Ryysy kirjoitti:...
Ensi kerralla, kun menen päihdehoitoihmisen kanssa juttelemaan, niin otan ihan tasan yhden xanorin, sitten ehkä olisin lähempänä "omaa itseäni" eli ahdistusoireet olisivat vielä näkyvämpiä. Nyt kun olen siellä käynyt, niin olen saattanut ottaa jopa yhden enemmän mitä päivässä on määrätty siksi, että pystyisin sanallisesti edes ilmaisemaan itseäni...
Psykopatologia kirjoitti:"Paraneminen" on aina osittaista.

Jaska kirjoitti:... Joku yhdistelmähoito saattaisi olla tehokkaampi kuin jumputtaa jääräpäisesti psykoterapiaa.
Sateentekijä kirjoitti:Terapian toteutus on tietenkin yksilökohtaista sekä terapeutin että terapoitavan kohdalla, joskus asetetut tavotteet saattavat innostaa päämäärän saavuttamiseen.
Toisaalta liiat odotukset saattavat olla haitallisia, kuten PP tuossa mainitsi.
Mutta silloin olisi hyvä asettaa " välietappeja", joiden kautta pyritään pääsemään kokonaisvaltaiseen lopputulokseen..
Mikäli se on mahdollista.Useinhan psykoterapia jatkuu vuosia.

Sateentekijä kirjoitti:Ei ole tarkoitus esiintyä minään psykoterapian ammattilaisena. Ne asiat jätän suosiolla niihin perehtyneille...
Sateentekijä kirjoitti:... Mutten myöskään ymmärrä millä eväillä Kyllästynyt tulee arvostelemaan minun kirjoituksiani ja mielipiteitäni?
Kyllästynyt kirjoitti:En arvostele mielipiteitäsi. Korkeintaan arvostelen sitä, että pyrit esiintymään "joka alan erikoisasiantuntijana" ja jonkinlaisena "lopullisen totuuden" apostolina joka kertoo meille muille miten asiat ovat.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa