Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:No jos mielipiteesi on, että nimi "Pilluparvi" sopisi (korkeintaan) nimeksi jollekin luvulle tästä palstasta kertovaan kirjaan, kai sinulla jokin ajatus kyseisen luvun sisällöstä oli kuin tuollaista sanoit? Vai oliko niin, että yritit vain "olla miestä" - sinäkin?
Ei ollut.
Miksi ihmeessä sitten sanoit, että se voisi (korkeintaan) sopia jonkin luvun nimeksi?
Sateentekijä kirjoitti:PP kirjoitti:
Siis ko. kaksi naista puhuvat siitä, mistä he eivät tajua tuon taivaallista.
Juurikin näin, se älähtää, johon kolahtaa mikä tuli taas kerran todistettua.
Eipä mulla muuta tänään tai taitaa olla jo huomenna!
hyvät yöt !
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:No jos mielipiteesi on, että nimi "Pilluparvi" sopisi (korkeintaan) nimeksi jollekin luvulle tästä palstasta kertovaan kirjaan, kai sinulla jokin ajatus kyseisen luvun sisällöstä oli kuin tuollaista sanoit? Vai oliko niin, että yritit vain "olla miestä" - sinäkin?
Ei ollut.
Miksi ihmeessä sitten sanoit, että se voisi (korkeintaan) sopia jonkin luvun nimeksi?
Periaatesyistä haluan välttää ehdottoman jyrkkiä tms kannanottoja.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Ei ollut.
Periaatesyistä haluan välttää ehdottoman jyrkkiä tms kannanottoja.
Mutta sinun periaatesyysi eivät estäisi sinua hyväksymästä kirjan luvun nimeksi "Pilluparvi"?
Periaatesyysi siis hyväksyvät tahallisen törkeyden ja estää sinua tuomitsemasta sellaisia?
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Mutta sinun periaatesyysi eivät estäisi sinua hyväksymästä kirjan luvun nimeksi "Pilluparvi"?
Periaatesyysi siis hyväksyvät tahallisen törkeyden ja estää sinua tuomitsemasta sellaisia?
Minulla oli täysin eri tulokulma asiaan.
Psykopatologia kirjoitti::18
Naiset, jota Jaskan käytös ärsyttää, voisivat pyytää häntä toimimaan toisin,
käyttämään muunlaisia nimityksiä ja välttämään tietynlaisia sanontoja yms.
Psykopatologia kirjoitti::18
Naiset, jota Jaskan käytös ärsyttää, voisivat pyytää häntä toimimaan toisin,
käyttämään muunlaisia nimityksiä ja välttämään tietynlaisia sanontoja yms.
Kyllästynyt kirjoitti:On älyllistä epärehellisyyttä esittää, ettei Jaska olisi täysin tietoinen siitä kuinka loukkaavia hänen käyttämänsä termit ja kirjoitusten sisältö ovat.
Psykopatologia kirjoitti:Kyllä, jos noin esitettäisiin.
Jaska kirjoitti:Sopii, mutta mistä minä tiedän etukäteen mistä te provosoidutte?
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Mutta sinun periaatesyysi eivät estäisi sinua hyväksymästä kirjan luvun nimeksi "Pilluparvi"?
No mikset sitten kerro mihin kommenttisi perustui ja mikä sinun "tulokulmasi" on?
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Mutta sinun periaatesyysi eivät estäisi sinua hyväksymästä kirjan luvun nimeksi "Pilluparvi"?
No mikset sitten kerro mihin kommenttisi perustui ja mikä sinun "tulokulmasi" on?
Olen kertonut nuo asiat viesteissäni 12.03.2015 13:04:
viewtopic.php?f=16&t=14571&start=20#p212063
Ja 12.03.2015 14:27:
viewtopic.php?f=16&t=14571&start=20#p212069
Oliko vielä jotain, jota haluaisit(te) tietää?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa