Helevetin vaikeeta

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Helevetin vaikeeta

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 06.02.2015 13:00

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, en poista muistamisiani, koska tiedän mitä muistan. Nyt muistan asiayhteydenkin, jossa kerroit puheena olevasta puhelinsoitosta. Täällä oltiin Psykopatologialle harmistuneita siitä, että Trisse sai niin kohtuuttomalta tuntuvan pitkän bannin. Arvelen, että sinun tarkoituksesi oli puolustaa Psykopatologiaa, ja siksi toit esille sen puhelinkeskustelun; siitä kertomalla annoit ymmärtää, että sinulla on osuutesi asiassa ja täällä ollaan Psykopatologialle turhaan harmistuneita. Ja tosiaan: puhelinsoitto oli ensin, vasta sen jälkeen Psykopatologia pani Trissen tiukasti seinää vasten ja toteutti pitkän kirjoituskiellon.

Olen ihmetellyt tapausta - siis sitä puhelinsoittoa - hiljaa itsekseni, mutta toisaalta olen ihmetystäni vähän tuonut esillekin; kuten kertomalla kysyjälle, että täällä saa niin pitkän bannin loukkaamalla Kyllästynyttä. Suora viittaus kertomaasi puhelinkeskusteluun ja sitä seuranneeseen Trissen pitkään rangaistukseen.
Olisin ollut edelleen hiljaa, ellei Kahvin muistoa samasta tapauksesta olisi kyseenalaistettu. Ja ellei Psykopatologia olisi pannut vielä paremmaksi (lue: törkeämmäksi) alkamalla höpistä joukkopsykoosista.

Joko sinä Mirri valehtelet harkiten ja tarkoituksella tai olet nähnyt unta; mitään tuollaista jota sinä väität minun sanoneen, en ole sanonut, eikä mitään tuollaista mitä väität tapahtuneen ole tapahtunut.

Toistan vielä, että kertomuksesi on emävalhe.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 06.02.2015 13:06

Kyllästynyt, minun puolestani saat ihan rauhassa puhua emävalheesta, samoin kuin Psykopatologia joukkopsykoosista.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kahvi » 06.02.2015 13:10

Pidän kyllä todennäköisenä, että puheenaiheena oleva puhelinkeskustelu on mainittu täällä palstalla. Ko viestiä ei näemmä tähän hätään ole esittää, mutta koska moni on ilmoittanut muistavansa moisen viestin nähneensä, niin se viesti varmaan on myös täällä ollut - joukkopsykkosin tai salaliiton (TMS) mahdollisuuden näen niin pieneksi, ettei voine puhua muusta kuin aidoista muistikuvista.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 06.02.2015 13:16

Flower kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Väärien käsitysten ehkäisemiseksi ja virheellisten väitteiden oikaisemiseksi:

Koska taas kävi niin, että minua nimiteltiin vaikken ollut edes paikalla tai osallisena tapahtumassa, minä ns. pimahdin/kilahdin/raivostuin/suutuin - tarkkaan sanoen noita kaikkea - ja samanaikaisesti. Otin yhteyttä Psykopatologiaan ja ilmoitin, etten enää jaksa tuollaista, ja vaikka en tarkkaan muista mitä kaikkea sanoin, enkä muistamaanikaan osaa halua kertoa, viestieni sisältö ja sävy oli varsin selvä ja yksiselitteinen.

Koska ei ole olemassa mitään syytä tai perustetta, miksi jonkun/kenenkään pitäisi kerta toisensa jälkeen saada nimitellä ja solvata jotakuta (ei edes minua), Psykopatologia todella pitkän bannin uhalla kielsi (mielestäni ainoa vaihtoehto) nimittelyn.

Vastoin yleistä käsitystä, ei minun mielestäni tuossa ollut kyse vain minun suojelemisestani vaan kaikkien suojelemisesta; mitään hyvää ei olisi koitunut siitä, että nimittely jatkuu -> minulla pimenee -> nimittely yltyy ja eskaloituu -> ja kierre jatkuu aina niin kauan kunnes lopputuloksena on ruumiita.
Toisin sanoen, Psykopatologia katkaisi kierteen asettamalla merkittävän ja tuntuvan "uhkasakon", jota hänen toivottavasti ei tarvitse koskaan toteuttaa.
Mirri kirjoitti:Miksi Kyllästyneen huorittelusta (yms.) asetetaan tällä foorumilla yhdelle kirjoittajalle noin kova rangaistus?..

Koska lyhyemmät bannit/pehmeämmät keinot eivät ole tuottaneet tulosta.
Mirri kirjoitti:... Pitäisiköhän Kyllästyneelle asettaa myös jotakin rajoitteita provosoinnin (yms.) suhteen koskien Trisseä?..

Näytäpä Mirri lopultakin, missä olen Tristania provosoinut?
Mirri kirjoitti:... Menee aivan kohtuuttomaksi, jos Trisseltä vaaditaan moista kuittausta, mutta Kyllästynyt saisi jatkaa Trissen 'kouluttamista' niin kuin tuntee oikeudekseen ja katsoo parhaaksi...

Miksi nimittelyn lopettamisen vaatiminen olisi kohtuutonta?
Muistutan, etten viimeksi (enkä edelliselläkään kerralla) ollut edes paikalla, saati että olisin kenellekään mitään sanonut. Pitäisikö sinun mielestäsi minua silti saada rangaistuksetta ja toistuvasti nimitellä ja solvata?
Mirri kirjoitti:... 22:57. Ja vielä: miksi Kyllästynyt on erikoissuojelussa nimittelyjen suhteen?

En minä missään erikoissuojelussa nimittelyjen suhteen ole - enkä ole ollutkaan. Vai ajatteletko tosiaan, että jotakuta toista olisi saanut yhtä kauan ja yhtä törkeästi nimitellä (ilman minkäänlaista rangaistusta) kuin minua on nimitelty? Jos niin ajattelet, ole niin ystävällinen ja kerro kenelle sellaista on tapahtunut.

Ja vaikka sinä itse et pitäisi nimittelyjä kovin pahoina, ei sinulla ole valtuuksia määrätä tai määritellä kuinka pahoina minä niitä pidän.

http://psykopatologia.keskustelu.info/viewtopic.php?f=8&t=13439&p=194819&hilit=banni%2A#p194819

Onko tämä se viesti, josta nyt on puhe?

Kyllä.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Mirri » 06.02.2015 13:19

Flower, on ainakin minun muistelemani viesti. Laitan tähän sen kohdan, joka minulla kiinnitti huomiota ja jonka asiasisältö painui mieleen:
Kyllästynyt kirjoitti:

Väärien käsitysten ehkäisemiseksi ja virheellisten väitteiden oikaisemiseksi:

Koska taas kävi niin, että minua nimiteltiin vaikken ollut edes paikalla tai osallisena tapahtumassa, minä ns. pimahdin/kilahdin/raivostuin/suutuin - tarkkaan sanoen noita kaikkea - ja samanaikaisesti. Otin yhteyttä Psykopatologiaan ja ilmoitin, etten enää jaksa tuollaista, ja vaikka en tarkkaan muista mitä kaikkea sanoin, enkä muistamaanikaan osaa halua kertoa, viestieni sisältö ja sävy oli varsin selvä ja yksiselitteinen.

Koska ei ole olemassa mitään syytä tai perustetta, miksi jonkun/kenenkään pitäisi kerta toisensa jälkeen saada nimitellä ja solvata jotakuta (ei edes minua), Psykopatologia todella pitkän bannin uhalla kielsi (mielestäni ainoa vaihtoehto) nimittelyn.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 06.02.2015 13:23

Haa! Tuohan tarkoitti lähettämääni sähköpostia - en soittanut! Ilmankos väitteet puhelinkeskusteluista olivat niin tolkuttoman kummallisia!

Sen verran vielä, etten ole uhkaillut millään tai vaatinut mitään. Sanoin vain, että minun mielestäni on aivan kohtuutonta, että minua saa käyttää paskaämpärinä aina kun Tristania sattuu huvittamaan.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Rane » 06.02.2015 13:25

Etkö olisi voinut tarkistaa omat viestisi lähetetyt-kansiosta?
Rane

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 06.02.2015 13:27

Rane kirjoitti:Etkö olisi voinut tarkistaa omat viestisi lähetetyt-kansiosta?

Olisin tietenkin, mutta koska väite koski puhelinkeskustelua (jollaista ei ole koskaan käyty), en osannut arvata Kahvin puhuvan sähköpostista!

Joten Kahvin ja Mirrin "muistamiset" ja "tietämiset" muka käydystä puhelinkeskustelusta ovat olleet täyttä potaskaa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Rane » 06.02.2015 13:29

Niin mutta kun alkuperäisessä viestissäsi kerroit, ettet muista mistä puhuit, niin olisit silloin aikoinaan voinut tarkistaa.
Rane

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 06.02.2015 13:34

Rane kirjoitti:Niin mutta kun alkuperäisessä viestissäsi kerroit, ettet muista mistä puhuit, niin olisit silloin aikoinaan voinut tarkistaa.

En ole sanonut, etten muista mistä olen puhunut vaan sanoin, etten muista tuollaista viestiä kirjoittaneeni (jossa olisin kertonut Psykopatologian kanssa käymästäni puhelinkeskustelusta). Lienee päivänselvää, etten voi muistaa puhelinkeskustelua jota ei ole koskaan käytykään.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 06.02.2015 13:35

Kyllästynyt kirjoitti:Haa! Tuohan tarkoitti lähettämääni sähköpostia - en soittanut! Ilmankos väitteet puhelinkeskusteluista olivat niin tolkuttoman kummallisia!

Sen verran vielä, etten ole uhkaillut millään tai vaatinut mitään. Sanoin vain, että minun mielestäni on aivan kohtuutonta, että minua saa käyttää paskaämpärinä aina kun Tristania sattuu huvittamaan.

Kyllästynyt, vielä tolkuttomammaksi menee: sanot lähettäneesi sähköpostia, mutta tuossa löydetyssä viestissä sanot näin: en tarkkaan muista mitä kaikkea sanoin, enkä muistamaanikaan osaa halua kertoa...
Ihmekös, että on tulkittu puhelinkeskusteluksi. En minä ainakaan sellaista tohtinut ajatella, että tapaamisesta olisit puhunut.

Mutta tärkein asia: nyt nähdään mitä olet täällä kertonut 'kulissien takaisesta' osallisuudestasi Trissen pitkään kirjoituskieltoon. Toivottavasti Psykopatologia miettii joukkopsykoosihöpinänsä uusiksi.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 06.02.2015 13:43

Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Haa! Tuohan tarkoitti lähettämääni sähköpostia - en soittanut! Ilmankos väitteet puhelinkeskusteluista olivat niin tolkuttoman kummallisia!

Kyllästynyt, vielä tolkuttomammaksi menee: sanot lähettäneesi sähköpostia, mutta tuossa löydetyssä viestissä sanot näin: en tarkkaan muista mitä kaikkea sanoin, enkä muistamaanikaan osaa halua kertoa...
Ihmekös, että on tulkittu puhelinkeskusteluksi. En minä ainakaan sellaista tohtinut ajatella, että tapaamisesta olisit puhunut.

Mutta tärkein asia: nyt nähdään mitä olet täällä kertonut 'kulissien takaisesta' osallisuudestasi Trissen pitkään kirjoituskieltoon. Toivottavasti Psykopatologia miettii joukkopsykoosihöpinänsä uusiksi.

Ei minulla ole mitään "kulissientakaisia osallisuuksia" Tristanin banniin. Kaikki mitä olen Tristanista ja hänen käytöksestään sanonut, on sanottu myös julkisesti.

Joukkopsykoosia edustaa se, että te luulette tietävänne ja muistavanne mitä jossakin puhelinkeskustelussa on sanottu, vaikka mitään asiaa koskevaa puhelinkeskustelua ei ole koskaan ollutkaan.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Rane » 06.02.2015 13:45

MInäkin tulkitsin tuon puhelinkeskusteluksi.

Se Tristanin käytös häiritsi muitakin kuin Kyllästynyttä, joten ei häntä ilmeisesti pelkästään Kyllästyneen kyllästymisen takia bannattu. Olen lueskellut vanhoja viestejä, ja tuntuu, että etenkin Kahvi ja Mirri jahtaavat Kyllästynyttä koko ajan. Olisi aika raskasta olla moderaattori. Minulla ei pinna kestä kunnolla ajatustakaan tuollaisesta.
Rane

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 06.02.2015 14:14

Kyllästynyt kirjoitti:Väärien käsitysten ehkäisemiseksi ja virheellisten väitteiden oikaisemiseksi:

Tämä on tosiaankin se viesti, joka on meidän muiden muistikuvat synnyttänyt.

Ymmärtänet, Kyllästynyt, kuitenkin itsekin, miten käsitys puhelinkeskustelusta on voinut syntyä? Jos olisit kirjoittanut 'kirjoitin', ei tällaista polemiikkia puhelinkeskusteluista olisi syntynyt. Toki tuo sana 'viestieni' olisi voinut herättää miettimään, oliko kyseinen yhteydenotto tapahtunut puhelimitse vai sähköpostitse, mutta viestejä voi toki välittää myös puhelimessa. (Minulla oli tarkoitus tänään tälle palstalle kirjautuessani tulla tähän ketjuun ilmaisemaan epävarmuuteni siitä, oliko kyseessä itseasiassa juuri puhelinkeskustelu, mutta asia olikin jo edennyt sopivasti.)

Mielestäni on naurettavaa tarttua puhelin-sanaan ja sen varjolla kiistää koko insidenssi, mutta voihan olla mahdollista, ettet tosiaankaan muistanut koko asiasta täällä avautuneesi tai et osannut avautumistasi yhdistää meidän muistikuviimme, vaikka tätä onkin hieman vaikea uskoa; niin vakuuttavasti olet oman muistisi erehtymättömyyden puolesta täällä puhunut.

Kyllästynyt kirjoitti:Vastoin yleistä käsitystä, ei minun mielestäni tuossa ollut kyse vain minun suojelemisestani vaan kaikkien suojelemisesta; ---

Ehkä uskot tuohon itse, mutta kyllä Psykopatologia varoituksessaan nimenomaan ilmoitti, ettei sinua saa enää solvata. Puhelin- vs. sähköpostikeskustelua koskeva täsmennyskään ei muuta minun käsitystäni (tai oletustani) siitä, että bännin pituus liittyy juuri siihen, mihin spekulaatiossani (tämän ketjun sivulla 7) esitin: sinun jatkuvasti kokemasi epäoikeudenmukaisuuden paikkausyritykseen.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Mirri » 06.02.2015 15:26

Helmenkalastaja kirjoitti:

Tämä on tosiaankin se viesti, joka on meidän muiden muistikuvat synnyttänyt.

Minä selitin tuon yllä olevan Kyllästyneen kirjoituksen hiljaa mielessäni itselleni niin, että Kyllästynyt on pimahduksen/kilahduksen/raivostumisen/suuttumisen keskellä soittanut Psykopatologialle useamman puhelun.
Yhteydenotto, ilmoittaminen, sanominen, sekä viestit voivat lukijan näkökulmasta oikein hyvin viitata siihen, että pimahtanut ihminen on raivoissaan soitellut.

Mutta hyvä, että asia selvisi. Kyllästynyt ja Psykopatologia kenties peruvat puheensa niin emävaleista kuin joukkopsykooseistakin. Olisi fiksua ja ajattelevaista.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 06.02.2015 15:41

Helmenkalastaja kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Vastoin yleistä käsitystä, ei minun mielestäni tuossa ollut kyse vain minun suojelemisestani vaan kaikkien suojelemisesta; ---

Ehkä uskot tuohon itse, mutta kyllä Psykopatologia varoituksessaan nimenomaan ilmoitti, ettei sinua saa enää solvata. Puhelin- vs. sähköpostikeskustelua koskeva täsmennyskään ei muuta minun käsitystäni (tai oletustani) siitä, että bännin pituus liittyy juuri siihen, mihin spekulaatiossani (tämän ketjun sivulla 7) esitin: sinun jatkuvasti kokemasi epäoikeudenmukaisuuden paikkausyritykseen.

Noin on kuin Helmenkalastaja kertoo:
Kirjoittaja Psykopatologia » 21.10.2014 19:23:
Jos trisse (henkilö) huorittelee (yms.) Kyllästynyttä jatkossa, seurauksena on kahden vuoden kirjoituskielto.
Psykopatologia (ylläpitäjä) 21.10.2014 20:23

viewtopic.php?f=8&t=13439&hilit=banni*&start=10
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 06.02.2015 15:43

Perun puheeni joukkopsykoosista; anteeksi.

Mutta en siis ole "vuotanut" mitään puhelua, kuten Helmenkalastaja alun peri ounasteli.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 06.02.2015 15:44

Flower, oliko vaikea löytää ko. viesti? Kiitos etsimisestä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kissi » 06.02.2015 16:07

Minä muistan asian siitä, kun ajattelin tuon viestin jälkeen, että kaksi vuottahan Jannekin antoi Kyltsille, että saman tää vaati Tristanille.
Kissi

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 06.02.2015 16:12

Psykopatologia kirjoitti:Perun puheeni joukkopsykoosista; anteeksi.

Mutta en siis ole "vuotanut" mitään puhelua, kuten Helmenkalastaja alun peri ounasteli.

En kuitenkaan tuossakaan kohtaa väittänyt mitään. Itseasiassa toivoin kyllä sinun tulevan oikaisemaan asian...
Helmenkalastaja

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko