä ja sinun kaltaisesi yksikertaiset sekä ymmärtämättömät ihmiset, jotka juuri tietämättömyyttään lietsovat vihaa ja kaunaa.
Enkä puhunut tuossa yksinomaan oman lapseni, vaan kaikkien syrjityksi
tulleiden vähemmistöjen puolesta.
Toope, ei sinuakaan kukaan syrji sinun erikoisuuksiesi takia. Tai mistä minä tiedän. Ehkä sinä juuri siksi olet tuomitsemassa kun sinua itseäsi ei hyväksytä.
Jokainen ihminen on oma yksilönsä. Sitä ei muuta tuommoiset kommentit.
Ja jos nyt vielä jatketaan, kun viritit tämän asian. Minun lapseni on tasapainoinen ja onnellinen NORMAALI ihminen kun saa olla se miksi hänet on tarkoitettu. Ilmeisesti paljon onnistuneempi ihmisenä kuin sinä! Kukaan muu täällä ei huutele tuollaisia typeryyksiä! Selvästi näkee, millä tasolla sinun ajatusmaailmasi liikkuu.
Sateentekijä kirjoitti:Kirjoittaja toope » 07.05.2015 19:24
Joka helvetin ketjuunko pitää tuoda tuon yhden sukupuolen vaihtajalapsi esiin.
Kirjoittaja toope » 07.05.2015 19:34
Toope jatkaa omaan asiattomaan tyyliinsäNiin varmaan mutta mua oksettaa tuollainen luonnottomuus.
Valista nyt minua tyhmää, mitä luonnotonta erilaisuudessa on?
Minua oksettaa sinä ja sinun kaltaisesi yksikertaiset sekä ymmärtämättömät ihmiset, jotka juuri tietämättömyyttään lietsovat vihaa ja kaunaa.
Enkä puhunut tuossa yksinomaan oman lapseni, vaan kaikkien syrjityksi
tulleiden vähemmistöjen puolesta.
Toope, ei sinuakaan kukaan syrji sinun erikoisuuksiesi takia. Tai mistä minä tiedän. Ehkä sinä juuri siksi olet tuomitsemassa kun sinua itseäsi ei hyväksytä.
Jokainen ihminen on oma yksilönsä. Sitä ei muuta tuommoiset kommentit.
Ja jos nyt vielä jatketaan, kun viritit tämän asian. Minun lapseni on tasapainoinen ja onnellinen NORMAALI ihminen kun saa olla se miksi hänet on tarkoitettu. Ilmeisesti paljon onnistuneempi ihmisenä kuin sinä! Kukaan muu täällä ei huutele tuollaisia typeryyksiä! Selvästi näkee, millä tasolla sinun ajatusmaailmasi liikkuu.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa