Psykopatologia kirjoitti:Nuija itse ei vastaa ollenkaan.
Trisse kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Nuija itse ei vastaa ollenkaan.
Pitää kysyä ensteksi jotain... Mutta kiva jos et ignoroi vaan pelkästään luet kaiken väärin (minä, miniä). Kiitollinen olen toki...
Pinja kirjoitti:Trisse mitä tarkoittaa kaiken tekstisi väärin lukeminen? Pitää kirjoittaa niin, että ymmärretään ensteksi, niin ei tarvitse kysellä selviä asioita. Silloin ei tarvitse aina kysyä mitä toinen tarkoittaa. Eiköhän sinua vielä joskus ymmärretä, niin ei sun tarvitse ikuisuutta odottaa, jos teet asialle itse jotakin.
Psykopatologia kirjoitti:Pinja kirjoitti:Trisse mitä tarkoittaa kaiken tekstisi väärin lukeminen? Pitää kirjoittaa niin, että ymmärretään ensteksi, niin ei tarvitse kysellä selviä asioita. Silloin ei tarvitse aina kysyä mitä toinen tarkoittaa. Eiköhän sinua vielä joskus ymmärretä, niin ei sun tarvitse ikuisuutta odottaa, jos teet asialle itse jotakin.
Lue sinäkin foorumia, niin alat ymmärtää jotain.
Trisse kirjoitti:Pinja kirjoitti:Trisse mitä tarkoittaa kaiken tekstisi väärin lukeminen? Pitää kirjoittaa niin, että ymmärretään ensteksi, niin ei tarvitse kysellä selviä asioita. Silloin ei tarvitse aina kysyä mitä toinen tarkoittaa. Eiköhän sinua vielä joskus ymmärretä, niin ei sun tarvitse ikuisuutta odottaa, jos teet asialle itse jotakin.
Olen huono tekemään itseni ymmärretyksi mutta olen nyt välillä lukenut tekstit läpi ja lisäillyt sanoja lauseisiin jos se auttaa. Tyyliin "Kävin pizzalla ja sitten tietty uimaan" -> "Kävin pizzalla ja sitten tietty uimaan kuluttamaan ylimääräiset kalorit". Ehkäpä tuo edistää asioita...
Pinja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Pinja kirjoitti:Trisse mitä tarkoittaa kaiken tekstisi väärin lukeminen? Pitää kirjoittaa niin, että ymmärretään ensteksi, niin ei tarvitse kysellä selviä asioita. Silloin ei tarvitse aina kysyä mitä toinen tarkoittaa. Eiköhän sinua vielä joskus ymmärretä, niin ei sun tarvitse ikuisuutta odottaa, jos teet asialle itse jotakin.
Vaikka luen foorumia, en siltikään ymmärrä kaikkea. Ethän sinä voi ymmärtää sitä, että kuinka paljon foorumia luen, koska en kommentoi aina kaikkeen, mitä luen.
Psykopatologia kirjoitti:Pinja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Pinja kirjoitti:Trisse mitä tarkoittaa kaiken tekstisi väärin lukeminen? Pitää kirjoittaa niin, että ymmärretään ensteksi, niin ei tarvitse kysellä selviä asioita. Silloin ei tarvitse aina kysyä mitä toinen tarkoittaa. Eiköhän sinua vielä joskus ymmärretä, niin ei sun tarvitse ikuisuutta odottaa, jos teet asialle itse jotakin.
Vaikka luen foorumia, en siltikään ymmärrä kaikkea. Ethän sinä voi ymmärtää sitä, että kuinka paljon foorumia luen, koska en kommentoi aina kaikkeen, mitä luen.
Ks. viewtopic.php?f=8&t=15009&start=20
Psykopatologia kirjoitti:Pinja kirjoitti:Trisse mitä tarkoittaa kaiken tekstisi väärin lukeminen? Pitää kirjoittaa niin, että ymmärretään ensteksi, niin ei tarvitse kysellä selviä asioita. Silloin ei tarvitse aina kysyä mitä toinen tarkoittaa. Eiköhän sinua vielä joskus ymmärretä, niin ei sun tarvitse ikuisuutta odottaa, jos teet asialle itse jotakin.
Trisse kirjoitti:No kyllästyneen kanssa olemme rauhaistuneet. Niin pitkälle en menisi että suojelusta puhuisin. Tylsistyttääkö tälläinen tilanne?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa