Miksiköhän (minulla menee hyvin täällä)

Re: Miksiköhän

ViestiKirjoittaja Ryysy » 24.04.2015 14:54

Koska minä olen täällä. Se oli vitsi. En ole ollenkaan tietoinen (yhtä kauhistuttavaa episodia lukuunottamatta), miten sinulla on ennen täällä mennyt, joten muut tehkööt vertailunsa. Ehkä sinusta on tullut aikuinen?
Ryysy

ViestiKirjoittaja Ryysy » 24.04.2015 15:40

Ehkä olet onnistunut ulkoistamaan epätoivottavan käytöksen tms. normaalielämään.

Ei tarvitse kertoa mitään jos ei halua eikä varsinkaan mitä "epäaikuistaista" olet täällä harrastanut... mutta osaatko kertoa mistä epäaikuismainen tms. ei-kunnolla oleminen on johtunut? Itse ainakin joskus turhautuneena haen ihan mitä tahansa virikettä, josta voin liian tasaisessa normaalielämässä aiheuttaa jonkin kriisin tai muun. Tai siltä on viime aikoina tuntunut, kun ollut itsellä jotenkin "liian" tasaista ja leppoisaa. Ja TYLSÄÄ.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Mirri » 24.04.2015 16:56

Trisse, laittaisitko taas kertovamman otsikon. Ärsyttää tällaiset huomiota herättävät ja mitään sanomattomat otsikot, jotka suorastaan pakottavat klikkaamaan auki, jotta saisi tietää mistä on kysymys.
Vai sekö on tarkoituskin; herättää huomiota ja saada mahdollisimman moni lukija avaamaan aloittamasi ketjun?
Mirri

ViestiKirjoittaja Kissi » 24.04.2015 19:48

Mirri meni tökkäämään nukkuvaa karhua, kohta ei enää mene hyvin 8-)
Kissi

ViestiKirjoittaja Mirri » 24.04.2015 19:59

Tällaiset otsikot tökkäävät, ei mahda mitään.
Mirri

Re: Miksiköhän (minulla menee hyvin täällä)

ViestiKirjoittaja Ryysy » 25.04.2015 15:44

Ompa muuten ystävällistä muuttaa otsikkoa, jos siitä ei itselle hirveästi vaivaa / haittaa ole... (omasta mielestäni otsikko oli entiselläänkin ihan ok).
Ryysy

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet