Iltapahoinvointi

Re: Iltapahoinvointi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 07.05.2015 10:39

Maallikkokorviini kuulostaa refluksitaudilta, mutta mene lääkäriin niin saat luotettavampia vastauksia.

Kotikonstina voisit kokeilla, josko korkeasta, tai ainakin korkeammasta, tyynystä olisi apua ongelmaasi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja SADE » 07.05.2015 19:57

Palleatyrä voi aiheuttaa tuolaisia oireita, sinänsä yleensä ihan vaaraton juttu, vaikkakin kiusallinen.
Yksi mahdollinen syy voi olla myös....ummetus.
SADE

ViestiKirjoittaja Ryysy » 07.05.2015 20:11

Paksusuolentulehdus, divertikkelit - varmaan ei pysty enää olemaan. Refluksitauti, palleatyrä (nämä diagnosoitu jo foorumin muiden tohtoreiden toimesta) sekä mahahaavan alku.

Kiitos että kysyit. Tykkään aina ladella ihmisille ehdotusdiagnooseja ilman mitään pätevyyttä.
Ryysy

ViestiKirjoittaja toope » 07.05.2015 20:20

Minäkin olen lukenut googlesta lääketiedettä ja kyllä tuo pahasti kuullostaa diabetekselta.
toope

ViestiKirjoittaja Ryysy » 07.05.2015 20:30

Minä olen katsonut Housea. Lupus se ei ainakaan ole.
Ryysy

ViestiKirjoittaja toope » 07.05.2015 20:37

Minä olen katsonut yhen jakson Greyn anatomiaa ja kyllä minusta pitäisi intubutoida ensiksi.
toope

ViestiKirjoittaja SADE » 07.05.2015 20:46

Intuboida, toope.
SADE

ViestiKirjoittaja toope » 07.05.2015 20:48

Olemme katsoneet eri jakson.
toope

ViestiKirjoittaja Ryysy » 07.05.2015 21:48

Silti. Yhtä laadukasta hoitoa saattaa saada arvauskeskuksesta kuin täältäkin...
Ryysy

ViestiKirjoittaja Ryysy » 08.05.2015 23:09

Olen myös tyrkyttämässä muille aina tutkimuksia, mutta heti jos itse pitää mennä, niin... se maksa-arvohommakin odottelee yhä. Hammaslääkäriin menokin kesti noin seitsemän vuotta. En tiedä mikä siinä on niin vaikeaa.

Joskus tulee yrjömäinen olo, jos ruokarytmit ovat perseellään. Tavallaan on nälkä, mutta ajatuskin syömisestä oksettaa, vaikka toisaalta tiedän, että en pysty laattaamaan. Siksi tuo laattaaminenkin kuulostaa mielestäni huolestuttavalta, koska jos itse laattaisin, niin se olisi (omalla kohdallani) hyvinkin hälyttävä merkki. Että - sinne tutkimuksiin!
Ryysy

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet