Flower kirjoitti:Oletin, että pahemminkin häiriinnyit, kun kuitenkin otit asian nyt esiin...
En häiriintynyt, pikemminkin pidin uhkaustasi kummallisena; miksi pyrit rajoittamaan kirjoittamistani kun en ole mitään asiatonta kirjoittanut.
Tarkoitukseni ei ole ollut vääristellä sanojasi tai sinua loukata. Ihmettelin kyllä, miksi sinä tuomitset mielipiteeni siitä, että mielestäni terveet (tai ainakin työkykyiset) ihmiset avoimesti ilmoittavat, ettei "työ ole heidä juttunsa" - ja vieläpä perustelevat työnvieroksuntaansa sillä, että yhteiskunta on heille velkaa ja/tai että he kuluttavat niin vähän ja/tai tukiraha on joka tapauksessa niin pieni, ettei sillä ole merkitystä vaikka heille sellaista yhteiskunnan verovaroista maksetaankin.
Flower kirjoitti:... Ilmeisesti kuitenkin sinulla jäi jotain hampaankoloon, sillä äskettäin kerroit, ettei sinua saa uhkailla...
Missä olen sanonut, ettei minua saa uhkailla???
Flower kirjoitti:... ettei sinua saa uhkailla ja sen jälkeen otit tämän uhkailuni esiin "rikoksenani" sinua kohtaan vaikka itse ko. episodissa kaltoinkohtelit minua.
En edes maininnut nimimerkkiäsi - joten miten olen voinut "ottaa esiin rikoksena" sinua kohtaan mitään???
Kaltoinkohtelua en myönnä. Sinä kirjoitit varsin hyökkäävään tyyliin, mutta en ole niihin vastannut sinua kaltoinkohdellen.
Flower kirjoitti:Oletin, että pahemminkin häiriinnyit, kun kuitenkin otit asian nyt esiin...
Näyttää ja tuntuu siltä, että olet olettanut minun motiiveistani ja pyrkimyksistäni sellaista mikä ei pidä paikkaansa.