2. Vapunaatto

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

2. Vapunaatto

ViestiKirjoittaja toope » 02.05.2015 08:27

Koska haukutte minua jatkuvasti huumorintajuttomaksi, niin aloitan nyt huumoriketjun ja huomenna aloitan sitten toisen huumoriketjun.
Maanantaina olen taas huumorintajuton.
toope

Re: 2. Vapunaatto

ViestiKirjoittaja toope » 02.05.2015 08:32

Alkot ovat auki.
Kaupat ovat normaalisti auki kuten lauantaisin.
Pankit kiinni.
Liikenne kulkee.
Kirjastot ovat kiinni tai auki, tarkista ennen kun lähet.

Tänään ei ole siis maanantai vaikka niin voi joku luulla, kuten minä. Älä mene työpaikalle.
toope

ViestiKirjoittaja Ryysy » 02.05.2015 09:17

Tulin tänne töihin, niin ei mitään hätää. Eilen oli vapaapäivä. Pertti ei ole vielä seuraavasta vapaasta tiedottanut.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Hilppa » 02.05.2015 19:55

Kaikki Helsingin keskustan kadut olivat tyhjät paitsi parkkihallin katu. Ja Stockmann.
3. Krs:n kahvila on mukava, koska on perinteinen tätikahvila.

Ostin tapettia ja maalia. Mies meinasi menettää huumorintajunsa, kun valkoisen valintaan kului 1/2 h. Lopulta kutsuin hänet paikalle ovelta, että minne meinasit karata valitsepa nyt näistä ja hän valitsi ehdolla olleista. Saa nähdä, toimiko tämä strategia. Olin laskenut väärin rullien menekin ja joudun ma aamulla soittamaan kauppaan, että varaan vielä yhden rullan. Toivottavasti eivät ole ehtineet myydä niitä jäljellä olevaa neljää rullaa kaikkia, jotta saan samaa erää.
Hilppa

ViestiKirjoittaja toope » 02.05.2015 20:02

Onko se kukkahattutätikahvila vaan pelkkä tätikahvila?

Mie en viitsinyt eka vapunaattona koristella mutta, kun kävin vanhemmillani, niin ne oli heittämässä vappukoristeita roskiin. Otin meille eli kissoille vähän käytettyä serpentiiniä ja melkein täysiä ilmapalloja koirille.
toope

ViestiKirjoittaja Hilppa » 02.05.2015 23:16

En tiedä, mutta kaikki mahtuvat mukaan. Tänään siellä oli mustikkaviinereitä. Join ison latten ja unohdin tilata rasvattomaan maitoon, joten oli tavallistakin täyteläisempää. Ruokaisaa salaattia saa kolmella täytteellä (9€) ja annos on aika iso vadillinen. Mies oli edelleen kipeä, joten ei jaksanut syödä sitä kokonaan.

Tänä vuonna oli torilla tavallista vähemmän vappukrääsää ja on jo siivottu kaik pois.
Hilppa

Paluu Romulaatikko