Nykyfeminismistä on solidaarisuus kaukana

Re: Nykyfeminismistä on solidaarisuus kaukana

ViestiKirjoittaja Ryysy » 19.02.2015 22:42

.
Viimeksi muokannut Ryysy päivämäärä 20.12.2017 17:43, muokattu yhteensä 1 kerran
Ryysy

ViestiKirjoittaja Peilikuva » 19.02.2015 22:54

En minäkään tiedä mutta tuskin se tällä palstalla ratkeaa maailmaa koskettava kysymys yhden kirjoittajan kimppuun käymisellä. Asia tuskin räksyttämisellä ratkeaa saati eteenpäin menee.
Mutta mistäs minä mitään tiedän, kunhan suollan pökäleitäni. Ehkä olen lesbo :o

Täälläkin on sen ikäisiä ihmisiä, jotka ovat jo yhden sukupolven laittaneet alulle ja ovat hyvää vauhtia vaikuttamassa jo toiseen. Pitäkää nyt naiset huolta siitä että se tasa-arvoisuus toteutuu jo sieltä pienestä pitäen!
Te olette niiden pienien poikalasten lähellä ja teidän helmoissa ne kasvaa. Ei enää ajattelua pojat ovat poikia!!

Jos aloittaisitte omasta maasta tekin.

korjaus -väliin
Peilikuva

ViestiKirjoittaja Ryysy » 19.02.2015 23:00

.
Viimeksi muokannut Ryysy päivämäärä 20.12.2017 17:43, muokattu yhteensä 1 kerran
Ryysy

ViestiKirjoittaja Peilikuva » 19.02.2015 23:26

Ryysy kirjoitti:Peilikuva, arvaa vaan olenko miettinyt tuota! Kammottaa jo se, että 11vee veli tykkää Uniikista ja sen videoilla pyörii tissipyllynaisia. Miten rakentaa pojalle naisia, tyttöjä, poikia, miehiä, ihmisiä kunnioittavaa kuvaa? Olisi siinäkin jo ketjun aihe erikseen.

Nyt jäi minulle epäselväksi oletko itse kammoamassa vieressä vanhempana kasvattajana siinä vieressä vai mikä se sinun roolisi on?

Ymmärrän hyvin ettei koko maailmaa voi hallita ja parantaa vai kuvitteletko sinä paheksunnan ja täällä kirjoittelun jotenkin enemmän auttavan asiaa esim. tuomitsemalla aivan ilmiselvästi jonkun kirjoittajan tänne postaamien viestin paheksunnalla.
Pienistä puroista kasvaa joki (tylsää, niin se vaan on) mutta ei se kehitys jotain paheksumalla mene eteen päin. Se mikä on jo tapahtunut, sitä ei saa tekemättömäksi vaan on aloitettava uudestaan ja alusta. Meidän kaikkien ja minun mielestäni äidit ovat avainasemassa siihen kehitykseen, että maailmasta saataisiin tasa-arvoisempi paikka.
Toki ymmärrän tämän olevan vain minun pökäleeni ja paskakakkarani ja ehkä juoksen tämän jälkeen mutkaista tietä karkuun.
Ainakin tällä hetkellä jaksan juosta :D
Peilikuva

ViestiKirjoittaja Ryysy » 19.02.2015 23:35

-
Viimeksi muokannut Ryysy päivämäärä 20.12.2017 17:44, muokattu yhteensä 1 kerran
Ryysy

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 19.02.2015 23:43

Älä välitä, Ryysy, en minäkään ymmärtänyt.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Peilikuva » 20.02.2015 00:06

Ryysy kirjoitti:Peilikuva, arvaa vaan olenko miettinyt tuota! Kammottaa jo se, että 11vee veli tykkää Uniikista ja sen videoilla pyörii tissipyllynaisia. Miten rakentaa pojalle naisia, tyttöjä, poikia, miehiä, ihmisiä kunnioittavaa kuvaa? Olisi siinäkin jo ketjun aihe erikseen.

En minäkään ymmärtänyt tätä ja taitaa olla niin että täällä keskustellaan kuitenkin päiväkirja/yksityisviestien pohjalta. En minä ole tiennyt, että sinulla Ryysy on tuollaisia läheisiä kokemuksia. Luin kyllä sinulla olevan huoli sisaruksistasi, mutta mistä olisin voinut tietää niiden laatua.
Eikä se äiti juttu ollut sinulle henkilökohtaisesti vaan yleisesti.
Olen pahoillani jos taas päästin silmiesi eteen pökäleen ja sinulta kenties yöunet menivät töräytykseni vuoksi. Tällä kertaa en kuitenkaan häivy mihinkään, joten turha tulla muiden tulla turisemaan kivellä päähän jne. kakkia.

Ryysy, Sorry<3
Peilikuva

ViestiKirjoittaja Hilppa » 20.02.2015 00:09

Jaska kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:On mielenkiintoista huomata, kuinka naisten tasa-arvopyrkimykset ovat miehille niin pelottava asia ja punainen vaate, että heidän pitää väenväkisin keksiä niistä sekä niiden toiminnasta jotakin väärää ja moitittavaa.

Mistä tuommoisia olet päähäsi saanut? Minusta palstan kaikki uroot kannattavat yhdenvertaisuutta.

Teitä pidetään täällä kuin kukkaa kämmenellä.

Aivan oikein. Palstan uroot kannattavat omaa yhdenvertaisuuttaan. Minua he ovat pitäneet kuin kakkaa kämmenellä.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Peilikuva » 20.02.2015 00:10

Ja miksi muuten kertoa tuo minulle, mikset samaa asiaa kertonut Jaskalle?
Peilikuva

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 20.02.2015 01:00

Olen lukenut, mutta yhdestäkään en ole löytänyt sellaista jota sinä siellä väität olevan.

Minun tehtäväni ei ole osoittaa ettei jotakin ole olemassa, vaan sinun tehtäväsi on osoittaa väitteidesi todenperäisyys.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 20.02.2015 01:23

Jaska kirjoitti:Kaikki pitää kantaa nenän eteen ja vielä selittää. Käyttäkää joskus omaa järkeänne.

Jaska kirjoitti:Feministit eivät halua, että mamunaiset tulisivat tasa-arvoisiksi, koska mamunaisten vaputuminen merkitsisi kilpailun kiristymistä parisuhdemarkkinoilla ja mahdollisesti markkina-arvojen laskua.

Nykyinen tilanne sopii feministeille hyvin. Miehet ovat vapaita kaatamaan kantaväestön naisia, mutta mamunaiset pysyvät kiltististi hunnutettuina neljän seinän sisällä.

http://www.tulva.fi/blogi.php?aid=116023&k=115992

Mikä yllä olevassa linkissä (tai missään muuallakaan) tukee alla olevia väitteitäsi:
Jaska kirjoitti: ... Meikäläistennfeministien mielestä he ovat tyytyväisiä omaan asemaansa.

Jaska kirjoitti: ... Femenin aktivistit uskaltavat vastustaa jopa ISIS:ä ja sontivat ISIS:n lipun päälle. Meikäläiset feministit taas vihaavat Femeniä.
???
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 20.02.2015 01:36

Jaska kirjoitti:Eikö se nyt tullut asiayhteydestä selväksi? Omaa järkeäkin voi käyttää.

Toisin sanoen; sinä et pysty esittämään mitään näyttöä väitteidesi tueksi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja M.Aitoparta » 20.02.2015 09:47

Pojat ovat poikia.
Tytöt ovat tyttöjä.

Mitä vikaa?
"Mitä jätkä?" "Mikä nyt hyvä mies?"
" Mitä flickka?" "Mikä nyt parahin naisenalku?"

Näin puhun lapsilleni ja korostan sukupuolieroja, koska ne ovat reaalisia. Mutta tietty on koulussakin rooleja, joihin varsinkin tyttöjä, yleensä naisopettajien toimesta, pyritään pakottamaan.

Offtopic, pahoittelut siitä.
M.Aitoparta

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 20.02.2015 10:52

Jaska kirjoitti:Sinä se jaksat jumputtaa vastaan ja istut jäpität siellä feministipoterossasi. Ei tämmöinen juupas eipäs väittely johda mihinkään, kun et pysty myöntämään, että olen tässä asiassa oikeassa.

Meikäläiset feministit ovat todella pahasti mummoutuneet ja jutut ovat niin eilistä. Toivottavasti Femen tuo raikkaan tuulahduksen tänne harmaaseen Pohjolaankin.

Oikeassa missä asiassa?

Sinä heität väitteitä
"... Meikäläistennfeministien mielestä he ovat tyytyväisiä omaan asemaansa..." ja "... Femenin aktivistit uskaltavat vastustaa jopa ISIS:ä ja sontivat ISIS:n lipun päälle. Meikäläiset feministit taas vihaavat Femeniä..."
jotka ovat vain sinun omia tarkoitushakuisia "tulkintojasi" materiaalista josta ei löydy väitteisiisi perusteita.

Jos meikäläiset feministit ovat mielestäsi mummoutuneet, miksi sinä kuitenkin noin selkeästi vihaat/pelkäät heitä/meitä?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 20.02.2015 11:20

Miten tuo todistaa väitteidesi
"... Meikäläistennfeministien mielestä he ovat tyytyväisiä omaan asemaansa..." ja "... Femenin aktivistit uskaltavat vastustaa jopa ISIS:ä ja sontivat ISIS:n lipun päälle. Meikäläiset feministit taas vihaavat Femeniä..."
puolesta???
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 20.02.2015 11:23

Jaska kirjoitti:Varmemmaksi vakuudeksi. Nämä on ainoita feministejä, jotka uskaltavat vastustaa naisten sortoa islamilaisessa maailmassa.

http://youtu.be/K7mGqj-BTII

Mutta miten tuokaan todistaa sinun väitteidesi "... Meikäläistennfeministien mielestä he ovat tyytyväisiä omaan asemaansa..." ja "... Femenin aktivistit uskaltavat vastustaa jopa ISIS:ä ja sontivat ISIS:n lipun päälle. Meikäläiset feministit taas vihaavat Femeniä..." puolesta???

Näyttää, että päätavoitteesi on tuoda palstalle mahdollisimman monta alastonkuvaa. Muusta viis.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 20.02.2015 11:34

Jaska kirjoitti:Jos et ymmästänyt jo kahteen kertaan postaamastani linkistä, että meikäläiset feministit tukevat islamin patriarkaattia niin minä en voi asialle mitään.

Feminismi kytkeytyy vahvasti äärivasemmistolaisiin, jotka taas ovat hyvää pataa muslimien kanssa. Femen taas on islamisteja vastaan.

No en todellakaan näe, missä kohtaa sinun postaamassasi linkissä tuollaista ilmoitetaan tai edes ilmaistaan.

Todisteluketjusi "Feminismi kytkeytyy vahvasti äärivasemmistolaisiin, jotka taas ovat hyvää pataa muslimien kanssa. Femen taas on islamisteja vastaan." on voimassa vain sinun päässäsi ja perustuu vain omiin mielipiteisiisi sekä feministejä/feminismiä kohtaan tuntemaasi antipatiaan.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 20.02.2015 12:21

Jaska kirjoitti:... Siinä on pohjoismaalaisten feministien tukema muslimipatriarkka.

Mistä olet saanut päähäsi, että pohjoismaalaiset feministit tukisivat muslimipatriarkaattia?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 20.02.2015 13:06

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:On mielenkiintoista huomata, kuinka naisten tasa-arvopyrkimykset ovat miehille niin pelottava asia ja punainen vaate, että heidän pitää väenväkisin keksiä niistä sekä niiden toiminnasta jotakin väärää ja moitittavaa.

Tämä lienee kaiketi jonkinsortin ns olkinukke-argumentaatiovirhe, koska kritiikki ei ole kohdistunut naisten tasa-arvopyrkimyksiin yleensä (kuten yllä väitetään) - vaan siihen, että pyrkimykset vaikuttavat kohdistuvan naisten kannalta pikkuasioihin yms, vaikka ihan todellisia (ja suuriakin!) ongelmia on olemassa.

1. Mistä sinä tiedät mitä naiset ovat noiden suurten(kin) asioiden suhteen tehnyt?
Uskotko niin vankasti siihen mitä Ilta-Sanomista tai Hesarista luet, ettet usko niiden raportoinnin ulkopuolella tapahtuvan mitään?
2. Ei ole mitään (sinun niin suuresti rakastaman) "olkinuken" käyttämistä jos tavoitteet asetetaan realistiselle tasolle. Ketään ei auta jos haukataan niin suuria paloja, ettei niitä pysty pureskelemaan.
3. Niin kuin on jo todettu, rikosten selvittäminen ja syyllisten rankaiseminen kuuluu poliisille ja oikeuslaitokselle.

1. No nyt on aivan oivallinen paikka informoida meitä kaikkia siitä, mitä kaikkea naiset ovat noiden suurten(kin) asioiden eteen tehneet!
2. Syytön minä siihen olen, että täällä olkinukkeillaan. Niin ja tuskin itsekään uskot tuohon, että feministien on mielekästä puuttua pelkästään vain pieniin tasa-arvoasioihin.
3. Ja kukaan ei ole asiaan vastapuolista sanaa sanonut; enemminkin on peräänkuulutettu feministien yhteiskunnallisia vaikutuskeinoja, joita toki on nähty - mutta tasapuolista ja solidaarista käsitystä nykyfeminismistä ei oikein tahdo millään saada.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 20.02.2015 13:06

Kyllästynyt kirjoitti:
Jaska kirjoitti:

Mistä tuommoisia olet päähäsi saanut? Minusta palstan kaikki uroot kannattavat yhdenvertaisuutta.

Teitä pidetään täällä kuin kukkaa kämmenellä.

Voi taivas teidän tekopyhää, mutta todellisuudessa hyvin ylimielistä ja pejoratiivista, pullisteluanne.

Jaskaa tuskin tarvitsee teititellä, mutta väitteesi pullistelusta ym vaikuttavat yliregoinnilta.
Kahvi

EdellinenSeuraava

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa