"Mikä on seksismin ja naisvihan ero?"

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: "Mikä on seksismin ja naisvihan ero?"

ViestiKirjoittaja Hilppa » 04.02.2015 16:20

Flower kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:Miksi huudat Flower minulle? Olen vastannut, mutta et ole lainkaan kommentoinut, miksi käytit ilmaisua "hieroa totuuksia toisen naamaan". Minusta se ei ole mukavaa.

Vastaa, ole hyvä!

Lisäys: Ilmoitin viestisi ylläpidolle, koska siinä kaiketi törkeästi viitataan minun aiemmin kertomiini kipeisiin asioihin.

Siinä tapauksessa minunkin pitäisi ilmoittaa sinun ilmaisusi "hieroa totuuksia naamaan". Harkitsen.

En missään tapauksessa viittaa sinun kipeisiin asioihisi. En muista, mitä olet täällä kertonut kokeneesi. Mutta noin ikävän ilmaisun käyttäminen ei liene voi johtua muusta kuin siitä, että olet ollut masentuneen tai ahdistuneen tunnekuohun vallassa kirjoittaessasi "hieroo totuuksia naamaan" toisesta kirjoittajasta.

Voisitko itse vastata, olitko ensimmäinen, joka kyseistä ilmaisua käytti?
Hilppa

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 04.02.2015 16:39

Kahvi kirjoitti:Mutta mitähän hattivateille mahtaa kuulua?

Mihinkähän tuo letkautus liittyy?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 04.02.2015 19:46

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Mutta mitähän hattivateille mahtaa kuulua?

Mihinkähän tuo letkautus liittyy?

Näemmä siihen, että et lukenut 07:12 viestiäni kokonaan ja/tai ajatuksella vaikka siihen vastasitkin:

04.02.2015 07:12
Kahvi kirjoitti:...Jos kuka on näinkin pitkälle vaivautunut lukemaan, niin voisi vaikka kommentoida tämän viestin viimeisenä esitettyyn kysymykseen vaikka jotain hattivatteihin liittyvää.
...
viewtopic.php?f=16&t=7415&start=810#p207097 Lihavointi minun nyt tekemä.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 04.02.2015 20:09

Totta on, etten jaksa kahlata lukemattomia mutta samaa asiaa koskevia ja sekavia viestejäsi pilkuntarkasti.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Ryysy » 04.02.2015 20:41

Kumma juttu. Ja nyt joku ehkä suutahtaa. Oli jäänyt kone sopivasti auki ja mies kommentoi foorumin menoa sanoin "nää on jotkut pilkunnussijoitten kokoontumisajot".

Muokkaus: en tiedä miksi tämä piti tuoda ilmi. Se vain kuulosti jotenkin hauskalta (huumorintajunsa kullakin), kun ei se mitään pahaa tarkoittanut kuitenkaan.
Viimeksi muokannut Ryysy päivämäärä 04.02.2015 20:43, muokattu yhteensä 1 kerran
Ryysy

ViestiKirjoittaja Kahvi » 04.02.2015 20:41

Kyllästynyt kirjoitti:Totta on, etten jaksa kahlata lukemattomia mutta samaa asiaa koskevia ja sekavia viestejäsi pilkuntarkasti.

No sitä minä vähän mietinkin luettuani kysymyksesi, että kysymys on ikäänkuin niin lapsellisen tms oloinen, että siihen ei oikein voi vastata kuin hyvin laajasti, jolloin koko vastaus voi jäädä lukematta - niinkuin sitten kävikin.

Mutta itsepähän kysymyksesi teit ja et ehdotuksestani huolimatta halunnut miettiä kysymystäsi uudestaan vaan nimenomaan halusit vastauksen.

Että ei ihme jos ignoroit viestejä kun et "jaksa kahlata" edes sellaista viestiä läpi, jossa vastataan sinun esittämään kysymykseen.

__
E: typo
Viimeksi muokannut Kahvi päivämäärä 04.02.2015 20:42, muokattu yhteensä 1 kerran
Kahvi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 04.02.2015 20:51

Suljen ketjun tänään.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 04.02.2015 23:25

Kyllästynyt kirjoitti:... Ja miksi sinä esität väitteitä kuten, että olen kieltänyt uhkailemasta minua??? .

Flower kirjoitti:... Missä olen muka noin sanonut tai tehnyt? En minä mielestäni ole sellaista väitettä esittänyt missään. En tiedä nyt mistä puhut.

Flowerin viesti tässä ketjussa 2.2.2015 klo 20:40
Flower kirjoitti:.... Ilmeisesti kuitenkin sinulla jäi jotain hampaankoloon, sillä äskettäin kerroit, ettei sinua saa uhkailla ja sen jälkeen otit tämän uhkailuni esiin "rikoksenani" sinua kohtaan vaikka itse ko. episodissa kaltoinkohtelit minua.

Lihavointi minun ja alleviivaus minun.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 04.02.2015 23:44

Flower kirjoitti:... Näistä jäin sellaiseen käsitykseen... Pahoitteluni, jos tulkitsin väärin.

Niin niin, mutta miksi väitit, ettet muka ole sanonut niin (väitit, että minä muka olen kieltänyt sinua uhkailemasta)???
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 04.02.2015 23:49

Flower kirjoitti:En muistanut, kun en oikeastaan mielestäni ollut varsinaisesti esittänyt väitettä vaan ennemminkin tuonut esiin sinun kantasi (tai oman tulkintani siitä).

Ja sinä kehtaat väittää, että minä olen vääristellyt sinun viestejäsi!
Voi kiesus sentään...
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 04.02.2015 23:54

Flower kirjoitti:Miten sitten tarkoitit sen? Etten jatkossa tulkitse väärin.

Tarkoitin minkä "sen"?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 04.02.2015 23:58

Flower kirjoitti:Tämän:
Kyllästynyt kirjoitti: Myös uhkaukset tyyliin "jos et tee niin tai näin, ilmoitan ylläpidolle" - ovat minun suhteeni hyvin huonosti toimivia keinoja.

= Minuun eivät uhkailut tehoa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 05.02.2015 00:07

Niin, miksi tulkita joku aie (tms.) uhkaukseksi?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kahvi » 05.02.2015 00:23

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:No miksi sitten jatkuvasti nostelet vanhoja ketjuja ja sitten vielä väität minua niiden nostelijaksi?

Olen sanonut, että sinä olet nostanut vanhoja asioita (ei ketjuja). Tarkkuutta ystävä hyvä!

Kyllästynyt kirjoitti:Kyllä sinä olet väittänyt minun nostaneen tämänkin ketjun, mutta kuka tahansa voi tarkistaa, ettei sinun väitteesi ole totta.

Kahvi kirjoitti:No eikun todisteita vaan peliin sitten!..

Ole hyvä. Ihmettelen huonoa muistiasi; olen jo kertaalleen osoittanut sinun nostaneen tämänkin ketjun.
Kirjoittaja Kahvi » 13.01.2015 22:27

Nosto

viewtopic.php?f=16&t=7415&start=490
Lihavointi minun.

Niin siis missä olen väittänyt, että sinä Kyllästynyt olet nostanut tämän ketjun?

Kysyn uudestaan.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 05.02.2015 01:02

Kahvi kirjoitti:Niin siis missä olen väittänyt, että sinä Kyllästynyt olet nostanut tämän ketjun?

Kysyn uudestaan.[/quote]
Kahvi 2.2.2015 klo: 9:12
Kahvi kirjoitti:... Taisi kyllä nyt unohtua se syy miksi nostin tämän ketjun - ja sehän selviää heti seuraavassa viestissä (13.01.2015 22:32), viisi minuuttia Kyllästyneen linkittämän viestin jälkeen.

Ja ko syy oli se, että Kyllästynyt nosti "oman elämäni fakta" -asian esiin sellaisessa yhteydessä johon se ei minun mielestäni liittynyt mitenkään järkevästi. Syytäkin kysyin tuohon, mutta vastausta en ole huomannut.

Siis Kyllästynyt oli se, joka tässä asiassa kaivoi vanhan asian esiin, eikö niin?

On saivartelua väittää, että vanhojen ketjujen nostaminen ei olisi vanhojen asioiden nostamista.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 05.02.2015 01:11

Flower kirjoitti:Selvä. Minäkään en sitä uhkauksena (silloin kun siitä mainitsin) tarkoittanut vaan enemmän varoituksena, koska ajattelin, että on reilumpaa antaa toiselle mahdollisuus muuttaa toimintatapaa (halutessaan).

Mitä eroa on varoittaa ilmoittamisesta ja uhata ilmoittamisella?

Sanoit, että varoitit koska halusit antaa mahdollisuuden muuttaa toimintatapaansa. Aivan sama asia kuin uhata ilmoittavansa - jos toinen ei muuta toimintapaansa.
Kyllästynyt

Edellinen

Paluu Romulaatikko