Minkä eläimen näit ekana aamulla......

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Minkä eläimen näit ekana aamulla......

ViestiKirjoittaja toope » 11.04.2015 06:13

Onkiminen onkin köyhien harrastus vieläkin, luulen. Itse kalastus on muuttunut rikkaiden harrastukseksi.

Mua ei haittaa yhtään, jos kissani tappavat hiiriä ja sopuleita mutta se ällöttää, kun ne leikkivät niillä ennen tappamista ja siihen puutun. Tapan sopulin ja haukun kissan.
toope

ViestiKirjoittaja Hilppa » 11.04.2015 11:18

Ei kai se mitään auta/haittaa, että torut kissan. Minkä se luonnolleen voi, vietti vie kumminkin uudelleen.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Hilppa » 11.04.2015 11:20

Tästä muuten tulipa mieleeni, että en ole koskaan nähnyt sipulia, paitsi tietty nahkana kurssisalissa. Joku kertoi, että ei ole mukavaa vaellusvuotena, kun niitä on joka paikassa ja jäävät solkenaan auton alle. Ihmeellistä.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.04.2015 12:08

Hilppa, tarkoitatko sipulia, sopulia, vai toimittajaa?
http://4.bp.blogspot.com/-fnki-N2aPe0/V ... SOPULI.jpg
Mirri

ViestiKirjoittaja toope » 11.04.2015 12:53

Hilppa kirjoitti:Tästä muuten tulipa mieleeni, että en ole koskaan nähnyt sipulia, paitsi tietty nahkana kurssisalissa. Joku kertoi, että ei ole mukavaa vaellusvuotena, kun niitä on joka paikassa ja jäävät solkenaan auton alle. Ihmeellistä.

Ei vaan suhteellisen ällöttävää. Kuuluu vaan litsis ja lätsis, kun astuu sopulin päälle. Ja niitä on kaikkialla. Luulen ettei cityrusakkko ongelma ole mitään jos vertaa sopulien vaellukseen.

Olen kerran myös nähnyt oikein ison muurahaisvaelluksen mökillä. Niitä tuli isona, leveänä mattoja eivätkä ne väistäneet mitään, ei edes mökkiä vaan menivät senkin läpi.
toope

ViestiKirjoittaja toope » 11.04.2015 13:08

Piinaavasti tuijottava, outo rusakko.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... 67803.html
toope

Edellinen

Paluu Romulaatikko