Helevetin vaikeeta

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Helevetin vaikeeta

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 09.02.2015 15:35

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Siihen ei kuulu hyökätä kenenkään kimppuun vain "huvikseen" tai muutenkaan ilman syytä - niin kuin sinä olet tehnyt.

Ai niinkuin sinä teit reilu vuosi sitten, kun poistumisesi jälkeen ensimmäisessä viestisissäsi kävit kimppuuni?

Miten niin? Et ollut mikään uusi tuttavuus tai aiemmin tuntematon kirjoittaja, eikä se ollut ensimmäinen viestini sinulle.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 09.02.2015 16:45

Kahvi kirjoitti:...Välitänhän minä toisten tunteista, mutta toki harkitsen milloin on sillä perusteella mielekästä muuttaa omaa käytöstään...

Miten tuo pitäisi ymmärtää? Sinä muka välität toisten tunteista, mutta "harkitset milloin on sillä perusteella mielekästä muuttaa omaa käytöstään".
Sisältääkö tuo nekin tapaukset joissa olet ollut piittaamatta vastapuolen tunteista aivan ensimmäisesti viestistäsi saakka?
Kahvi kirjoitti:Keskustelu vaikuttaa nyt Kyllästyneen osalta menneen lähinnä erinäköisten roiskaisujen heittelyyn; siis sellaisiin joissa ei vastata kysyttyyn asiaan ja kovin tuomitsevan oloisesti -ellei jopa hyvin tunneperäisesti- tunnutaan kommentoivan vastapuolta ilman kummempia perusteluita.

Täten en näe mieltä jatkaa keskustelua, koska kysymyksessä olisi silloin vain verbaalinen otsaanlyöntikilpailu eikä asianmukainen keskustelu.

Mistä roiskaisuista sinä puhut?
Olen mielestäni vastannut kysymyksiisi, enkä ymmärrä mistä puhut kun syytät minua vastaamattomuudesta.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja tuuve m » 09.02.2015 16:54

Mitäpä, jos Kyllästynyt nyt soittaisit Luukkoselle ja käskisit hänen laittaa Kahvin banniin kahdeksi vuodeksi. Niin loppusi kertaheitolla tämäkin jauhaminen.
tuuve m

ViestiKirjoittaja Kahvi » 09.02.2015 17:09

Kyllästynyt kirjoitti:Mistä roiskaisuista sinä puhut?
Olen mielestäni vastannut kysymyksiisi, enkä ymmärrä mistä puhut kun syytät minua vastaamattomuudesta.

Näyttäisi siltä, että et (taaskaan) ole vaivautunut lukemaan viestejäni, joten mitäpä sitä tämmöistä keskustelua jatkamaan.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 09.02.2015 18:27

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Mistä roiskaisuista sinä puhut?

Näyttäisi siltä, että et (taaskaan) ole vaivautunut lukemaan viestejäni, joten mitäpä sitä tämmöistä keskustelua jatkamaan.

Sinähän tämän taas aloitit, eli kerro nyt mihin kysymykseen en ole mielestäsi vastannut. Jos et halua vastausta tai suostu kertomaan mihin en ole vastannut, mitä ihmettä varten sinä perässäni juokset?

Vaikka täytyy kyllä sanoa, etten ymmärrä viestitulvastasi yleensä puoliakaan.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Hilppa » 09.02.2015 18:30

Kahvi kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:..., mutta pitäisikö toisten tunteista välittää?

Kai sinun voisi olettaa välittävän ja kai sinun tulisi välittää, koska kirjoitit: "Minusta olisi mukavaa, että kenenkään ei tarvitsisi tarpeettomasti kokea ikäviä tunteita."

Välitänhän minä toisten tunteista, mutta toki harkitsen milloin on sillä perusteella mielekästä muuttaa omaa käytöstään.

Muuten huomasitko, että (sinäkin) jätit vastaamatta kysyttyyn asiaan?

Viestisi sisältämän lainauksen perusteella käsiteltiin sinun kantaasi.

Minä en oleta, että kirjoittajat kykenisivät ymmärtämään toisen kirjoittajan tunteita. Pitäisi kuitenkin yrittää välittää niistä, vaikka ei aina ymmärtäisikään.
Hilppa

Edellinen

Paluu Romulaatikko