Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Jaska kirjoitti:Miksi feministit suvaitsevat Islamia?
Henry Laasanen 71 kommenttia ilmoita asiaton viesti
Miksi feministit suvaitsevat Islamia?
Nuivissa keskusteluissa ihmetellään silmät ymmyrkäisinä feministien ylitsevuotavaa suvaitsevaisuutta Islamia kohtaan, vaikka monet Islamin arvot ovat totaalisesti feminismin arvojen vastaisia.
Suomalaisilta miehiltä feministit eivät suvaitse pienintäkään seksismiä tai sovinismia...
... Feministit ovat valmiita heittämään kaikki ylevät arvonsa romukoppaan, kunhan vain suomalaisnaisten seksikartelli säilyy koskemattomana.
Aasialaisten naisten kanssa tilanne on aivan erilainen: he edustavat alituista uhkaa suomalaisten naisten seksikartellille.
Maahantulijat ovat tervetulleita, jos he eivät romuta suomalaisnaisen seksuaalisuuden arvoa.
http://henrylaasanen.puheenvuoro.uusisu ... at-islamia
Olen entistäkin vakuuttuneempi siitä, että Laasasen puheet ovat perseestä.
Okei. Ja perustelusi olivat...?
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Siis vielä kerran: Minulla EI ollut mitään ajatusta miksi Pilluparvi voisi sopia luvun otsikoksi; en vain keksinyt mitään erityisen hyvää syytä, miksi se ehdottoman yksiselitteisesti ei voisi olla - onhan sen niminen kirjakin olemassa.
Joo ja toki näin jälkeenpäin voi sanoa, että ehkä olisi ollut parempi etten olisi sanonut asiaan yhtään mitään. Mutta tehty mikä tehty joten tässä ollaan.
Jos et keksinyt miksi nimi "Pilluparvi" ei sopisi esimerkiksi tästä palstasta kertovan kirjan luvun nimeksi - olet typerämpi kuin olen kuvitellutkaan.
Perustelut?
Kahvi kirjoitti:Huomasiko muuten kukaan, että minä(kin) kritisoin Jaskan ei-ehdotusta? Siis Flowerin lisäksi?
Kahvi kirjoitti:20.03.2015 09:50Kyllästynyt kirjoitti:Olen entistäkin vakuuttuneempi siitä, että Laasasen puheet ovat perseestä.
Okei. Ja perustelusi olivat...?
Kahvi kirjoitti:Niin ehkä toisiaan haluaisit esittää perustelusi tähänkin?
Jaska kirjoitti:Laasanen mikään naisvihamielinen tai sovinisti ole. Hän vain kritisoi naistutkimusta ja feministien lausuntoja ja yrittää tuoda järjen valoa sukupuolten tutkimukseen.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Siis vielä kerran: Minulla EI ollut mitään ajatusta miksi Pilluparvi voisi sopia luvun otsikoksi; en vain keksinyt mitään erityisen hyvää syytä, miksi se ehdottoman yksiselitteisesti ei voisi olla - onhan sen niminen kirjakin olemassa.
Joo ja toki näin jälkeenpäin voi sanoa, että ehkä olisi ollut parempi etten olisi sanonut asiaan yhtään mitään. Mutta tehty mikä tehty joten tässä ollaan.
Jos et keksinyt miksi nimi "Pilluparvi" ei sopisi esimerkiksi tästä palstasta kertovan kirjan luvun nimeksi - olet typerämpi kuin olen kuvitellutkaan.
Perustelut?
Koska nimi(tys) "Pilluparvi" on törkeä ja loukkaava jokaista naista kohtaan jota se (edes) saattaa koskea.
Kahvi kirjoitti:Huomasiko muuten kukaan, että minä(kin) kritisoin Jaskan ei-ehdotusta? Siis Flowerin lisäksi?
Kahvi kirjoitti:Jaska kirjoitti:Kunhan pohdiskelin sopivan feminististä nimeä kirjalle, mutta nimi oli jo käytetty.
Tuo feminismi ym on minusta vain sivujuonne tämän foorumin tapahtumista, eli ei oikein passeli nimi. Ehkä jonkin luvun otsikoksi voisi sopia tuo "Pilluparvi", mutta ei kyllä mitenkään koko kirjan nimeksi.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Huomasiko muuten kukaan, että minä(kin) kritisoin Jaskan ei-ehdotusta? Siis Flowerin lisäksi?
Ethän sinä kritisoinut vaan sanoit, että ko. nimi sopisi nimeksi "korkeintaan jollekin luvulle".
jardin kirjoitti:Täällä on kyllä monia muitakin aiheita mutta niissä ei kukaan juuri keskustele, ei edes Helmenkalastaja.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:20.03.2015 09:50Kyllästynyt kirjoitti:Olen entistäkin vakuuttuneempi siitä, että Laasasen puheet ovat perseestä.
Okei. Ja perustelusi olivat...?Kahvi kirjoitti:Niin ehkä toisiaan haluaisit esittää perustelusi tähänkin?
Koska Laasasen puheet ovat sovinistisia, naisvihamielisiä ja huokuvat syvää katkeruutta, kaunaa sekä jopa vihaa naisia kohtaan.
Laasanen käyttää sanaa "feministi" kuin kirosanaa - niin kuin Jaska ja sinäkin.
Ryysy kirjoitti:Laasanen on sovinisti, hänen missionsa on naissukupuolen halventaminen. Ja feminismiä hän käyttää lyömäaseena. Tämänhetkinen johtopäätökseni.
Kahvi kirjoitti:Sikälimikäli joku mahdollisesti ajattelee, että minusta on hyväksyttävää että tämän palstan naisia on hyväksyttävää kutsua pilluiksi, erehtyy luulossaan pahasti. Ymmärrän, että luku-kommenttini voi tulkita noinkin, mutta nyt viimeistään pitäisi olla selvää, että moinen tulkinta on virheellinen - ja pahasti.
Kahvi kirjoitti:Niin luku nimeltä "Pilluparvi" voisi kertoa esim kasvutarinoista, kuten esikuvansakin, mutta koska täällä ei moisia ole juurikaan nähnyt, niin ei siis sittenkään - kuten jo alunperin totesinkin kritiikissäni.
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:20.03.2015 09:50Kyllästynyt kirjoitti:Olen entistäkin vakuuttuneempi siitä, että Laasasen puheet ovat perseestä.
Okei. Ja perustelusi olivat...?Kahvi kirjoitti:Niin ehkä toisiaan haluaisit esittää perustelusi tähänkin?
Koska Laasasen puheet ovat sovinistisia, naisvihamielisiä ja huokuvat syvää katkeruutta, kaunaa sekä jopa vihaa naisia kohtaan.
Laasanen käyttää sanaa "feministi" kuin kirosanaa - niin kuin Jaska ja sinäkin.
Miksi ne ovat noita kaikkia?
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Sikälimikäli joku mahdollisesti ajattelee, että minusta on hyväksyttävää että tämän palstan naisia on hyväksyttävää kutsua pilluiksi, erehtyy luulossaan pahasti. Ymmärrän, että luku-kommenttini voi tulkita noinkin, mutta nyt viimeistään pitäisi olla selvää, että moinen tulkinta on virheellinen - ja pahasti.
Tottahan sinä hyväksyit tämän palstan naisten kutsumisen pilluparveksi, kun sanoit, että ko. nimi sopisi (korkeintaan) nimeksi jollekin tästä palstasta kertovan kirjan luvulle!
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa