Biancaliina kirjoitti:Ajatteleppa kuinka vihainen se Majakka-haisuli on sinulle, kun täällä suoraan sanot kuinka hän haisee ja karkoittaa sinut
00__00 kirjoitti:BL, onko sinulla varaa ojenteluun?
discokid kirjoitti:Minä siis yritän selvittää, voinko ja miten työllistyä palkkatuella.
On tosi vaikea edes kirjoittaa nettiin eli ihan vaan tiedoksi jo palkkatuella työllistyneelle, sekä palkkatyössä olevalle, että voisitteko joustaa hieman ja pysyä aiheessa. Tai pysykää poissa. Tämä keskustelu ei kylläkään ole vertaistuki osiossa, mutta voisiko sen tyyliin muuttaa siihen suuntaan?
Muistan hämärästi kuinka joskus irl-elämässä jää syrjään, kun naiset pohtii keskenään kuka on kuka.
Kukkotappeluita en enää livenä katsele, enkä tiedä jaksanko tässä ihmeruudussakaan.
Disco Kid ryömii kohti auringonlaskua lepäämään katveeseen, koska huomenna on uusi sairas päivä.
Tris kirjoitti:Minulla tämä ei varmaan jatku enkä kehtaa pyytääkään kun olen lähetellyt kirjojakin vääriin paikkoihin. Sen sijaan ajattelin levätä hetken syyskuussa ja pyrkiä edelliseen työelämävalmennustyöpaikkaan lokakuun alusta joulukuun alkuun. Tuolloin saisin siitä työkokemusta ja rahaa ja mikä tärkeintä niin voisin lähettämiini työhakemuksiin - koskien vuoden 2011 alkua - kirjata sen että olen parhaillaan töissä.
Tris kirjoitti:Palkkatukiseteli on pelkkää rekvisiittaa. Palkkatukeen on oikeutettu tai ei. Sitä ei setelinkään kanssa myönnetä jos määrärahat on vuodelta loppu. Näin siis ihan työkkärin tyyppi on sanonut. Pelleilyä.
Aion kysyä jatkosta myöhemmin kun ei ole niin noloa (pitkäaikaisesti) jos/kun en pääsekään. Suurin este sille on että on ollut työvoimatoimiston kanssa kovaa tappelua heillä eivätkä ole käytännössä saaneet palkkatukea edes kesäkuulta vielä. On ollut kovin hankalaa ja toimistosihteerimme päivitteli että ihme jos kukaan työtön työllistyy kun saa lähettää valtuutuksia valtuutusten perään. Täytyisi ensin tietää että edes nykyinen palkkatuki on hyväksytty.
Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa