Sämpylän ala- ja yläpuoli

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Sämpylän ala- ja yläpuoli

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 29.08.2010 22:24

Ukko ja akka aamupuuhissa. Ukko leikkasi aamiaissämpylän kahtia ja antoi akalle pohjapuolen - kuten oli tehnyt jo 30 vuoden ajan.
Tuli sitten puheeksi ko. käytäntö. Ukko sanoi, että hän on luullut, että akka tykkää alapuolesta (kuten sängyssäkin, muuten).
Akka sanoi, että ei; hän tykkää juuri yläpuolesta!

Minustakin pohja on parempi.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

Re: Sämpylän ala- ja yläpuoli

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 29.08.2010 22:57

Ongelma johtuu pelkästään naisten tavasta muuttaa jatkuvasti mieltään. Olen melko varma, että ukko oli kysynyt mielitietyltään kolmekymmentä vuotta sitten, että kumman puolen tämä haluaa. Vastaus oli tietysti pohjapuoli, mutta myöhemmin vaimo oli muuttanut mieltään.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Pertti Luukkonen » 30.08.2010 10:45

Ehkä näin. Nainen on mobiili, kuten hyvin tiedetään.

Kai on melko tavallista, että haluaa antaa toiselle parempaa ja "kärsiä" itse. Minäkin olen aina kaatanut donnille isomman lasin
ja ollut itse liki kuivasuuna.
Pertti Luukkonen

ViestiKirjoittaja minätäällä » 30.08.2010 19:35

Yläpuoli tietysti on aina parempi, eikä litteä ja jauhoinen alapuoli. Sanoisin kyllä ihan rehellisesti, kummasta tykkään enemmän.
minätäällä

ViestiKirjoittaja Megakesä » 31.08.2010 01:18

Olennaisempi kysymys on mielestäni se, kummalta puolelta voitelee näkkileivän. Itse voitelen siltä puolelta, jolla on niitä koloja. Se tuntuu kätevämmältä kuin tasaisen puolen voitelu.
Megakesä

ViestiKirjoittaja Pertti Luukkonen » 31.08.2010 07:18

Minä panen aina kolot täyteen rasvaa.

Lapsena kun oli, Amanda-mummo valitti, että Tyyne laittaa aina kolot täyteen voita.
Pertti Luukkonen

ViestiKirjoittaja Biancaliina » 02.09.2010 15:58

Niinpä. Yritän miellyttää, kun en edes (ole ajatusten yms. lukija) ja tiedä mikä kutakin miellyttää :D
Plus mahdoton tehtävä (miellyttää...miellyttää...kaikkia...). Toivon että vetelen viimeisiä tän suhteen mut...
Biancaliina

Paluu Romulaatikko