Loirinuotiolla, Loirin tv-ohjelma

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Loirinuotiolla, Loirin tv-ohjelma

ViestiKirjoittaja tuuve m » 08.02.2015 21:47

Oletteko seuranneet? Ehkä paras talk-show mitä koskaan on ollut.

Meilläkin on mökki tuolla järvellä.
Viimeksi muokannut tuuve m päivämäärä 08.02.2015 22:01, muokattu yhteensä 1 kerran
tuuve m

Re: Leirinuotiolla, Loirin tv-ohjelma

ViestiKirjoittaja Rane » 08.02.2015 21:58

Eikös ohjelman nimi ole Loirinuotiolla. En ole katsonut.
Rane

Re: Loirinuotiolla, Loirin tv-ohjelma

ViestiKirjoittaja tuuve m » 08.02.2015 22:01

Lukihärö iski taas mulle. Korjaan.
tuuve m

ViestiKirjoittaja Kissi » 08.02.2015 23:22

Olen pakottanut itseni katsomaan muutaman pätkän, muuta en kestä Loirin höpinää. Välillä vieraatkin tuntuvat hämmentyvän Loirin hootolevasta tyylistä. Taitaa ukko jo olla dementtinen.
Kissi

ViestiKirjoittaja Kissi » 08.02.2015 23:28

Onhan se tosiaan 'huonossa hapessa' hänen tyylinsä muuttaa puheenaihetta yllättäen ja sen jälkeen kertomalla jonkun asiaan kuulumattoman irrallisen tarinan, saa katsojalle ja ohjelman vieraille oudon olon, että:eikö hän ole enää 'kartalla' vaan niinkuin 'irrallaan' hetkestä.
Kissi

ViestiKirjoittaja tuuve m » 09.02.2015 09:08

Kissi kirjoitti:Olen pakottanut itseni katsomaan muutaman pätkän, muuta en kestä Loirin höpinää. Välillä vieraatkin tuntuvat hämmentyvän Loirin hootolevasta tyylistä. Taitaa ukko jo olla dementtinen.

Tämä ohjelma on kai leikelty aika kummasti, kun vieraat viettävät tuolla aina päivän ja siitä on tehty sitten tunnin ohjelma.

Tuohan ei sitten ole Loirin mökki vaan tuota voi kuka vaan jolla on rahaa vuokrata.
Onkohan Loirin mökki n 400 metrin päästä tuosta kokonaisuudesta.
tuuve m

ViestiKirjoittaja tuuve m » 09.02.2015 09:12

Jaska kirjoitti:Loiri oli jo aika huonossa hapessa, mutta näyttää piristyneen tämän uuden julkisuuden myötä.

Katsoitko "Vain elämää"-ohjelman? Siinä Loiri oli alussa tosi huonossa kunnossa mutta selvästi keskivälillä piristyi ja pystyi jo hieman käveleen. Itsekin sanoi, että ohjelma sai hänet hyvään kuntoon vaikka taisi olla niin, että siitä lihavuusleikkauksesta oli vasta vähän aikaa ja aivan normaalisti alkoi parantumaan ison leikkauksen jälkeen.

Minä en pidä Loirin lauluista enkä Uunosta mutta pidän siitä, että hän tulee julkisuuteen vaikka ei ole enää niin kunnossakaan.
tuuve m

Paluu Romulaatikko