Oletko kattifani?

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Oletko kattifani?

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 27.08.2010 09:02

Kuva
Riidankylväjä

Re: Oletko kattifani?

ViestiKirjoittaja Biancaliina » 27.08.2010 10:26

Olen.

Kartusiaani (haluuuun...):
Kuva
Biancaliina

ViestiKirjoittaja minätäällä » 27.08.2010 20:24

Pelkään kissoja kynsineen, tykkään koirista enemmän. Minulla on koira ja sellainen on aina ollut myös lapsuuden perheessäni.
minätäällä

ViestiKirjoittaja Biancaliina » 27.08.2010 21:45

Millainen koira sinulla on?
Biancaliina

ViestiKirjoittaja minätäällä » 28.08.2010 10:40

Meillä on tipsu, Tiibetin spanieli, tytön valitsema rotu. Ovat erittäin hyväluonteisia, ystävällisiä sekä ihmisille että toisille koirille, eivätkä hauku paljoa, niinkuin monet pienet koirat. Karvoja siitä kyllä lähtee jatkuvasti.
minätäällä

ViestiKirjoittaja Biancaliina » 02.09.2010 16:06

Kiva =)

Bengalin kissa on mahtava. Unelmana joskus (rikkaampana) kartusiaani + bengalin kissa, saapas sitten nähdä tulevatko toimeen :D

Upea:
Kuva
Biancaliina

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 06.09.2010 18:00

Kyllästynyt kirjoitti:Luin otsikon ensin "Oletko kattilani?"

Ihmettelin kovin ... tovin.

Ns. Freudilainen lipsahdus.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Marmorisydän » 15.09.2010 23:34

Täysin kattifani olen, kuvassa oma pikku hurmurini.

Kuva
Marmorisydän

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 16.09.2010 00:57

Kiva! Ja tervetuloa foorumille!
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 16.09.2010 00:59

Biancaliina kirjoitti:Kiva =)

Bengalin kissa on mahtava. Unelmana joskus (rikkaampana) kartusiaani + bengalin kissa, saapas sitten nähdä tulevatko toimeen :D

Upea:
Kuva

Tarkoitatko "Parman kartusiaaniluostaria" munkkeineen? Älä hyvä tyttö enää ranchillesi munkkeja ota!
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Biancaliina » 16.09.2010 17:37

En. Vaikka munkkiluostarissa oiski kiva käydä.

Luin yhden kasvattajan vaatimukset ja ei oikein ole mun juttu.
Pitäs maksaa yli tonni ja kiikutella kissaa kaikenlaisiin pällistelijäisiin, tehdä mitä kasvattaja käskee ja allekirjoittaa kaikenlaista hömpänpömppää. On se kumma ettei riitä, etten luovuta kissaa kellekään, enkä teetä pentuja, maksan.
Miks hemmetissä mun pitää roudata, mun kissaa, ja kohdella sitä ku se olis joku Dalin taulu, esine, en tajua.
Eihän siinä, jos löytyis lemmikkitasoinen, koska näköjään näyttelytasoista ei saa vahingossakaan pitää vain lemmikkinä.
Mutta kun vaikea löytää ja ties mitä vaatimuksia niihinkin sisältyy, varmaan jotain ihan älytöntä.
No aikaa on.
-

Tyypillisiä kartusiaanin nimiä:
Pierre Pascal (lausutaan: piere paskal / Pierre paskal), Pierre-Petteri (piere Petteri / pieru petsku).

Kysyin mieheltä, onko sellasta nimeä kuin "Pippe", olisko se hyvä.
Sanoi, et joo, pistäpä perään vielä sellanen kiinalaisvaikutteinen tms. loppu kuin "Lee" (ja huuda kissaa nimellä) täl kertaa mulla jopa leikkas :D
Biancaliina

ViestiKirjoittaja Maria » 17.09.2010 13:26

Ei mitään Karthusiaaneja vaan kunnon Karpaasi mieluummin. 8-)
Maria

ViestiKirjoittaja Biancaliina » 17.09.2010 16:45

Millainen kissarotu on karpaasi, semmoisia miehiä kyllä kuulemma on. Ota kaikki, niin ei tarvi valita ;)
Vaikka miksipä tuota kissan ja miehen välillä valitsemaankin, molemmat mahtuu talouteen.

Itsehän olen niin epäitsenäinen, etten (mukamas) osaa, en luota lainkaan valintoihini ja päätöksiini.
Niin lapsellinen, että oikein omistushaluinen. Vi*uttaa kun terapeuttimiehelle en ole yhtään sen kummempi ku muutkaan, kun lapsellisesti haluaisin sen tavallaan olevan mun oma, vähän ku (uusi) iskä kuka rakastaa.
edit. mut tajusin, että tää onki ok juttu kun en ole kummempi, en ylempänä, alempana... Just kiva.

Ja kun lapsuutta mietin, en yhtään ihmettele että olen tällainen. Mutta eihän tämä elämä näin voi jatkua.
Että otetaan kaikki kisut kun ne näyttää niin kivalta tai jätetään ottamatta ku pitäisi vähän jakaa muillekin (kuulostaa ihan joltain, vaikkapa 3-vuotiaan ajatusmaailmalta ja kuitenkin olen lähempänä kolmeakymmentä kuin kolmea).
Viimeksi muokannut Biancaliina päivämäärä 17.09.2010 21:39, muokattu yhteensä 1 kerran
Biancaliina

ViestiKirjoittaja Maria » 17.09.2010 16:55

No kun meillä molemmat ovat allergisia kissoille, joten jäljelle jää jälkimmäinen. (Osin lukihäiriöni syytä, kun tovin ihmettelin, että mikä ihmeen karpaasialainen. Ensin myös luin otsakkeen "kattilani".)
Maria

ViestiKirjoittaja Biancaliina » 17.09.2010 16:59

Karpaasialainen :D Aasialainen karppi. Onko "vain" kisuallergiaa vai muillekin eläimille?
Biancaliina

ViestiKirjoittaja Maria » 17.09.2010 17:03

Kissojen kanssa samassa tilassa ollessa menevät hengitystiet tukkoon, saman tekevät höyhenet ja untuvat.
Maria

ViestiKirjoittaja Megakesä » 17.09.2010 19:52

Kissapehmoleluista ja sarjishahmoista pidän: Karvinen, Kattimatti, Pekka Töpöhäntä ym. Oikeita kissoja vieroksun, tosin uskalsin viimeksi silittää kamuni kissaa.
Megakesä

ViestiKirjoittaja Biancaliina » 17.09.2010 20:57

Maria, höh, eli ei untuvapeittojakaan teille.

Megis eli megakesä
Millaista kissaa silitit? Onko syytä miksi vieroksut?
Kävin kaverilla yks päivä, hänellä on sellainen siro ja kesy maatiaiskissa, tyttö, kaunis. Tämä katti noutaa (!)
Biancaliina

ViestiKirjoittaja Megakesä » 18.09.2010 01:01

En tunne kissarotuja, sellainen tumma kotikissa.
Pelkään useimpia eläimiä, ja olen allerginen, joten mulla ei ole koskaan ollut lemmikkejä.
Megakesä

ViestiKirjoittaja Biancaliina » 22.09.2010 15:41

Tykkäsin siis lapsena kissoista, mutten jostain syystä saanut silittää niitä.
Biancaliina

Seuraava

Paluu Romulaatikko