.

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Monellako teistä on isovarpaan viereinen varvas pitempi kuin isovarvas

1. Pitempi
4
100%
2. lyhyempi
0
Ei ääniä
3. samanpituiset
0
Ei ääniä

Ääniä yhteensä : 4

Re: Varvasgallup

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 19.02.2015 23:30

Minusta Jaska ei ole mitään pölyttänyt vaan jatkanut entisellä linjalla.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Peilikuva » 19.02.2015 23:48

Psykopatologia kirjoitti:Minusta Jaska ei ole mitään pölyttänyt vaan jatkanut entisellä linjalla.

Mutta aikaa on kulunut viimekertaisesta pölyttämisestä;) toisin kuin voi sinun jatkuvasta samanmoisesta toiminnasta, noh hieman hallitummin, hillitymmin ja peitellymmän tekemisestäsi. Samaa teet itse jokatapauksessa ja sekö jo huolestutti sinut kyselemään Jaskan haaremin vahdinpaikasta?
Oletko kenties menettämässä kukon paikan kanalassa?
Peilikuva

ViestiKirjoittaja Peilikuva » 19.02.2015 23:53

Joo ja mulla varpaat on niinkuin suurimmalla otoksista. Kissille sen verran että saan kaikki varpaat haralleen. Jees. mäkin osaan jotakin jota muut osaa javoin tuntea onnistuneeni. Tapu tapu!!
Tämä nyt kuitenkin oli yksi pökäle taas tai jos ei ollut kertokaa viisaammat. :lol:
Peilikuva

ViestiKirjoittaja Kissi » 19.02.2015 23:59

Hyvä, Peilikuva. Nyt käännät jalkaterät vastakkain, jääkö kolo, vai onko ihan latuskajalka.
Minulla jää isokolo jalkaterien väliin ja siis nilkat ovat kunnossa.
Nosta suoraan istuessa toinen jalka toisen jalan polven kohdalle vaakaan, mulla vasen menee vaakatasoon, oikea ei menekkään enää. Pahuksen polvi nivel!
Viimeksi muokannut Kissi päivämäärä 20.02.2015 00:05, muokattu yhteensä 2 kertaa
Kissi

ViestiKirjoittaja Kissi » 20.02.2015 00:06

no niih, sitten vaan harjoittamaan sitäkin lihasta. Kolo suppuun purista, kolo auki, kolo suppuun. Pysyy
Kohta menee sitten umpeen, kun jumppaat näillä. :mrgreen:
Kissi

ViestiKirjoittaja Peilikuva » 20.02.2015 00:24

Kissi kirjoitti:Hyvä, Peilikuva. Nyt käännät jalkaterät vastakkain, jääkö kolo, vai onko ihan latuskajalka.
Minulla jää isokolo jalkaterien väliin ja siis nilkat ovat kunnossa.
Nosta suoraan istuessa toinen jalka toisen jalan polven kohdalle vaakaan, mulla vasen menee vaakatasoon, oikea ei menekkään enää. Pahuksen polvi nivel!

Kiitos Kiss, nilkat voi hyvin ja jalkojen väliin jää riittävän iso väli tarvittaessa;)
Peilikuva

ViestiKirjoittaja Kissi » 20.02.2015 00:42

käännä kämmenselkä ristiselkää vasten. Vasen olkapää antaa tehdä sen, mutta oikea ei käänny kylkeä kauemmaksi. Olkapää nivel.
Kissi

Edellinen

Paluu Romulaatikko