nyt enää väsyttää

Re: nyt enää väsyttää

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 17.04.2015 15:23

Olisi hienoa, jos kukin Psykopatogiassa pääsisi pois ainakin jostain huonosta puolestaan,
tai ainakin kohtuullistaisi sitä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Pinja » 17.04.2015 15:52

Täällä voi jopa oppia jonkin huonon puolen itseensä.
Pinja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 17.04.2015 15:53

15:52
Kyllästynyt tiivistää edellä nasevasti Tenavien yhden keskeisen teeman.
Tällaisia tietoiskuja tarvitaan!
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja toope » 17.04.2015 15:59

Psykopatologia kirjoitti:15:52
Kyllästynyt tiivistää edellä nasevasti Tenavien yhden keskeisen teeman.
Tällaisia tietoiskuja tarvitaan!

Vitun väliäkö sillä sitten on, jos puolta foorumia vituttaa, kun ketju ei kerro Tenavista ja silti siitä jaetaan nasevia tietoiskuja. Minä en ainakaan tarvihe ko tietoiskua mihinkään.
toope

ViestiKirjoittaja toope » 17.04.2015 16:05

Sateentekijä kirjoitti:Pitäisikö siis rakentaa uusi ketju Toopen tarpeille?
Siitä vaan, pallo on sinulla!

Sinustahan puhutaan jo melkein joka ketjussa. En ole niin huomionhakuinen kuin sinä olet.
toope

ViestiKirjoittaja Ryysy » 17.04.2015 18:17

Psykopatologia kirjoitti:Olisi hienoa, jos kukin Psykopatogiassa pääsisi pois ainakin jostain huonosta puolestaan,

Helpompaa saattaisi olla, jos laittaisit tänne listan ihmisten huonoista puolista. Minulle ainakin saa laittaa listan, mutta en vanno sitten parantavani käytöstäni. Kaikki voisivatkin kertoa toistensa huonoja puolia. Ei sitten sellaisia turhanpäiväisiä "olet tyhmä". Voimme harjoitella näin kritiikin vastaanottamista. Itse lepyn yleensä päivässä - vuodessa, kun kuulen jonkin huonon puolen itsestäni.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Pinja » 17.04.2015 18:19

Minä tiedän tasan tarkkaan omat hyvät ja huonot puoleni, joten ei tarvitse alkaa luetella minulle niitä, tiedän ne paremmin kuin kukaan muu tai joku ihme Psykopatologia.
Pinja

ViestiKirjoittaja toope » 17.04.2015 20:05

Flower kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Olisi hienoa, jos kukin Psykopatogiassa pääsisi pois ainakin jostain huonosta puolestaan,

Olen valmis ainakin yrittämään, mistä aloittaisin?

Minäkin muuten mutta olisin sen jälkeen täydellinen, se voi taas aiheuttaa kateutta.
Joten antaa olla, yhteisen hyvän vuoksi, pysyn tämmöisenä.
toope

ViestiKirjoittaja Ryysy » 17.04.2015 20:15

Tarkennan, lepyn päivässä - kymmenessä vuodessa. Riippuu miten asia esitetään ja siitä miten toinen ottaa sen miten asia tai mikä asia esitetään. Minusta on mukava kuulla välillä "tosiasioita" itsestäni. Kaikkia huonoja puoliaan ei varmasti kukaan voi täysin tietää. Lisäksi se, että jota kuta ärsyttää jokin asia toisessa, ei välttämättä ole huono puoli ollenkaan.

En tarkoita mitään haukkumista tai piikittelyä. Joillekin myös sopii paremmin se, että he itse pikku hiljaa hoksaavat omia huonoja puoliaan, koska jotkut suhtautuvat kaikkeen kritiikkiin hyökkäävästi ja menevät puolustuskannalle.

Kaikki ihmiset eivät voi tulla toimeen toistensa kanssa, vaikka mitä tapahtuisi. Se on eri asia. Eivätkä huonossa kunnossa olevat ihmiset välttämättä pysty sisäistämään mitään kritiikkiä.

Olen kuullut noin miljoona kertaa elämäni aikana, että en siedä kritiikkiä. Sitäpä olisi ihan mukava harjoitella.

Lisäys: Sateentekijän kommenttiin oli lähinnä tämä.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Maaria » 17.04.2015 20:27

En löydä pahhaa tai huonoa sinussa.
Maaria

ViestiKirjoittaja SADE » 17.04.2015 21:22

Sateentekijä kirjoitti:Oikeastaan loppujen lopuksi tämä "Jaska keskustelu" sai paljon hyvää aikaan. Aloin itsekin miettiä, miten asiat voisi ilmaista ja mitä jättää sanomatta. Ensi alkuun vitutti lujaa, kun sanottiin suoraan, mutta tarkemmin ajateltna tulisi kai olla kiitollinen kanssaihmisten huomaavaisuudesta 8-)

Hei Sateentekijä, olet sellainen kuin olet. Niin kauan kun et ketään loukkaa niin mahdut mukaan. On hyvä, että löytyy kaikenlaisia persoonallisuuksia eikä tarvi olla samanlainen kuin muut.
SADE

ViestiKirjoittaja SADE » 17.04.2015 21:36

Yleensä pidän kaikista ihmisistä jotenkin. En usko esim., että tällä palstalla joku olisi täysi taukki. Sen sijaan saatan ajatella joistakin viesteistä, että tuo oli idioottimaisesti kirjoitettu. Yritän pitää henkilöt ja asiat erillään, mikä tietysti voi olla vaikeaa varsinkin tällaisella nettipalstalla kun ei oikeasti tunne ihmisiä.
SADE

ViestiKirjoittaja Ryysy » 17.04.2015 21:53

Flower kirjoitti:Ainakin psykologisten tutkimusten mukaan olen aika lailla viallinen persoona, joten minulla ei kaiketi ole huolta tulla täydelliseksi, toisin kuin Toopella. Kritiikkiä on kyllä tullut ja olen yrittänyt tulla paremmaksi, valitettavasti ilmeisen huonolla menestyksellä. Voisi olla taas jonkinlaisen ryhdistäytymisen paikka, joten antaa tulla!

En löydä mitään sellaista puolta mistä osaisin kritikoida, mutta lupaan sanoa heti, jos löydän. Ehkä vähän se "nyppii" (ei siis oikeasti mitenkään kauheasti tms.), että ihan kuin antaisit liikaa painoarvoa psykologisille testeille tms., koska ainkaan netissä ei ole tullut ilmi mitään, mikä viittaisi mihinkään "viallisuuteen". Mutta mulla on samankaltainen ongelma... lääkkeiden perusteella pitäisi jotenkin olla "viallinen". Vaikka lääkkeiden tarkoituksenhan pitäisi olla tehdä ihmisistä "ei-viallisia".
Ryysy

ViestiKirjoittaja toope » 17.04.2015 22:01

Tästähän taitaa tulla oikein kukkahattutätien kokoontumiskerho.
Takanapäin eli toisessa ketjussa voi toisen sitten sättiä.
toope

ViestiKirjoittaja Ryysy » 17.04.2015 22:10

Sateentekijä voisi koettaa olla ymmärtäväisempi koiraketjussa.

T: Arvosteleva kukkahattutäti
Ryysy

ViestiKirjoittaja toope » 18.04.2015 06:33

Koiralla ei voi olla omia ehtoja, eikä varsinkaan isolla koiralla.
Se ei tee sinusta koira-asiantuntijaa, jos olet käsittääkseni vain yhden koiran omistanut eikä oikeuta sinua haukkumaan toista koiranomistajaa tyhmäksi.
Mutta kuten tavallista, et näe mitään väärää omassa käyttäytymisessä.
toope

ViestiKirjoittaja Ryysy » 18.04.2015 09:25

Aihe on kuitenkin mielenkiintoinen, niin voihan siitä luikauttaa vaikka oman ketjun.
Ryysy

ViestiKirjoittaja toope » 18.04.2015 16:27

Toivottavasti ei minusta pidä. Mielummin olen ei-pidetty kuin että viestejäni pidettäisiin idioottimaisesti kirjoitettuna.
Tämä kuitenkin on kirjoitusfoorumi.
toope

ViestiKirjoittaja SADE » 18.04.2015 21:47

Juu tykkään teistä kaikista omalla tavallani :) Osaan lukea rivien välistä. Kuten minäkin, niin myös te kaikki muut syyllistytte välillä *järjettömyyksiin*.
SADE

ViestiKirjoittaja toope » 19.04.2015 10:50

Siis tarkoittaa ettet aidosti pidä kaikista vaan luet jotain rivien välistä vaikka esim minä en mitään sinne kirjoita.
toope

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet