Mirri kirjoitti:Vankkana asiantuntijana itseäsi kuitenkin pidät yhdessä jos toisessakin asiassa...
En mielestäni pidä, mutta minulla on mahdollisuus hankkia tietoa sellaisilta henkilöiltä jotka ovat todellisia asiantuntijoita - vaikka sinun sanoillasi Mirri, minä vain suuruudenhulluudessani heidän asiantuntemuksensa kuvittelen.
Mirri kirjoitti:... Muistelen sinun 'tietävän' jopa sen mitä minun lääkärini on joskus minulle sanonut; luotat omaan 'asiantuntemukseesi' niin vahvasti, että uskosi antaa sinulle uskon auktoriteettiasemaan, jonka perusteella väität, että sinä tiedät mitä lääkärini on sanonut, minä taas en tiedä...
En minä tiedä mitä lääkäri on sinulle sanonut, mutta siitä uskallan olla melkoisen varma, ettei sinun esittämäsi muotoilu ollut sanatarkasti se jonka sinä muistat sen olleen. Olen asiasta vakuuttunut sen takia, koska se sanamuoto jonka sinä muistat kuulleesi ei ole lainkaan looginen tai ymmärrettävä.
En ole koskaan väittänyt, etteikö lääkäri ole voinut sinulle tölväistä jotakin ikävää, mutta sanamuoto kuulostaa niin kummalliselta, etten muistikuvasi sanatarkkuuteen usko.
Mirri kirjoitti:... Ja sama juttu muiden kohdalla samassa aiheessa - ikimuistoinen tapaus se sinun paikalle porhaltamisesi väittämääsi vahvaan asiantuntemukseesi (lue: auktoriteettiin) vedoten...
En ole "porhaltanut paikalle" enkä vedonnut vahvaan asiantuntemukseeni vaan sanonut, että se sanamuoto jota sinä väität käytetyn, ei vastaa kokemustani lääkäreiden puheista. Sanamuoto jota sinä olet sanonut lääkärin käyttäneen kuulostaa suurinpiirtein samalta kuin jos autonasentaja sanoisi: "Tämä on selvästi autonasentajallinen asia".
Mirri kirjoitti:... Tänä päivänäkään et ole kertonut millainen asiantuntemus se oli, joka antoi sinulle auktoriteettiaseman siinä tilanteessa, kun saavuit paikalle väittämään vääriksi ja korjailemaan muiden ihmisten kokemuksia - mukaan lukien minun kokemukseni, joka sinun 'asiantuntemuksesi' mukaan ei kertakaikkiaan voi olla minun elämässäni tapahtunut tosiasia.
En valitettavasti voi kertoa mikä on taustani, koska se mitä todennäköisimmin paljastaisi myös nimeni.
Kuten sanoin jo silloin; en epäile, etteikö lääkäri olisi töksäyttänyt sinulle jotakin hyvin epäkohteliasta ja ajattelematonta, mutta se sanamuoto jota sinä sanot käytetyn, ei ole lääkärinpuheeksi looginen.
Kokemustasi ikävästä, töykeästä ja epäasiallisesta lääkäristä en ole koskaan kiistänyt.