Helevetin vaikeeta

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Helevetin vaikeeta

ViestiKirjoittaja Ryysy » 05.02.2015 13:47

Kahvi kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Aivan turha lainaus.

Kuinka niin?

Eikö olekin mukavaa, kun yp:n ei tarvitse vastata kysymyksiin (asiallisiinkaan, kuten joidenkin muiden tapauksessa), mutta sitten muita vaaditaan täällä vastaamaan asiallisiin ja asiattomiinkin.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 05.02.2015 13:56

Mainitussa tapauksessa olisi riittänyt muu viittaus Helmenkalastajan kantaan ja viestiin.
Turhat lainaukset vähentävät jatkossa sisäkkäisten lainauksien mahdollisuutta ym.
Tässäkään en ole lainannut edellistä viestiä, joka on aivan tämän vastauksen yllä.

12:55 Ei ehtinytkään ihan ylle.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 05.02.2015 13:59

Ryysy kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Aivan turha lainaus.

Kuinka niin?

Eikö olekin mukavaa, kun yp:n ei tarvitse vastata kysymyksiin (asiallisiinkaan, kuten joidenkin muiden tapauksessa), mutta sitten muita vaaditaan täällä vastaamaan asiallisiin ja asiattomiinkin.

Sivun vaihto. (Lainauksessa tiivistetty pois yksi aiempi turha väli.)
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 05.02.2015 14:00

Ryysy kirjoitti:Tuleeko Kyllästynyt sinulle nuo ihmeen ilmoitukset tietoon? ...

Tulee.
Uskon, että ylläpitäjä ottaa huomioon kaikki kommentit jotka hänelle tai hänestä esitetään.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Rane » 05.02.2015 14:00

PP on kuin jonkin pelin erotuomari.
Rane

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 05.02.2015 14:02

Kahvi kirjoitti:
Helmenkalastaja kirjoitti:
Ryysy kirjoitti:Ei puhelinkeskustelun ja bännin pitäisi liittyä mitenkään toisiinsa.

Ei pitäisi, mutta kyllä minunkin muistini mukaan liittyvät.
Kyllästynyt ja PP tietääkseni kävivät puhelinkeskustelun, jossa käsiteltiin ainakin Trissen tyyliä ryhtyä solvaamaan Kyllästynyttä silloin, kun ei onnistunut saamaan vastauksia Psykopatologialta, jolloin Kyllästynyt joutui ikään kuin sijaiskärsijän asemaan. Tämän jälkeen Psykopatologia ilmoitti palstalla, että yksikin tällainen tapaus vielä, niin Trisse saa kahden vuoden bännin palstalle. Jonkin ajan kuluttua Trisse taas päätyi epätoivoon Psykopatologian käytöksestä häntä kohtaan ja totesi itsekin jotenkin siihen tapaan, että ihan sama, vaikka saisi kahden vuoden bännin, nyt on pakko taas hyökätä Kyllästyneen kimppuun, koska muuten ei saa PP:ltä mitään reaktiota, edes asiallisiin kysymyksiin. Näistä solvauksista Trisse sitten bännättiin kahdeksi vuodeksi. Toki PP antoi hänelle vuorokauden aikaa poistaa kirjoituksensa (tosin minulle jäi sellainen kuva, että Trisse kirjoituksineen ja päiväkirjoineen päivineen poistettiin jo ennen kuin tuo vuorokauden aika meni umpeen).

Tämä on nyt minun spekulaatiotani: kahden vuoden bänniin minun arveluni mukaan päädyttiin siksi, että kukaan ei Kyllästyneen mukaan ole koskaan saanut riittävän raskasta rangaistusta häneen kohdistetuista solvauksista ja hän kokee itse joutuneensa bännätyksi esimerkiksi alkuperäiseltä Tukiasemalta ilman syytä, kun esimerkiksi Trisse - ja moni muu - on hänen käsityksensä mukaan aina päässyt kuin koira veräjästä. Ehkä tämä kahden vuoden bänni on nyt riittävä hyvittämään viimeisimmän loukkauksen, tuskin kuitenkaan niitä aiempia...

Melko tarkkaan tällaisen käsityksen minäkin sain.

Mistä olet "tietosi" saanut, vai perustuuko käsityksesi vain omiin oletuksiisi (=luuloihisi)?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 05.02.2015 14:12

Kahvi kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:En usko, että minun ja Kyllästyneen käymien privaattikeskustelujen sisältö on koskaan ollut esillä foorumilla.

Tuskin sisältö (ainakaan kovin tarkkaan) mutta tässä nimenomaisessa puhelinkeskusteluss Kyllästynyt itse muistaakseni kertoi sekä puhelun tapahtuneen ja sen sisällön liittyneen Trissen käytökseen...

Kertoisitko missä noin on tapahtunut niin jokainen voi itse käydä tarkistamassa asian, ettei asia jäisi sinun antipatian värittämien muisteluidesi varaan.
Kahvi kirjoitti:... Tuli vaan tämä puhelu mieleen kun Tukiasema.netin aikoihin Kyllästynyt piti ehkä tiiviiksikin luonnehdittavaa yhteydenpitoa sen palstan Ylläpitäjän, eli Janne Pöyhtärin kanssa (Kyllästynyt itse on kertonut täällä tästä) - ajattelin että saman kaltainen suora kontaktoini olisi täälläkin käytössä...

Olenko sinun mielestäsi kertonut pitäneeni "tiiviiksikin luonnehdittavaa yhteydenpitoa" Janne Pöyhtärin kanssa, vai onko tuokin vain sinun oma antipatian värittämä ja kaunaisuutesi kirvoittama kuvitelma/luulo/juoru?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Rane » 05.02.2015 14:13

Eiköhän tässä asiassa ole toteutunut Tristanin etu.
Rane

ViestiKirjoittaja Rane » 05.02.2015 14:27

Oletko sinä pilalle lellitty kakara?
Rane

ViestiKirjoittaja Mirri » 05.02.2015 14:33

Kertoisitko missä noin on tapahtunut niin jokainen voi itse käydä tarkistamassa asian, ettei asia jäisi sinun antipatian värittämien muisteluidesi varaan.

Kyllästynyt, meitähän on täällä enemmän kuin yksi, joka muistelee sinun kertoneen, että soitit Psykopatologialle Trissen solvausten johdosta. Ei minun muistamiseni tarkoituksena ole mustamaalata, eikä muistamiseni myöskään nouse antipatiasta, vaan siitä, että itse kerroit tapauksesta palstalla. Ja nimenomaan soittamisesta; silloin minulle tuli mieleeni, ettei Trisse olekaan ainoa, joka soittelee Psykopatologialle.

En muista ainakaan mitenkään varmasti, että missä yhteydessä kerroit tapahtumasta, mutta sellaista muistelen, että täällä pohdittiin Trissen saamaa pitkää kirjoituskieltoa ja siinä yhteydessä sinä tulit kertomaan, että sinulla keitti Trissen käytös sinua kohtaan ylitse ja soitit asiasta Psykopatologialle. Sinäkö et itse ollenkaan muista, että olisit täällä kertonut kyseisestä puhelinsoitosta?
Viimeksi muokannut Mirri päivämäärä 05.02.2015 14:35, muokattu yhteensä 1 kerran
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 05.02.2015 14:35

Joukkopsykoosia!
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Rane » 05.02.2015 14:35

Kerro lisää.
Rane

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 05.02.2015 14:37

Mirri kirjoitti:

Kyllästynyt, meitähän on täällä enemmän kuin yksi, joka muistelee sinun kertoneen, että soitit Psykopatologialle Trissen solvauksen johdosta...

Mutta entä puhelinkeskustelun sisältö?

Mitä sinä siitä tiedät (lue: luulet)?
Mirri kirjoitti:... Ei minun muistamiseni tarkoituksena ole mustamaalata, eikä muistamiseni myöskään nouse antipatiasta, vaan siitä, että itse kerroit tapauksesta palstalla. Ja nimenomaan soittamisesta; silloin minulle tuli mieleeni, ettei Trisse olekaan ainoa, joka soittelee Psykopatologialle...

Kyse on nimenomaan antipatiasta, parjaamisesta ja mustamaalaamisesta; sinulla on voimakas ns. "tahtotila" esittää minun käytökseni, toimintani ja tekoni vähintäänkin epäilyttävässä ja mieluummin tuomittavassa valossa ja merkityksessä.
Mirri kirjoitti:... En muista ainakaan mitenkään varmasti, että missä yhteydessä kerroit tapahtumasta, mutta sellaista muistelen, että täällä pohdittiin Trissen saamaa pitkää kirjoituskieltoa ja siinä yhteydessä sinä tulit kertomaan, että sinulla keitti Trissen käytös sinua kohtaan ylitse ja soitit asiasta Psykopatologialle...

Tuo ei pidä paikkaansa. Aivan silkkaa pötyä!
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 05.02.2015 14:40

Joukkopsykoosia!

Psykopatologia, huono vitsi. Ja huono yritys häivyttää tapahtuneita tosiasioita; sitä, että Kyllästynyt on jossakin vaiheessa kertonut tapahtumasta, joka täällä on jäänyt mieliin. Ja miksi sitä pitäisikään häivyttää; olihan Trissen käytös silloin sellaista, ettei mikään ihme, että Kyllästyneellä sen kohteena (sijaiskärsijänä) keittikin ylitse niin, että otti sinuun yhteyttä ja kertoi asiasta.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 05.02.2015 14:43

Kyllästynyt, syystä tai toisesta et vastannut kysymykseeni, joten kysyn uudelleen:
Sinäkö et itse ollenkaan muista, että olisit täällä kertonut kyseisestä puhelinsoitosta?
Mirri

ViestiKirjoittaja Kissi » 05.02.2015 14:57

Voi paskat, tämänkin muistan!! Kyllästynyt toi palstalla esille, että Psykopatologin kanssa puhelimitse käydyssä keskustelussa"päläpälä"
(asia koski Tristanin palstalta poistamista)
sanamuotoa en muista, mutta muistan Kyllästyneen puhuneen täällä asiasta. Ja tämä on totta.
Kissi

ViestiKirjoittaja Mirri » 05.02.2015 15:02

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:En usko, että minun ja Kyllästyneen käymien privaattikeskustelujen sisältö on koskaan ollut esillä foorumilla.

Tuskin sisältö (ainakaan kovin tarkkaan) mutta tässä nimenomaisessa puhelinkeskusteluss Kyllästynyt itse muistaakseni kertoi sekä puhelun tapahtuneen ja sen sisällön liittyneen Trissen käytökseen...

Sinulla on muistelemamme tapauksen jälkeen niin valtavan paljon viestejä, että muistelemamme yksittäisen viestin kaivaminen esille on kuin etsisi neulaa heinäsuovasta. Tarkistamassa käyminenkään ei ole ihan yksinkertaista, koska eihän tiedetä sitäkään, onko kyseinen viesti enää edes tallella.

Helmenkalastaja näköjään muistaa asian aika hyvin:
Kyllästynyt ja PP tietääkseni kävivät puhelinkeskustelun, jossa käsiteltiin ainakin Trissen tyyliä ryhtyä solvaamaan Kyllästynyttä silloin, kun ei onnistunut saamaan vastauksia Psykopatologialta, jolloin Kyllästynyt joutui ikään kuin sijaiskärsijän asemaan. Tämän jälkeen Psykopatologia ilmoitti palstalla, että yksikin tällainen tapaus vielä, niin Trisse saa kahden vuoden bännin palstalle.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kissi » 05.02.2015 15:29

Jannen kanssakin oli puhelinyhteys

Re: Kalenteri
ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 14.11.2014 20:43

Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt, sinäkö keskustelit puhelimessa foorumin ylläpitäjän kanssa, vai kuka?
Toinen kysymys: saiko foorumin ylläpitäjä sinulta vähän vai paljon postia?

Keskustelin ja lähetin paljon postia.
Kissi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 05.02.2015 18:28

Mirri kirjoitti:
Joukkopsykoosia!

Psykopatologia, huono vitsi. Ja huono yritys häivyttää tapahtuneita tosiasioita; sitä, että Kyllästynyt on jossakin vaiheessa kertonut tapahtumasta, joka täällä on jäänyt mieliin. Ja miksi sitä pitäisikään häivyttää; olihan Trissen käytös silloin sellaista, ettei mikään ihme, että Kyllästyneellä sen kohteena (sijaiskärsijänä) keittikin ylitse niin, että otti sinuun yhteyttä ja kertoi asiasta.

Täysin tolkutonta.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 05.02.2015 19:23

Niin on, ihmiset "muistavat" asioita joita ei ole tapahtunut, mutta kun yksi on muistavinaan, toiset seuraavat muuleina perässä.

Jos totuus sattuisi jotakuta kiinnostamaan ilmoitan, etteivät Psykopatologian kanssa käymäni puhelinkeskustelut eivät ole sisältäneet mitään sen kaltaista jota Mirri, Helmenkalastaja ja kiss luulevat ja spekuloivat niiden sisältäneen; en ole esittänyt minkäänlaisia uhkavaatimuksia, enkä ylipäätään vaatinut keneltäkään tai kenellekään mitään.

Mikäli jollakulla on esittää minkäänlaisia todisteita sen puolesta, ettei yllä oleva pitäisi paikkaansa, kertokoot tietonsa. Muussa tapauksessa ehdotan, etteivät he enää jatka valemuistoihin perustuvaa spekulointiaan ja luulotteluaan.
Kyllästynyt

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko