.

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Monellako teistä on isovarpaan viereinen varvas pitempi kuin isovarvas

1. Pitempi
4
100%
2. lyhyempi
0
Ei ääniä
3. samanpituiset
0
Ei ääniä

Ääniä yhteensä : 4

Re: Varvasgallup

ViestiKirjoittaja Ryysy » 18.02.2015 23:57

Onko sulla Jaska tylsää?
Ryysy

ViestiKirjoittaja Ryysy » 19.02.2015 00:05

Jaska, oot ihana!
Ryysy

ViestiKirjoittaja Ryysy » 19.02.2015 00:13

Salaisessa mielessä.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Ryysy » 19.02.2015 00:16

Sateentekijä, kenen palstalaisen kaa oisit silleen? Jos ois pakko valita.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Ryysy » 19.02.2015 00:26

Oi : )

Jaska taisi mennä piiloon.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Ryysy » 19.02.2015 00:30

Jaska, ei mitään hätää, pidämme sinusta hyvää huolta! Tule tänne näin sieltä muita tyttöjä kiusaamasta!
Ryysy

ViestiKirjoittaja Ryysy » 19.02.2015 00:41

Hyvät yöt! Ja anteeksi Jaska, jos tämä ketju meni pilalle nyt. Voisit otsikoida tämän ketjun nimellä Jaskan koti, niin voisit sitten tulla tänne aina turvaan tai toruttavaksi. Mutta sopii toki puhuminen varpaistakin. Itse en vain keksi mitä niistä sanoisin enkä usko mystisiin mittaustuloksiinkaan, enkä nyt ainakaan vielä löytänyt syytä, miksi vaivautuisin äänestyksessä varpaistani ilmoittamaan.

Siis äänestyksessä.. ei kun gallupissa.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 19.02.2015 00:44

Vieläkö sinulla on se haaremi, johon et ottanut minua vartiaksi?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Ryysy » 19.02.2015 10:19

Vihreät ja jokaisen päädyssä on pieni töyhtö.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Ryysy » 19.02.2015 10:32

Ei, tämä on ehkä jopa hauskakin. Mutta entä oliko haaremikysymys liian intiimi?
Ryysy

ViestiKirjoittaja Ryysy » 19.02.2015 10:49

Ohhoh, täytyisi varmaan kääntyä lääkärin puoleen.

Onko sulla Jaska minkälaiset varpaat sitten? Entä onko varpaissa / jaloissa sairauksia? Kuten sieniä? Tai muita ongelmia? Minulla on lättäjalat, mikä tarkoittaa sitä, että jalkapohjia alkaa pakottaa hullun lailla, jos kävelen 15km putkeen.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Ryysy » 19.02.2015 11:35

Kengät kyllä vaikuttaa. Ehkä jossain vaiheessa erikoispohjallisistakin voisi olla apua, mutta veikkaan, että ovat kalliit.

Eikö ole edes halkeilleet kantapohjat?
Ryysy

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 19.02.2015 12:00

Tyttäreni, jolla on samaa vikaa kuin teillä, osti Intersportista pohjalliset, jotka muotoiltiin paikan päällä hänen jalkojensa mukaan.
On ollut todella tyytyväinen. Maksoivat muistaakseni 69 euroa; minä maksoin.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Ryysy » 19.02.2015 12:12

Ai, intersporteissakin on tuollaista palvelua... ajatellut jotenkin, että noille palveluille on jotkut erikoisliikkeet. Äidilläni on töissä erikoispohjalliset, jotka sai ilmaiseksi 'onnettomuuden' jälkeen.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 19.02.2015 12:25

Joo, kerran satuin paikalle, kun kauppakeskuksessa oli esittely. Pistin mieleeni ja esittelin ajatuksen tyttärelleni - jolla tosiaan jalat kipeytyivät seisomisesta ja kävelemisestä. Käytiin teettämässä, siinä meni vajaa puoli tuntia, ja ainakin hän on tykännyt.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kissi » 19.02.2015 13:48

.) varvasgallub. Saatteko venytettyä kaikki varpaanne erillen toisistaan -haravarpaiksi? Minä vielä saan, ei ole ollut liian ahtaita kenkiä viimevuosina. Peukalovarvasta seuraava on pisin varvas, kai se on joku tasapainon takaaja. Kesäksi laitatan kunnollisen kestolakkauksen, 45e. saan 2kk.kesävarpaat.
Kissi

ViestiKirjoittaja Kissi » 19.02.2015 21:16

Mistä voit tietää kuka 1.sinun ja 2.minun lisäksi löytää varpaansa?
Kissi

ViestiKirjoittaja Ryysy » 19.02.2015 22:07

Harakanvarpaat löytyy!
Ryysy

ViestiKirjoittaja Kissi » 19.02.2015 22:11

Se o varmaan hyvä, toivon niin. Ainakin silloin nivelet toimii. Kulkisin avojaloin aina, jos voisi ja harottelisin varpaita ilmavasti :)
Kissi

ViestiKirjoittaja Peilikuva » 19.02.2015 22:22

Näin sivusta seuranneena liityn Jaskan miten sen nyt sanoisi kannattajiin vai ihailijoihin vaikka kumpikaan ilmaisu ei nyt tunnu oikealta.
Siksi että Jaska on mukavasti kevätsiivonnut ja pölyttänyt täältä sitä samaa vanhan jauhamista vanhoista asioista jotka tuntuvat aina henkilöityvän kovasti tiettyihin kirjoittajiin.

Se että tyylin muutos ahdistaa joitakin kirjoittajia, ymmärrän hyvin. Olisi niin helppo pysyä siinä samassa kaavassa.

Tämä nyt oli minun pökäleeni jonka suolsin sisuksistani, kertokaa toki jos olen väärässä. Te viisaammat.
Peilikuva

Seuraava

Paluu Romulaatikko