selvisikö jo

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

selvisikö jo

ViestiKirjoittaja tuuve m » 03.03.2015 18:39

joten ei mulla ole taas muuta mahdollisuutta kuin poistua foorumilta sen juoppoputken ajaksi.
Viimeksi muokannut tuuve m päivämäärä 03.03.2015 19:04, muokattu yhteensä 1 kerran
tuuve m

Re: Sateentekijä on taas päissään

ViestiKirjoittaja tuuve m » 03.03.2015 18:49

Noin, banniahan sinä tänään minulle tulitkin järjestämään mutta eiköhän sun pelleilysi ole jo kaikkien tiedossa.
tuuve m

Re: selvisikö jo

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 03.03.2015 19:43

Valitettavasti sinä, Sateentekijä, kyllä aloitit tällä(kin) kertaa.

_____
Lisäys (oli ehtinyt tulla uusi viesti perään): Olet muuten uskomaton: olet varmasti tehnyt ainakin 90 % tällä foorumilla koskaan esitetyistä toisen kirjoittajan bännäämis- tai peräti poistamisvaatimuksista. Harmi, kun ylläpito ei juurikaan tahdo olla kanssasi samaa mieltä.
Viimeksi muokannut Helmenkalastaja päivämäärä 03.03.2015 19:49, muokattu yhteensä 2 kertaa
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 03.03.2015 19:50

Höpö höpö.
Mitäs menit kerjäämään verta nenästäsi?
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kissi » 03.03.2015 20:24

*Vaatimuksen sinun eliminoimisestasi tältä foorumilta.*
eliminoida...
lue joskus mitä kirjoitat!
Kissi

Re: Sateentekijä on taas päissään

ViestiKirjoittaja tuuve m » 03.03.2015 20:48

Sateentekijä kirjoitti:
Sateentekijä on taas päissään
ViestiKirjoittaja tuuve m » 03.03.2015 17:39

joten ei mulla ole taas muuta mahdollisuutta kuin poistua foorumilta sen juoppoputken ajaksi.
tuuve m

Tuuven loukkaava viesti tulee poistaa välittömästi, samoin tuuve!
Vaadin ylläpitoa poistamaan tuollaiset valheelliset viestit.Onko tosiaan jollakin henkisesti vahvasti häiriintyneellä oikeus tuollaisiin viesteihin?
Olisikohan nyt paikallaan pitempi banni? Vaadin tuuven poistamista lopullisesti foorumilta.
Olen tehnyt sinusta ylläpitoon valituksen sekä vaatimuksen poistaa sinut foorumilta lopullisesti.

Jos sinä haukut minua vahvasti henk. häiriintyneeksi, mitä ongelmaa näet siinä, että minä sanon sinua juopoksi. Molemmat ovat sairauksia.
tuuve m

Paluu Romulaatikko