tyhjänpäiväistä

Re: tyhjänpäiväistä

ViestiKirjoittaja tuuve m » 13.02.2015 20:18

Ei niin ja tuolle en antaisi vaikka pyytäisi.
tuuve m

ViestiKirjoittaja tuuve m » 13.02.2015 21:49

Sinähän täällä puhut paskaa.
tuuve m

ViestiKirjoittaja tuuve m » 13.02.2015 22:01

Minä näen sinussa juopon vanhan katkeroituneen valehtelevan akan.
tuuve m

ViestiKirjoittaja tuuve m » 13.02.2015 22:03

Miksi minä häpeäisin lukihäiriötäni, kun et sinäkään häpeä olla juoppo?
tuuve m

ViestiKirjoittaja tuuve m » 13.02.2015 22:06

Kiitos, minä taas uskon, että sinä pysyt juoppona.
tuuve m

ViestiKirjoittaja tuuve m » 13.02.2015 22:07

:D :D :D :D voi perse miten huvittava olet.
tuuve m

ViestiKirjoittaja Kissi » 13.02.2015 22:08

Voi helvetti Saltsu,mikä tämä on? Kuin sää kehtaat. yöks.
Sateentekijä kirjoitti:
tuuve m kirjoitti:Sinähän täällä puhut paskaa.

Tuuve, päätin etten enää kommentoi sinulle, koska et hahmotushäiriösi vuoksi pysty tajuamaan milloin joku viesti on edes kirjoitettu. Sen verran vaan sanon sinulle. ettei sinun kiukuttelusi vaikuta minuun pätkääkään. Tiedätkö mitä minä sinussa näen? Turhautuneen, kiukuttelevan kakaran, jolta joku vei rakkaan lelun tms.
Syyttämällä toisia paskanpuhumisesta yrität pestä omat kätesi. Tuuve, älä jaksa. Kaikki täällä tuntevat sinut. Turha tulla syöttämään mitään potaskaa.
Minuun eivät Tuuve sinun juttusi vaikuta pätkääkään. Voit säästää kirjoituksesi niille ketkä niitä ehkä arvostavat ja uskovat. Minä en ole ikinä sinua tai juttujasi arvostanut, enkä uskonut ,koska tiedän , että olet sairas, kuten me muutkin täällä. Eihän tänne kukaan terve kirjoittaisi.
Lopettaisit vaan ihan suosiolla minun mustaamisesi, et saa toivomaasi tulosta, koska en arvosta mielipiteitäsi pätkääkään.
Kissi

ViestiKirjoittaja Kissi » 13.02.2015 22:16

Tuuve on monta kertaa jo kysynyt, miksi hyökit häneen ja esitit vierasta.
Kissi

ViestiKirjoittaja Kissi » 13.02.2015 23:01

Niin, Tuuveahan riepoo se, että tulit palstalle ja valehtelit , ettet tunne häntä. Osaahan tuohon mokaan nyt aikuinen vastata jotain sovinnollista, jos haluaa.
Kissi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 13.02.2015 23:34

Sateentekijä kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Eiköhän sinun olisi hyvä ottaa kantaa siihen, oletko enitan.

Kun kerran nostellaan entisiä, niin vastaahan PP tähän, mitä oikein tarkoitit tuolla älyttömällä väitteellä?
Et ole tähän vastannut vaikka väitteesi on täyttä potaskaa.

Eikö enitan ollut Peilikuva? Tämä on jo melko vanha asia ja taisin jossain vaiheessa ollut asian unohtanut.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja tuuve m » 13.02.2015 23:44

Sateentekijä kirjoitti:Kissi, niinpä, ei pitäisi ilkkua niille, joille ei ole paljon, ei edes riittävästi annettu. Sori.
Mutta miksi minun pitäisi osoittaa minkäänlaista kilttiyttä ihmiselle joka syytää pelkkiä törkeyksiä minulle, vastaa siihen Kissi!

Anteeksi mutta en tajua mitä sinulle on annettu.
Olet jäänyt ennenaikaiselle eläkkeelle mielisairauden tai alkoholin takia. Ei voi sanoa, että olet kovin hyödyllistä elämässäsi tehnyt vai mitä.
tuuve m

ViestiKirjoittaja tuuve m » 14.02.2015 09:42

Noin sitä taas lusmittaa pois tilanteesta.

Täällä ei kirjoittele yhtään normaali-ihmistä, ei taida edes Luukkonen olla normaali, joten miksi minulta vaadit normaaliutta. Taatusti, jos olisin normaali, en tällä foorumilla sanakaan kirjoittaisi.

Mutta, sinä olet mestari kirjoittelemaan viimeisiä sanoja minulle. Mutta jatkossakin, kun tänne tulee uusia ja käyt heille lepertelemässä, käyn nostamassa jonkun vanhan ketjun ylös ja tuon esiin millainen valehteleva paskaläjä olet. Minua sen verran vituttaa tuo näytelmäsi.
tuuve m

ViestiKirjoittaja Hilppa » 14.02.2015 11:53

Mikä on normaali ihminen?
Hilppa

ViestiKirjoittaja M.Aitoparta » 14.02.2015 12:20

Hilppa kirjoitti:Mikä on normaali ihminen?

Yleensä, jos olen oikein ymmärtänyt, lähestulkoon jokainen ihminen määrittää normaaliuden itsensä kautta, ja voinee ajatella että se normaali ihminen on juuri se minä itse.
M.Aitoparta

ViestiKirjoittaja SADE » 14.02.2015 15:04

Käsitykseni on, että suurin osa ihmisistä kokee itsensä vähän epänormaaliksi.
SADE

ViestiKirjoittaja tuuve m » 14.02.2015 17:03

Luehan vähän omia kirjoituksia, myös ne mitä olet saarana ja santrana kirjoitellut.
Oikeudessa taitaisit herjoinesi jäädä maksavaksi osapuoleksi.
tuuve m

ViestiKirjoittaja Kissi » 14.02.2015 18:55

Ei oikeuteen mennä tuntemattomien ihmisten tuntemattomille kirjoittamista jutuista.
Kissi

Edellinen

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet