Lihavointi minun.Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Käsi ylös ne jotka väittävät muistavansa, että olen kertonut käyneeni puhelinkeskustelun Psykopatologian kanssa?
Voihan puheena olevan tapauksen muistaa myös lukija, joka ei väitä muistavansa. En minä ainakaan olisi alkanut muistella asiaa 'ääneen', ellei olisi käynyt niin, että pidit Kahvin muistelusta täysin perättömänä. Tiedän, ettei se ole perätön vaikken pystykään dokumentoimaan asiaa mitenkään, joten päätin kertoa, ettei Kahvi ole ainoa, joka muistelee samaista tapausta.
Mirri kirjoitti:Kyllä on merkitystä sillä, että palstalla tapahtuvia asioita ja palstalla kirjoittaviin ihmisiin liittyviä asioita setvitään puhelimessa. Miksi jotkut kirjoittajat haluavat tehdä niin, sitä en käsitä, en sitten millään lailla...
Mirri kirjoitti:... Olen aina luullut, että Trisse on ainoa ylläpitäjille soittelua harrastava kirjoittaja. Olin yllättynyt ja hämmästynyt Kyllästyneen kertoessa soittaneensa ylläpitäjälle Trissen käyttäytymisen vuoksi;...
Mirri kirjoitti:... On siinä ylläpitäjällä tekeminen, jos kirjoittajat alkavat soitella kuka minkäkinlaisessa asiassa...
Mirri kirjoitti:... Jos Tukiasema.netin ylläpitäjä joutui samanlaisen kohteeksi, niin ei ihme, että lopetti. Siellä sentään oli paljon kirjoittajia, joten onhan siinä sitten käynyt puhelin kuumana - kun hänkin pyöritti foorumia omalla nimellään...
Mirri kirjoitti:... Sateentekijä, oletko sinä tullut ajatelleeksi mitä siitä seuraa, jos kaikki foorumin käyttäjät innostuvat setvimään palstalla ilmeneviä asioita soittamalla foorumin ylläpitäjälle?
Mirri kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Hitonko väliä sillä on, onko joku puhunut puhelimessa PP.n kanssa? Kysyn vielä kerran, että mitä väliä? Minä voisin soittaa PP.lle vaikka nyt heti ja uskon, ettei hän panisi pahakseen.
Mielenkiintoinen väite.
22:44. Ketjun aloitusviestin mukaan aloittajan mielestä täällä on jonkinlainen sisäpiiri. Voidaanko sisäpiirinä pitää sitä, että jotkut soittavat ylläpitäjälle keskustellakseen privaatisti foorumin kirjoittajista ja heidän toiminnastaan/käyttäytymisestään foorumilla?
(lihavointi minun)Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:En ole eliminoinut ketään. Tuo on taas noita sinun perättömiä väitteitäsi.
Ja koska samansisältöinen väite on esitetty jo aiemmin (Mirri), totean vielä tässä ja nyt, etten ole vaatinut mitään, eikä (vastoin Mirrin väitettä) bannia saa minun loukkaamisestani.
Muistanko oikein, että keskustelit puhelimessa PP:n kanssa jonka jälkeen Trisselle langetettiin kahden vuoden bännin uhka?

Mirri kirjoitti:(lihavointi minun)Kahvi kirjoitti:Muistanko oikein, että keskustelit puhelimessa PP:n kanssa jonka jälkeen Trisselle langetettiin kahden vuoden bännin uhka?
Tietääkseni Kahvi muistaa oikein...
Mirri kirjoitti:... Todistamaan en tietystikään pysty, koska kyseinen Kyllästyneen kirjoittama viesti ei ehkä enää ole luettavissa. Ja vaikka olisikin jossakin, niin löytäminen voi olla vaikeaa...
Ei voi "todeta" mitään sellaista jota ei ole koskaan tapahtunut. Kahvin jutut ovat perättömiä väitteitä, niin kuin ovat sinunkin "toteamuksesi", syytöksesi ja väitteesi.Mirri kirjoitti:... Kyllästynyt, Kahvin viestissä ei väitetä mitään ja vielä vähemmän syytetään; lähinnä varovaisesti todetaan..
Psykopatologia kirjoitti:Tietääkseni Kahvi muistaa oikein.
Tietääkseni Kahvi muistaa väärin.

Mirri kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Tietääkseni Kahvi muistaa oikein.
Kahvi kirjoitti näin: Muistanko oikein, että keskustelit puhelimessa PP:n kanssa jonka jälkeen Trisselle langetettiin kahden vuoden bännin uhka?
Psykopatologia, minkä asian Kahvi sinun tietääksesi muistaa väärin?
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Tietääkseni Kahvi muistaa oikein.
Kahvi kirjoitti näin: Muistanko oikein, että keskustelit puhelimessa PP:n kanssa jonka jälkeen Trisselle langetettiin kahden vuoden bännin uhka?
Psykopatologia, minkä asian Kahvi sinun tietääksesi muistaa väärin?
Kahvi sisällyttää kaksi erillistä asiaa yhteen lauseeseen niin, että lukija saa käsityksen kuin ne olisivat syy-seuraus -suhteessa toisiinsa.
Psykopatologia kirjoitti:Mainitussa tapauksessa olisi riittänyt muu viittaus Helmenkalastajan kantaan ja viestiin.
Turhat lainaukset vähentävät jatkossa sisäkkäisten lainauksien mahdollisuutta ym.
Tässäkään en ole lainannut edellistä viestiä, joka on aivan tämän vastauksen yllä.
12:55 Ei ehtinytkään ihan ylle.
Psykopatologia kirjoitti:Joukkopsykoosia!
Kahvi kirjoitti:Eli aikajärjestys meni niin, että ensin oli puhelinkeskustelu Kyllästynyt-Psykopatologia ja sen jälkeen Trissen 2v bänniuhka, mutta näillä kahdella ei ollut merkittävää syy-seuraussuhdetta keskenään - ymmärsinkö nyt oikein?
Kahvi kirjoitti:Eli aikajärjestys meni niin, että ensin oli puhelinkeskustelu Kyllästynyt-Psykopatologia ja sen jälkeen Trissen 2v bänniuhka, mutta näillä kahdella ei ollut merkittävää syy-seuraussuhdetta keskenään - ymmärsinkö nyt oikein?...
Kahvi kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Joukkopsykoosia!
Taidettiin ehdottaa myös muulien salaliittoa tms, jossa esitetään valemuistoja siksi että... öö varmaan jonkun syyn takia. Tai jotain.
Kahvi kirjoitti:... Muistelen ko puhelusta täällä mainitun, kun pääsen koneelle (nyt kännykällä), niin saatan yrittää löytää tuon viestin. Toki on mahdollista, että se viesti on siirretty bittiavaruuteen.
Mirri kirjoitti:Minä muistelen samaan tapaan kuin Kahvi: Kyllästynyt kertoi hermostuneensa Trissen törkeään käyttäytymiseen lopullisesti, ja ilmoittaneensa Psykopatologialle lähtevänsä täältä, ellei Trisseä saada kuriin. Sitä en tiedä vaikuttiko Kyllästyneen hikeentyminen Trissen pitkään banniin...

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa