heippa

Re: heippa

ViestiKirjoittaja Kissi » 27.03.2015 23:39

No Heippa! Terve! *halaa toista*
Kissi

ViestiKirjoittaja Ryysy » 28.03.2015 00:00

Moi! Ihan hyvää kuuluu, tervetuloa takaisin! Ei ollakaan taidettu olla täällä Psykopatologiassa samaan aikaan.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 28.03.2015 00:05

Tervetuloa, Trisse!
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 28.03.2015 01:25

Heippa, Trisse! Tervetuloa!
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 28.03.2015 02:57

Tervetuloa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Hilppa » 28.03.2015 12:08

No vieläkö olen mielestäsi pseudointellektuelli tyhmä vajakki tms?
Hilppa

ViestiKirjoittaja Hilppa » 28.03.2015 18:31

Trisse kirjoitti:Enpä ole seurannut menoasi viime aikoina niin vaikea sanoa...

Seurannut???
Hilppa

ViestiKirjoittaja Kissi » 28.03.2015 20:09

Mikä säteily, mikä iloinen hymy, mitkä kauniit kasvot, mitkä unohtumattomat silmät, mikä äly. No se minusta - mitä sinulle kuuluu?
Kissi

ViestiKirjoittaja Kissi » 28.03.2015 22:34

"...useimmat kuolleet palstalaiset saivat edes muistosäikeen..."
Kiero muija :shock: kiva hei, jos olisimme kirjoitelleet haikeita jäähyväisiä, niin sehän olisi tarkoittanut vaan sitä, ettemme olisi uskoneet sinun koskaan palaavan.
Kissi

ViestiKirjoittaja Mirri » 29.03.2015 01:01

Trisse kirjoitti:Olin tosiaan vähän yllättynyt siitä kuinka helppoa kaikkien oli unohtaa minut. Ei siksi että olisin kuvitellut olevani korvaamaton mutta tukarillakin useimmat kuolleet palstalaiset saivat edes muistosäikeen.

Ainakin minut on tukarilla tapettu ja haudattu ilman mitään muistosäkeitä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kissi » 29.03.2015 01:16

Olin tosiaan vähän yllättynyt siitä kuinka helppoa kaikkien oli unohtaa minut.
*
Luin Blogiasi, varmaan muutkin lukivat ja tiesimme, että paluu on mahdollinen, siksi
kai sinua ei sen enempää muisteltu täällä. Ei ole kysymys unohtamisesta, vaan sopeutumisesta siihen, että vastoin toiveitamme sinut poistettiin ja vaihtoehto oli vain odottaa aikaa, kunnes palaat. No nyt olet täällä ja jankutus saa nyt loppua. Joko sopeudut tai pakotetaan !!
Kissi

ViestiKirjoittaja Mirri » 29.03.2015 02:01

Trisse kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Trisse kirjoitti:Olin tosiaan vähän yllättynyt siitä kuinka helppoa kaikkien oli unohtaa minut. Ei siksi että olisin kuvitellut olevani korvaamaton mutta tukarillakin useimmat kuolleet palstalaiset saivat edes muistosäikeen.

Ainakin minut on tukarilla tapettu ja haudattu ilman mitään muistosäkeitä.

Tarkoitatko että olet bännätty vai että sinuun on kohdistettu verbaalisia aggressioita?

Molempia. Tosin en enää ole kirjoituskiellossa kyseisellä foorumilla, vaan pääsen sekä lukemaan että kirjoittamaan. Niin perusteellisesti tapettu siellä kuitenkin olen, että useimmiten pysyttelen mieluiten poissa.
Luulen, että kuolleet palstalaiset ovat saattaneet saada muistosäkeen, tapetut taas eivät. Ovatko tapetut unohdettuja sen foorumin käyttäjien keskuudessa, sitä en tiedä.

Mutta sen tiedän, että olen kaipaillut sinua tälle foorumille.
Odottanut ja toivonut kuin kuuta nousevaksi. Vaikka kirjoittajasta tuntuisikin siltä, että hänet on foorumilla unohdettu eikä kukaan kaipaa, todellisuus voi olla toisenlainen: palstan käyttäjät kaipailevat hiljaa mielessään, mutteivät saa sanotuksi asiaa 'ääneen'... Tai eivät tuo ajatuksiaan julki, koska pitävät niitä merkityksettöminä.
Mirri

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet