Helevetin vaikeeta

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Helevetin vaikeeta

ViestiKirjoittaja Kissi » 04.02.2015 01:10

Sateentekijä.
Mielestäni Pp. on ainoastaan ohjannut ja opastanut sinua, ei vittuillut muuten kun silloin, kun muukaan ei ole auttanut.
Sinussa on joku sokea paikka, joka saa sinut luulemaan, ettei palstan tiukka ote koske sinua ja siitä tulee kysymys, eksää tajuu vai eksää halua tajuta.
Et muiden mielestä ole ulkopuolinen, muttet myöskään sopeutuva ja joustava, vaikka sanot niitä olevasi. Joskus, niinkuin minäkin usein, annat kuvan, että olet hölmö. Minua se ärsyttää siksi, että vanhan fraasin mukaan, ei voi sietää toisessa niitä piirteitä, jotka itselle ovat ominaisia.
Kissi

ViestiKirjoittaja Rane » 04.02.2015 13:53

Hilppa, leivon harvoin pullaa, koska en saa niitä kohoamaan. Kaipa minä olen noista pullista kuullut, vaikka en muistakaan. Äiti leipoi aina noita S-kirjaimen muotoisia ja laittoi rusinoita koristeeksi, mutta ihan tavallisesta pullataikinasta vaan ilman rahkaa tai sahramia. En muista, milloin rahka tuli kauppojen hyllylle, mutta muistaakseni sitä ei lapsuudessani ollut. Myin muutossa hienon yleiskoneeni pilkkahinnalla pois. Sillä oli helppo tehdä taikinaa. Nyt on vain sähkövatkain.

Sateentekijä, eikö tuo PP:n ohjailu ja neuvominen voisi olla myös välittämistä?
Rane

ViestiKirjoittaja Maaria » 04.02.2015 22:30

Ei tämä niin vaikeeta ole.
Maaria

ViestiKirjoittaja Kissi » 04.02.2015 22:35

Voi mielikuvitella itselleen sopivaksi tämän paikan. Vaikka öisen kapakan meiningiksi,tai mielisairaalan päivähuoneeksi, tai kukkakedoksi, jossa kaikki rakastaa toisiaan ruohossa.
Kissi

ViestiKirjoittaja Ryysy » 04.02.2015 22:40

Musta tuntuu, että tällä foorumilla tulee todelliseksi jäseneksi vastan kasteen jälkeen. Kaste sisältää sen, että vihaa jotakuta tai tulee vihatuksi tai tulee loukatuksi tai loukkaa toista.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Kahvi » 05.02.2015 00:36

Kyllästynyt kirjoitti:
kiss kirjoitti:1. Johtava (tossunalla)uros Pertti...

Kenen tossun alla sinä väität Psykopatologian olevan?
kiss kirjoitti:2. Varsinainen Johtava naaras Kyllästynyt,eliminoinut Trissen, orjattaren...

En ole eliminoinut ketään. Tuo on taas noita sinun perättömiä väitteitäsi.
Ja koska samansisältöinen väite on esitetty jo aiemmin (Mirri), totean vielä tässä ja nyt, etten ole vaatinut mitään, eikä (vastoin Mirrin väitettä) bannia saa minun loukkaamisestani.

Muistanko oikein, että keskustelit puhelimessa PP:n kanssa jonka jälkeen Trisselle langetettiin kahden vuoden bännin uhka?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 05.02.2015 00:51

Jaska kirjoitti:Kuva
Hierarkia täällä menee ikivanhojen sääntöjen mukaan.

1. Johtava uros Pertti
2. Johtava naaras Kyllästynyt
3. Sitten on aatelisto ja papisto Mirri, Hilppa, Helmis ja mahd. joku muu
4.Taviskirjoittajat Tässä voisi olla Sateentekijä ja muut
5. Paaria luokka Jaska, Obelix vainaa, Trisse, Beth

Osoitat asianmukaista jumalanpelkoo kun et lausu turhaan herrasinunjumalasi nimeä 8-)
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 05.02.2015 01:27

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

kiss kirjoitti:2. Varsinainen Johtava naaras Kyllästynyt,eliminoinut Trissen, orjattaren...

Ja koska samansisältöinen väite on esitetty jo aiemmin (Mirri), totean vielä tässä ja nyt, etten ole vaatinut mitään, eikä (vastoin Mirrin väitettä) bannia saa minun loukkaamisestani.

Muistanko oikein, että keskustelit puhelimessa PP:n kanssa jonka jälkeen Trisselle langetettiin kahden vuoden bännin uhka?

Onko tarkoituksesi vihjailla, että puhelinkeskusteluni Pp:n kanssa on syy/selitys Tristanille annetusta kahden vuoden bannin uhasta?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 05.02.2015 02:16

Jos puhuu pötyä, on hyvä laittaa loppukaneetiksi "korjatkaa, jos muistan väärin" (tms.).
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Ryysy » 05.02.2015 08:48

Huomaan olevani nyt sisäpiiriä, koska minua vituttaa olla apina. Kohta nostan apinamellakan.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Kahvi » 05.02.2015 10:03

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Onko tarkoituksesi vihjailla, että puhelinkeskusteluni Pp:n kanssa on syy/selitys Tristanille annetusta kahden vuoden bannin uhasta?

Muistin siis oikein, että teillä oli ensin puhelinkeskustelu ja sitten vasta tuli bännin uhka. Mainitsemasi vihjaus kieltämättä tuli mieleeni, korjatkaa toki jos olen väärässä.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Hilppa » 05.02.2015 10:14

Kahvi muistaa väärin. ja tekee väärän päätelmän. Banni ensin, keskustelu myöhemmin.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Mirri » 05.02.2015 10:21

Hilppa kirjoitti:Kahvi muistaa väärin. ja tekee väärän päätelmän. Banni ensin, keskustelu myöhemmin.

Hilppa, muistatko sinä varmasti oikein?
Mirri

ViestiKirjoittaja Hilppa » 05.02.2015 11:14

Ilmoitin viestisi ylläpitoon alaviitteellä muu, perusteluna: Törkeä vihjaus ja palstan kirjoittajien hämmentäminen.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Mirri » 05.02.2015 11:26

Hilppa, mikä törkeä vihjaus ja mikä ihmeen palstan kirjoittajien hämmentäminen?
Minä muistelen samaan tapaan kuin Kahvi: Kyllästynyt kertoi hermostuneensa Trissen törkeään käyttäytymiseen lopullisesti, ja ilmoittaneensa Psykopatologialle lähtevänsä täältä, ellei Trisseä saada kuriin. Sitä en tiedä vaikuttiko Kyllästyneen hikeentyminen Trissen pitkään banniin.

Mielestäni ihan aiheellisesti kysyn, että muistatko sinä varmasti oikein, kun sanot Kahvin muistavan väärin.

Mistähän tämä villitys on syntynyt, että viestejä ilmoitetaan ylläpitoon heti, jos ne eivät itsestä tunnu mukavilta? Ja perustelut näköjään ovat toinen toistaan kummallisempia.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 05.02.2015 11:31

Mirri kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:Kahvi muistaa väärin. ja tekee väärän päätelmän. Banni ensin, keskustelu myöhemmin.

Hilppa, muistatko sinä varmasti oikein?

Kyllästynyt vastaa Kahville näin:

Joten minun ja Kahvin muistelema puhelinkeskustelu on tapahtunut tosiasia. Kyllästynyt muistaakseni itse täällä kertoi siitä.

Hilppa, sinulle esittämäni kysymys on ihan asiallinen ja myös aiheellinen.
Mirri

ViestiKirjoittaja Ryysy » 05.02.2015 11:33

Joo ja ei ne viestit omasta mielestä ilmoittamalla tai poistamalla välttämättä katoa. Ilmoittaisin toisessa ketjussa esiintyneet apina-kommentit, ikävä vain, että apinuus vaivaisi minua silti ja lisäksi, kun ne ovat ylläpitäjän kommentteja, niin mitä se auttaisi.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Hilppa » 05.02.2015 11:35

Olen minäkin keskustellut palstalla nollatoleranssin puolesta nimittelyn suhteen. Et vain Mirri noteeraa tai muista sitä lainkaan. Psykopatologia on tehnyt päätöksensä oman harkintansa perusteella ja antanut trisselle mahdollisuuden, jos lopettaa nimittelyn. Trisse päätti jatkaa kiellosta huolimatta. Selkeä ylläpidon tottelemattomuusperuste. Kuten muutkin bannit täällä.
Viimeksi muokannut Hilppa päivämäärä 05.02.2015 11:36, muokattu yhteensä 1 kerran
Hilppa

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 05.02.2015 11:36

Kahvi (Mirri),
Mitä tarkoitusta varten kyselette kumpi tapahtui ennen?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Ryysy » 05.02.2015 11:39

Mun veljeä ei loukkaisi yhtään, jos siihen viitattaisiin apinana, ehkä voisi riippua tilanteesta ja yhteydestä. Itse hän on usein sanonut olevansa apina, koska osaa kiipeillä niin hyvin puissa. Nykyään hän kuitenkin sanoo usein olevansa puoliksi orava (kiitos Putouksen).
Ryysy

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko