Kuulutko joukkoon Punavuoren punaviinin lipittäjät?

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Kuulutko joukkoon Punavuoren punaviinin lipittäjät?

ViestiKirjoittaja Ryysy » 25.04.2015 18:41

En asu, mutta juon kotiviiniäkin.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 25.04.2015 19:12

eli älymystöä, pääkaupunkin kuplaa.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Hilppa » 25.04.2015 21:06

Kyllä kuulun kaikkiin alykköpiireihin. Olenhan palstallakin saanut pseudointelligentti-nimikkeen. Lisäksi tunnen yhden persuehdokkaan.
Hilppa

ViestiKirjoittaja haller » 25.04.2015 21:21

Olen yliopistoaikoinani kuulunut erääseen punaviinikerhoon täällä Turussa. Suomeksi kyseisen kerhon nimi on Punaisen pöydän ritarit.
Nykyisin juon tän palstan luonteelle (mt) sopivasti Carl Jung(sic!)-nimistä 0,5% lähes alkoholitonta punaviiniä+ satunnaisesti joitain muita max. 1 % viinejä ruokakaupasta tai Alkosta ostettuna.
En tiedä, olenko käynyt Punavuoressa. Helsingissä olen käynyt todella monia kertoja, mutta esim. lapsena keskitin huomioni siihen, että tottelin vanhempieni neuvoja ja pidin jompaakumpaa heistä kädestä kiinni liikkuessamme jalan ulkona, joten ei o noi kaupunginosat mulla niin selvillä.
Kävin bestiksen kans alkuperäisil Kotikadun kulmilla vuonna 2008 (Korkeavuorenkatu ym.), lisäks oon näin aikuisena käyny mm. Suomenlinnassa tms.
Jos taas aatetaustaa kysytään, niin olen mennyt aina vaan enemmän vasemmalle, mitä kauemmin olen ollut kuntoutustuella. Se on loogista, koska olen todellakin köyhä (pelkällä kansaneläkkeellä, ei työhistoriaa ku 2 viikkoa ja nekin siis akuutin psykoosin jälkeen), enkä ole työkykyinen.
Taiteellisessa mielessä taas harrastan kulttuuria monipuolisesti (itse tehden ja kuluttajana) eli maalaan, soitan pianoa, kirjoittelen ym. ja käyn mm. taidenäyttelyissä ja museoissa, toki paniikin takia miesystäväni käsikynkäs mut kumminkin.
T: Haller
haller

ViestiKirjoittaja Maaria » 25.04.2015 22:25

En ole Hesasta, olen Keski-suomesta. Kainuussa synnyin ja savossa lapsuuteni elin, näin vanhemmiten olen asunut täällä.
Maaria

Paluu Romulaatikko