Kirja foorumista

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Kirja foorumista

ViestiKirjoittaja Ryysy » 14.03.2015 23:22

Jaska kirjoitti:Kun se pilluparvi oli pinnalla tuossa ruotsalaisfemakon tekemässä ohjelmassa feminismistä. Totesin vain, ettei kyseinen nimi sovellu nyt tähän, kun se on jo käytetty.

Tylsänpäiväinen vastaus... odotin jotakin syvällisiä tuntojen kuvauksia. Ajattelin, että oikeasti ajattelit niin, että se sopisi hyvin, eikä vain että "katsoin ohjelmaa maanjäristyksistä, joten ajattelin, että luonnonmullistukset olisi hyvä nimi" tai "vessaharja oli pinnalla romulaatikossa, joten ajattelin että wc-ankka sopisi hyvin".
Ryysy

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 15.03.2015 00:49

Sateentekijä kirjoitti:
Flower kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Näköjään täällä vain Kyllästynyt, Helmenklastaja ja Hilppa puolustavat naisten kunniaa.

Tällaisesta voisi jo loukkaantua! Ei naisten kunnia ole kiinni jonkun henkisesti pojanklopin tasolle jääneen höpinöistä.
Aivan älytöntä kuvittelua!

Jos PP ja Jaska yrittävät löytää jotain huumoria tyhmistä lausunnoistaan, metsään menee , taas kerran ja vahvasti meneekin. Tässä nämä kaksi naista ja naisen ajatusmaailmaa arvioidessaan ovat mielestäni melko samalla suoralla.Eli siitä puhutaan, mistä ei tajuta tuon taivaallista!
Toinen on naista arvostamaton sovinisti ja toinen ihan vaan luomupossu luonnostaan. Vapaassa valinnassa on se, kumpi kutankin suuntaa edustaa!

Siis ko. kaksi naista puhuvat siitä, mistä he eivät tajua tuon taivaallista.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kahvi » 15.03.2015 13:03

Helmenkalastaja kirjoitti:Miksi sitten teit kyseisen lisäyksen: että voisi sopia korkeintaan jonkin luvun nimeksi?
Halusitko kenties osoittaa lojaalisuutta Jaskaa kohtaan? Olla tuomitsematta häntä?
Metsään meni, ja jouduit itse tulilinjalle. Jaskan nimiehdotus oli törkeä.

Ei ole kysymys mistään lojaalisuudesta tms, esitin vain oman mielipiteeni. Pyydän, ettei minua ja Jaskaa yhditetä toisiinsa millään tasolla. Mä oon mä ja Jaska on ihan joku muu kuin mä.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 15.03.2015 13:07

12;07
Sateentekijä kuitenkin ilmeisesti tarkoittaa kirjoittaa:
Tässä nämä kaksi [miestä] naista ja naisen ajatusmaailmaa arvioidessaan ovat mielestäni melko samalla suoralla.

Viestissään hän kuitenkin vahvistaa luultavasti "virheellisen" lauserakenteen.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 15.03.2015 13:10

En myöskään ymmärrä, mikä kalikka minuun kajahtaa.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.03.2015 13:14

Kahvi kirjoitti:
Helmenkalastaja kirjoitti:Miksi sitten teit kyseisen lisäyksen: että voisi sopia korkeintaan jonkin luvun nimeksi?
Halusitko kenties osoittaa lojaalisuutta Jaskaa kohtaan? Olla tuomitsematta häntä?

Ei ole kysymys mistään lojaalisuudesta tms, esitin vain oman mielipiteeni. Pyydän, ettei minua ja Jaskaa yhditetä toisiinsa millään tasolla. Mä oon mä ja Jaska on ihan joku muu kuin mä.

No jos mielipiteesi on, että nimi "Pilluparvi" sopisi (korkeintaan) nimeksi jollekin luvulle tästä palstasta kertovaan kirjaan, kai sinulla jokin ajatus kyseisen luvun sisällöstä oli kuin tuollaista sanoit? Vai oliko niin, että yritit vain "olla miestä" - sinäkin?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 15.03.2015 13:22

Psykopatologia kirjoitti:En myöskään ymmärrä, mikä kalikka minuun kajahtaa.

Ei mikään, jos Sateentekijä tosiaan tarkoitti kahta naista (keitä kahta?).
Jos taas tarkoitti kahta miestä - niin kuin minäkin oletan - niin toisella tarkoitti sinua ja ajatteli, että se, että sinä jotakin asiasta sanoit, tarkoitti 'kolahtamista'.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kahvi » 15.03.2015 13:30

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:

No jos mielipiteesi on, että nimi "Pilluparvi" sopisi (korkeintaan) nimeksi jollekin luvulle tästä palstasta kertovaan kirjaan, kai sinulla jokin ajatus kyseisen luvun sisällöstä oli kuin tuollaista sanoit? Vai oliko niin, että yritit vain "olla miestä" - sinäkin?

Ei ollut.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 15.03.2015 13:37

Helmenkalastaja kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:En myöskään ymmärrä, mikä kalikka minuun kajahtaa.

Ei mikään, jos Sateentekijä tosiaan tarkoitti kahta naista (keitä kahta?).
Jos taas tarkoitti kahta miestä - niin kuin minäkin oletan - niin toisella tarkoitti sinua ja ajatteli, että se, että sinä jotakin asiasta sanoit, tarkoitti 'kolahtamista'.

Niin, mutta minun kantanihan oli "feministinen", so. naisten puolella.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 15.03.2015 15:14

Pertti, luin kaikki kommenttisi tästä ketjusta ja päädyin tulokseen, että sinun kannastasi ei ota "hullukaan" selvää.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 15.03.2015 15:19

Flower, kantasi on hyvin perusteltu.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 15.03.2015 15:56

Kantani on, että Pilluparvi sopii huonosti Psykopatologia-foorumia käsittelevän kirjan tai kirjan osan nimeksi.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 15.03.2015 16:23

Kiitos selkeästä kannanotosta, Pertti.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Ryysy » 15.03.2015 21:31

Olenko minä jollain "puolella"?
Ryysy

ViestiKirjoittaja Ryysy » 15.03.2015 23:32

Kyllä, synnytin tämän ketjun ensiviestin, mutta en voi hallita "kaikkea mitä siitä seuraa".
Ryysy

ViestiKirjoittaja Ryysy » 15.03.2015 23:42

Neutraaliuskin kestää aina aikansa. Jos on jonkun kanssa edes jotakin kärhämää, kyllä se vain vaikuttaa viestintään.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 16.03.2015 00:21

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:No jos mielipiteesi on, että nimi "Pilluparvi" sopisi (korkeintaan) nimeksi jollekin luvulle tästä palstasta kertovaan kirjaan, kai sinulla jokin ajatus kyseisen luvun sisällöstä oli kuin tuollaista sanoit? Vai oliko niin, että yritit vain "olla miestä" - sinäkin?

Ei ollut.

Miksi ihmeessä sitten sanoit, että se voisi (korkeintaan) sopia jonkin luvun nimeksi?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 16.03.2015 00:27

Flower kirjoitti:... Mikä noista poikaraasun horinoista tekee sellaisen, että siitä olisi jotain todellista uhkaa jollekin. Ei kertakaikkiaan mitään. Uhkaksi se muuttuu vasta siinä vaiheessa, kun kokoamme joukon talikkokouraisia sitä vastustamaan suureen ääneen...

Jos talikkokouraisella viitataan minuun, haluan ilmoittaa, etten koe Jaskan horinoita uhkiksi vaan tarkoituksellisiksi, harkituiksi ja suunnitelmallisiksi loukkauksiksi ja häiriköinniksi.
Ja koska olen itselleni luvannut, ettei kukaan enää koskaan loukkaa (tai kiusaa) tahallisesti - ja sitten pääse asiasta kuin koira veräjästä, en näe mitään syytä, miksi Jaskan typeryyksiä pitäisi jättää huomiotta tai katsoa läpi sormien.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Hilppa » 16.03.2015 00:30

Ei niitä pidä katsoa läpi sormien. Jätkä pyörittää, hämmentää, ärsyttää, suututtaa aivan tahallisesti.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Hilppa » 16.03.2015 00:33

Minua on sanottu äijäksi, ja ihan muualla kuin netissä. Eikä ollut minkäänlaista lupaa loukkaantua.
Hilppa

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko