Ryysy kirjoitti:Mitä ihmeen hareja. Ne on kaikki rabbit. Jopa häkissä on rabbitteja.

Kissi kirjoitti:Otteita Kahvin kirjoituksesta:
"...minusta Kyllästynyt on tämän palstan elefantti olohuoneessa; hän saa olla ilkeä ja vittumainen ja muiden ikään kuin yrittäessä olla asiallisia viimeiseen asti. Jonka -minun mielestäni siis- mahdollistaa tämän palstan moderointi joka Kyllästyneen kohdalla lähinnä tuntuu istuvan peukalo perseessä (vrt toiminta esim Trissen kanssa).
...Niin moni ketju kun on mennyt jonkun sellaisen asian käsittelyyn (lue:piloille) kun Kyllästyneelle sallitaan samojen asioiden yhä uudestaan ja uudestaan käsittely. Mikä käsittely on lähinnä semanttista kikkailua, parkumista tai jankkaamista."
.
Mirri kirjoitti:Kyseiset eläimet risteytyvät keskenään ja risteytyneet jälkeläiset ovat lisääntymiskykyisiä. Joten ehkä ovat erehtyneet ne ihmiset, jotka ovat oppineet erottamaan rusakon ja metsäjäniksen toisistaan niin perusteellisesti, että uskovat rusakon olevan jotakin muuta kuin jänis. Peltojänis ja metsäjänis pitävät toisiaan jäniksinä, ja ihmiset ovat tehneet virheen kuvitellessaan, ettei rusakko ole jänis.
Helsinkiläisjäniksistä tuskin enää tiedetään monennenko polven risteymiä ne todellisuudessa ovat ja kuinka paljon niissä on metsä- ja kuinka paljon peltojänistä. Risteytymisasia ja risteytyneiden lisääntymiskykyisyys on Suomessa ilmeisesti aika uusi tutkimuskohde.
Trisse kirjoitti:... Eli pikkuiset täällä Ruskeasuon alueella ovat nyt kumpia?! En muista väritystä. Ruskeita tai harmaita luultavasti...
Kahvi kirjoitti:toope kirjoitti:Kahvi taas tuli ketjuun voidakseen olla ilkeä Kyllästyneelle. Et ole yhtään mitään tässä ketjussa sanonut mitä ei olisi joku toinen jo aikaisemmin sanonut jäniksestä tai rusakosta.
Tuossa nyt mitään ilkeää ollut, kunhan toin esiin näkemykseni...
Kahvi kirjoitti:... Jonka toin esiin siksi, että minusta Kyllästynyt on tämän palstan elefantti olohuoneessa; hän saa olla ilkeä ja vittumainen ja muiden ikään kuin yrittäessä olla asiallisia viimeiseen asti...
Kahvi kirjoitti:... Jonka -minun mielestäni siis- mahdollistaa tämän palstan moderointi joka Kyllästyneen kohdalla lähinnä tuntuu istuvan peukalo perseessä (vrt toiminta esim Trissen kanssa)...
Kahvi kirjoitti:... Ja tuo on se syy miksi haluan täältä pois...
Kahvi kirjoitti:... Niin moni ketju kun on mennyt jonkun sellaisen asian käsittelyyn (lue:piloille) kun Kyllästyneelle sallitaan samojen asioiden yhä uudestaan ja uudestaan käsittely. Mikä käsittely on lähinnä semanttista kikkailua, parkumista tai jankkaamista...
Kissi kirjoitti:Kahvinko kritiikki asiatonta? Sanoisit joskus Kyllästyneen haukkuessa ja nolatessa muita, että on asiatonta. Mutta et sano ja se kuvottaa.
Kissi kirjoitti:Poistuminen on ainoa mahdollisuus, silloin kun ei enää kestä. Mutta se pahaolo mikä jää epäreiluuden nielemisestä on hyvin lamaannuttuva. Sinä olet aina ollut fiksu ja asiallinen ja olet jaksanut Kyllästyneelle vastailla siististi, älä nyt luovuta.
Kissi kirjoitti:... En ole ajamassa Kyltsiä pois, toivoisin vain hänen muuttavan käyttäytymistään normaaliksi kanssakäymiseksi, jättämään pois sen ainasen nälvimisen toisten kirjoituksista.
Kyllästynyt kirjoitti:Kissi kirjoitti:Kahvinko kritiikki asiatonta? Sanoisit joskus Kyllästyneen haukkuessa ja nolatessa muita,
että on asiatonta. Mutta et sano ja se kuvottaa.
Ketäs minä olen haukkunut? Millä sanoilla ja missä?
Psykopatologia kirjoitti:Minusta Kahvin kritiikki Kyllästynyttä kohtaan on t ä s s ä ketjussa liioiteltua.
Jänis/rusakko-asian esille nosto ja jatkokeskustelu siitä on ollut hänen puoleltaan
aivan asiallista. Kritiikkiä voidaan esittää vain kohtaan, jossa viitataan koulun
läpikäyneen oppimattomuuteen.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:toope kirjoitti:Kahvi taas tuli ketjuun voidakseen olla ilkeä Kyllästyneelle. Et ole yhtään mitään tässä ketjussa sanonut mitä ei olisi joku toinen jo aikaisemmin sanonut jäniksestä tai rusakosta.
Oliko sinulla jokin näkemyskin?
Kyllästynyt kirjoitti:Minä huomasin vain sen, että sinun piti tulla kertomaan, ettet itse välttämättä erota rusakkoa ja jänistä toisistaan.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:... Jonka toin esiin siksi, että minusta Kyllästynyt on tämän palstan elefantti olohuoneessa; hän saa olla ilkeä ja vittumainen ja muiden ikään kuin yrittäessä olla asiallisia viimeiseen asti...
Ihmettelen, että nimenomaan ja juuri sinä kehtaat tulla minulle väittämään muiden (siis ilmeisesti lasket itsesikin ko. joukkoon) olevan asiallisia.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:... Jonka -minun mielestäni siis- mahdollistaa tämän palstan moderointi joka Kyllästyneen kohdalla lähinnä tuntuu istuvan peukalo perseessä (vrt toiminta esim Trissen kanssa)...
Niin, että mitä asiatonta sinä nyt olet nähnyt?
Senkö, että sanoin ihmetteleväni miten joku/jotkut voivat päästä koulustaan läpi oppimatta erottamaan toisistaan jänistä ja rusakkoa?
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:... Ja tuo on se syy miksi haluan täältä pois...
Poistuminen on kokonaan oma valintasi - niin kuin on mahdollinen jääminenkin.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:... Niin moni ketju kun on mennyt jonkun sellaisen asian käsittelyyn (lue:piloille) kun Kyllästyneelle sallitaan samojen asioiden yhä uudestaan ja uudestaan käsittely. Mikä käsittely on lähinnä semanttista kikkailua, parkumista tai jankkaamista...
Sinä Kahvi voisit jo lopettaa tuon paskanpuhumisen ja provosoinnin; minä en paru.
Kyllästynyt kirjoitti:Voisit myös selittää mitä tarkoitat semanttisella kikkailulla - sillä jankkaamisestahan sinä itse olet toinen hyvä (tai huono) esimerkki.
Kissi kirjoitti:...
En ole ajamassa Kyltsiä pois, toivoisin vain hänen muuttavan käyttäytymistään normaaliksi kanssakäymiseksi, jättämään pois sen ainasen nälvimisen toisten kirjoituksista.
Kyllästynyt kirjoitti:Kissi kirjoitti:Poistuminen on ainoa mahdollisuus, silloin kun ei enää kestä. Mutta se pahaolo mikä jää epäreiluuden nielemisestä on hyvin lamaannuttuva. Sinä olet aina ollut fiksu ja asiallinen ja olet jaksanut Kyllästyneelle vastailla siististi, älä nyt luovuta.
Älä viitsi taas puhua vastoin parempaa tietosi Kis!
Haisevapilluisen huoran äpäräksi solvaaminen ei ainakaan minun mielestäni ole fiksua tai asiallista.
Psykopatologia kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kissi kirjoitti:Kahvinko kritiikki asiatonta? Sanoisit joskus Kyllästyneen haukkuessa ja nolatessa muita,
että on asiatonta. Mutta et sano ja se kuvottaa.
Ketäs minä olen haukkunut? Millä sanoilla ja missä?
Olen kyllä muutaman viime viikon aikana noteerannut Kyllästyneen viestinnässä kohdat,
joiden pohjalta joku tai jotkut ovat loukkaantuneet tai mahdollisesti loukkaantuneet.
Näitä ovat Sateentekijä, Ryysy ja Kissi. Näistä Sateentekijällä ja Kissillä on omaakin
"syytä" asiaan.
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:toope kirjoitti:Kahvi taas tuli ketjuun voidakseen olla ilkeä Kyllästyneelle. Et ole yhtään mitään tässä ketjussa sanonut mitä ei olisi joku toinen jo aikaisemmin sanonut jäniksestä tai rusakosta.
Oliko sinulla jokin näkemyskin?
Joo, eli se että kysymys taisi kyllä olla Kyllästyneen tarpeesta olla Trisselle ilkeä tms. Mihin kommenttiin toope ylläolevan näkemyksensä kirjoitti...
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Minä huomasin vain sen, että sinun piti tulla kertomaan, ettet itse välttämättä erota rusakkoa ja jänistä toisistaan.
Et siis taaskaan lukenut mitä muut kirjoittavat, vaan vaikutat pikemminkin roiskivan lonkalta vähän mitä sattuu...
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Ihmettelen, että nimenomaan ja juuri sinä kehtaat tulla minulle väittämään muiden (siis ilmeisesti lasket itsesikin ko. joukkoon) olevan asiallisia.
Niin, kaikki yrittävät olla sinua kohtaan mahdollisimman asiallisia mahdollisimman pitkään, vaikka itse kuinka kiukuttelisit ja parkuisit...
Höpö höpö.Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Niin, että mitä asiatonta sinä nyt olet nähnyt?
Senkö, että sanoin ihmetteleväni miten joku/jotkut voivat päästä koulustaan läpi oppimatta erottamaan toisistaan jänistä ja rusakkoa?
Jep, juuri tuo tässä ketjussa. Vastaavasti jos Trisse olisi perseillyt samalla tavalla, niin noottia olisi tullut todella nopeasti. Ehkä soitat tms PP:lle heti kun huomaat Trissen pöljäilyt ja sen takia PP on nopea liikkeissään hänen suhteensa?...
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:... Niin moni ketju kun on mennyt jonkun sellaisen asian käsittelyyn (lue:piloille) kun Kyllästyneelle sallitaan samojen asioiden yhä uudestaan ja uudestaan käsittely. Mikä käsittely on lähinnä semanttista kikkailua, parkumista tai jankkaamista...
Sinä Kahvi voisit jo lopettaa tuon paskanpuhumisen ja provosoinnin; minä en paru.
Lihavoimani osat ovat parkumistasi...
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Voisit myös selittää mitä tarkoitat semanttisella kikkailulla - sillä jankkaamisestahan sinä itse olet toinen hyvä (tai huono) esimerkki.
Oppineisuuden nälviminen jänis/rusakko sanojen perusteella on yksi esimerkki semanttisesta kikkailusta...
Kahvi kirjoitti:... Ja juuri jankkaamisesi ottaa minua pannuun. Aina vaan samoihin kysymyksiin joutuu vastaamaan, moneen kertaan korjatut vääristelyt nousevat aina vaan ja uudestan esiin jne..
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa