Tarkoittaako rauha

Re: Tarkoittaako rauha

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 27.04.2015 12:29

Minä en ignoroi.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 27.04.2015 12:45

En ignoroi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 28.04.2015 12:31

Nuija itse ei vastaa ollenkaan.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Ryysy » 28.04.2015 15:43

Psykopatologia kirjoitti:Nuija itse ei vastaa ollenkaan.

Palstapoliisi vaatii selvityksen ovatko välinne Trisin kanssa sellaiset, että hän ei loukkaannu sanan nuija käytöstä.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 28.04.2015 15:48

En tiedä, mutta hänen esityksensä oli "loukkaava".
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Ryysy » 28.04.2015 15:57

Ei tuosta kuulu loukkaantua!
Ryysy

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 28.04.2015 15:58

No ainakin siitä, että nuija itse on hiljaa.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Pinja » 28.04.2015 17:17

Näyttää siltä, että viestit luetaan muttei niitä ymmärretä, aina edes kirjoittaja itse mitä kirjoittaa. Naurettavinta on se, että Trisse ei ymmärrä mitä tarkoittaa kommunikointi. Voin antaa vihjeen, se on vuoropuhelua. Jos tuota, ei tajua on nuija.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 28.04.2015 18:12

Trisse mitä tarkoittaa kaiken tekstisi väärin lukeminen? Pitää kirjoittaa niin, että ymmärretään ensteksi, niin ei tarvitse kysellä selviä asioita. Silloin ei tarvitse aina kysyä mitä toinen tarkoittaa. Eiköhän sinua vielä joskus ymmärretä, niin ei sun tarvitse ikuisuutta odottaa, jos teet asialle itse jotakin.
Pinja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 28.04.2015 18:33

Trisse kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Nuija itse ei vastaa ollenkaan.

Pitää kysyä ensteksi jotain... Mutta kiva jos et ignoroi vaan pelkästään luet kaiken väärin (minä, miniä). Kiitollinen olen toki...

Sinä esitit, minä ja Kyllästynyt vastasimme, sinä olit hiljaa.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 28.04.2015 18:35

Pinja kirjoitti:Trisse mitä tarkoittaa kaiken tekstisi väärin lukeminen? Pitää kirjoittaa niin, että ymmärretään ensteksi, niin ei tarvitse kysellä selviä asioita. Silloin ei tarvitse aina kysyä mitä toinen tarkoittaa. Eiköhän sinua vielä joskus ymmärretä, niin ei sun tarvitse ikuisuutta odottaa, jos teet asialle itse jotakin.

Lue sinäkin foorumia, niin alat ymmärtää jotain.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Pinja » 28.04.2015 18:45

Psykopatologia kirjoitti:
Pinja kirjoitti:Trisse mitä tarkoittaa kaiken tekstisi väärin lukeminen? Pitää kirjoittaa niin, että ymmärretään ensteksi, niin ei tarvitse kysellä selviä asioita. Silloin ei tarvitse aina kysyä mitä toinen tarkoittaa. Eiköhän sinua vielä joskus ymmärretä, niin ei sun tarvitse ikuisuutta odottaa, jos teet asialle itse jotakin.

Vaikka luen foorumia, en siltikään ymmärrä kaikkea. Ethän sinä voi ymmärtää sitä, että kuinka paljon foorumia luen, koska en kommentoi aina kaikkeen, mitä luen.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 28.04.2015 18:50

Trisse kirjoitti:

Olen huono tekemään itseni ymmärretyksi mutta olen nyt välillä lukenut tekstit läpi ja lisäillyt sanoja lauseisiin jos se auttaa. Tyyliin "Kävin pizzalla ja sitten tietty uimaan" -> "Kävin pizzalla ja sitten tietty uimaan kuluttamaan ylimääräiset kalorit". Ehkäpä tuo edistää asioita...

Minäkään en aina pysty tekemään itseäni ymmärretyksi yrityksistä huolimatta. Ja vaikka kuinka yrittäisin ymmärtää muita, en välttämättä ymmärrä lainkaan. Se on huvittavaa, kun ei ymmärrä yhtään mitään ja mistään, senkin olen kokenut ja sen, että kaikki muut muka ymmärtävät kaiken. Itseänikään en aina ymmärrä, miten siis saisin muutkaan ymmärtämään minua silloin. Kukaan ei ymmärrä kaikkea ja jokainen ymmärtää jotakin. Mielestäni olet kehittynyt itseilmaisussa, pojot siitä!
Pinja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 28.04.2015 19:15

Pinja kirjoitti:

Vaikka luen foorumia, en siltikään ymmärrä kaikkea. Ethän sinä voi ymmärtää sitä, että kuinka paljon foorumia luen, koska en kommentoi aina kaikkeen, mitä luen.

Ks. viewtopic.php?f=8&t=15009&start=20
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Pinja » 28.04.2015 19:21

Pinja kirjoitti:

Ks. viewtopic.php?f=8&t=15009&start=20

Haista paska! Jos jonkin linkin annat, sun pitää kertoa ensin mitä se sisältää! VITTU PERKELE SAATANA! JUMALAUTA.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 28.04.2015 19:56

Jos haluat, että ymmärrän jotakin toivot, että luen omia viestejäni täällä uudelleen ja uudelleen. Se on varmaa, että ymmärrän varmasti mitä tarkoitan enkä lue itseäni väärin, kun luen omia kirjoituksiani. Opettele sinäkin lukemaan viestejäsi uudelleen ja uudelleen, jos jotakin luulet varmasti ymmärtäväsi ja lukevasi oikein. Ja vaikka ne lukisikin väärin ne ymmärtää silti, muisti korjaa lukuvirheet. Ks. viewtopic.php?f=8&t=14925
Pinja

ViestiKirjoittaja Kissi » 28.04.2015 21:12

Kaksi olutta on ja meen saunaan ja leikkan hiukset lyhyemmäksi. Tarvian oluen koska pelottaa oma radikaalisuus :shock:
Kissi

ViestiKirjoittaja Kissi » 28.04.2015 22:11

Ei ainakaan tylsistytä. Olen tyytyväinen, kun Kyllästynyt ei vedä sua turpaan joka käänteessä ja Pertti nyt on aina yrittänyt vain auttaa. Hyvä kun on lakannut auttamasta -vai onko?
Mutta luulen, että kumminkin kaikki ei ole vielä selvää. Toivoisin olevani väärässä. Olet Tristan ollut tosi fiksu paluusi jälkeen, en meinaa uskoa, että voit olla noin rauhanomainen ?
Kissi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.04.2015 01:16

Trisse kirjoitti:No kyllästyneen kanssa olemme rauhaistuneet. Niin pitkälle en menisi että suojelusta puhuisin. Tylsistyttääkö tälläinen tilanne?

En minä ole mitenkään muuttanut näkemystäni tai suhtautumistani sinuun.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Ryysy » 29.04.2015 08:19

Ei Kyllästynyt minunkaan "yhyy, Kyllästynyt, olenko nyt huono ihminen"-ulinoihini kommentoinut, mikä oli varmaan ihan järkevä tekemättömyys, kun olisin vetänyt hernekeitoksen nenään.
Ryysy

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet