Erilaista tekemistä

Erilaista tekemistä

ViestiKirjoittaja Pinja » 02.05.2015 12:08

Pitäisi olla enemmän vaihtelevampaa tekemistä. Tekemistä on suht riittävästi, mutta kaipaisin vaihtelua. Jotkut rakastavat rutiinia, mutta minä kaipaan myös vaihtelua.
Pinja

Re: Erilaista tekemistä

ViestiKirjoittaja Pinja » 02.05.2015 12:24

:)
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 02.05.2015 12:57

Mulla samaa, että ei jaksa. Ja sitä vähemmän nyt, kun syön vähän.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 02.05.2015 15:25

Trisse kirjoitti:Onko ollut helppo pysyä dietillä?

On, olen laiska syömään.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 02.05.2015 18:44

Trisse miten elämäsi on nyt muuttunut työjakson jälkeen?
Viimeksi muokannut Pinja päivämäärä 02.05.2015 18:46, muokattu yhteensä 1 kerran
Pinja

ViestiKirjoittaja Ryysy » 02.05.2015 18:45

Pitäisi tietää mitä on "tavallinen tekeminen", että osaisi ehdottaa "erilaista tekemistä". Lisäksi pitäisi vielä miettiä, että mitkä asiat kutakin kiinnostaa - tai vaikka ei kiinnostaisi, niin mitä olisi valmis kokeilemaan. Ja ikävä kyllä... monissa asioissa pitää myös budjetti huomioida. Voihan sitä ehdottaa matkustelua ja maiseman vaihtaminen oikeasti piristääkin - muttei ole ilmaista.

Olen joskus miettinyt palstankin ihmisistä, että jos vaihtaisin heidän kanssaan paikkaa, niin omasta elämästäni tulisi ihan erilaista. Eniten olen haaveillut, että voisin elää viikon toopena. Trissenä en voisi kuvitella eläväni, koska hän lukee aivan liikaa - ja lukemista ikävä kyllä pidän aika tylsänä touhuna, koska en jaksa keskittyä. Toisaalta olisi mukavaa, jos saisi pitää viikon verran koiraa. (Pysyvästi en koiraa halua, mutta olisihan koiraihmisenkin arki varmasti erilaista.) Ts. toisen arki voi olla toiselle "erilaista tekemistä".

Minun elämääni ei kukaan haluaisi tutustua: päiväni koostuvat pääasiallisesti kaljan juonnista ja television katselusta. Sitäkin voivat useimmat kokeilla ihan kotonaan, jos kiireiltään ehtivät.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Pinja » 02.05.2015 18:52

Sateentekijä kirjoitti:
Pinja kirjoitti:
Trisse kirjoitti:Onko ollut helppo pysyä dietillä?

On, olen laiska syömään.

Pinja, saako udella minkälaista dieettiä pidät?

Syön terveemmin ja herkkuja vain harvoin/juhlapäivinä.
Pinja

ViestiKirjoittaja SADE » 02.05.2015 20:23

Ryysy, miksi sinä, nuori, fiksu ihminen kulutat päiväsi kittaamalla kaljaa?
SADE

ViestiKirjoittaja Ryysy » 02.05.2015 20:34

Pari viikkoa vähemmällä oluella (6 annosta / vko) oli niin hemmetin tylsää aikaa. Olen jotenkin tottunut siihen, että koko ajan pitäisi tapahtua jotakin, jos ei muuta, niin draamaa tai jotain edes, en tiedä. Ja alkoholihan on helpoin ratkaisu. Kiitos kysymästä, yritän taas vähentää... pikkuhiljaa. On vain niin helppoa "olla rappiolla", koska se on niin vaikeaa, sitten tuntuu, että on edes jotakin. Ja jonkinasteista riippuvuuskäyttäytymistä on toki myös.

Eli: erilaista tekemistä kaivataan tälläkin suunnalla.

Lisäys jälkeenpäin: nyt tuo selostukseni vaikutti ihan perinteiseltä alkoholistilogiikalta. Eli syyn juomiseen löytää vaikka vessanpöntöstä.
Viimeksi muokannut Ryysy päivämäärä 02.05.2015 20:52, muokattu yhteensä 1 kerran
Ryysy

ViestiKirjoittaja Hilppa » 02.05.2015 23:44

Tapetointi.

Viimeksi tapetoin noin neljä vuotta sitten. Nyt pitäisi taas yrittää.
Hilppa

ViestiKirjoittaja SADE » 03.05.2015 18:50

Ryysy kirjoitti:Pari viikkoa vähemmällä oluella (6 annosta / vko) oli niin hemmetin tylsää aikaa. Olen jotenkin tottunut siihen, että koko ajan pitäisi tapahtua jotakin, jos ei muuta, niin draamaa tai jotain edes, en tiedä. Ja alkoholihan on helpoin ratkaisu. Kiitos kysymästä, yritän taas vähentää... pikkuhiljaa. On vain niin helppoa "olla rappiolla", koska se on niin vaikeaa, sitten tuntuu, että on edes jotakin. Ja jonkinasteista riippuvuuskäyttäytymistä on toki myös.

Eli: erilaista tekemistä kaivataan tälläkin suunnalla.

Lisäys jälkeenpäin: nyt tuo selostukseni vaikutti ihan perinteiseltä alkoholistilogiikalta. Eli syyn juomiseen löytää vaikka vessanpöntöstä.

Sääli, sillä kaikesta päätellen sinulla olisi resursseja paljon järkevämpään elämässäsi.
SADE

ViestiKirjoittaja Ryysy » 03.05.2015 21:06

Minulla on resurssit ja psykoloogi-Trisse näki ongelmaani ratkaisun heti (aiemmin).
Ryysy

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet