Kreivi RIP

Re: Kreivi RIP

ViestiKirjoittaja Kissi » 14.04.2015 23:27

Pera se vasta onkin kehitellyt kaikenmoisia väänöksiä nimistä, vissiin siksi, ettei Googlesta löydä nimellä, mitä taas tuli ladelluksi. Muistan ainakin Kus, Kessi, Mirristä Mörri ja Miiru.
Kissi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 14.04.2015 23:28

Mirri kirjoitti:
toope kirjoitti:Niin Kyllästynyt, sullahan on tapana keksiä ihmisistä hauskoja nimiväännöksiä ja niille pitää nauraa. Mutta auta armias, jos sinusta jonkun väännöksen väsää.

Niinpä...

Minä muistan Murenan, jonka Kyllästynyt (Kyltsi) väänsi Mureenaksi. Eikä väännös ollut ollenkaan lempinimi, vaan pahansuopuuden ilmaisu.
Mureenaan ja Hölmönkalastajaan sun muihin (ilkeämielisiin?) väännöksiin verrattuna Kyltsi on pikkujuttu ja oikea lempinimi.

Lienee täysin harkittua ja tahallista provosointia Sinulta Mirri.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 14.04.2015 23:31

Provosointia?
Mirri

ViestiKirjoittaja Kissi » 14.04.2015 23:39

Sateentekijä kirjoitti:Kullastunut Keltsi ja Kellastunut Kultsi..
Minä voin olla vaikka Sadelutka tai s-lutkuttaja.

Saako sinua Sateentekijä sanoa Saltsu nimellä, koska se on nopee kirjoittaa ja tarkoittaa 'suola'
Olisit siis palstan suola! :D
Kissi

ViestiKirjoittaja Ryysy » 14.04.2015 23:43

Varokaa nyt näitten lempinimien kanssa. Seuraavana päivänä (tai vaikka vuoden päästä jo saattaa katua)... "Kyllä, minua pitää ja saa sanoa Rusakoksi"... mutta mikä polemiikki siitä syntyisikään, jos ei jonkin ajan kuluttua enää haluaisikaan olla Rusakko!
Ryysy

ViestiKirjoittaja Ryysy » 14.04.2015 23:52

Vähän aika sitten yhdessä katsomassani elokuvassa mainittiin "Sateentekijä"... olisiko ollut Looperissa.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Ryysy » 15.04.2015 00:07

Lisäksi minusta tuntuu, että Sateentekijä on ollut täällä viime päivinä ihan hirveässä syynissä ja jonkinlaisten hyökkäysten, vähättelyn yms. kohteena. Esitän proteesin.
Ryysy

Edellinen

Paluu Yleistä ja ajankohtaista