Re: Suomalaisnaiset keksivät rinnoilleen lempinimiä

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

ViestiKirjoittaja Ryysy » 01.02.2015 20:37

,
Viimeksi muokannut Ryysy päivämäärä 19.12.2017 21:37, muokattu yhteensä 1 kerran
Ryysy

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 01.02.2015 20:42

Kuva tulee laittaa linkin taakse.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 01.02.2015 20:47

Jaska kirjoitti:... Minä olen sitten syytön noihin nimityksiin. T: Jaska

Mutta olet syyllinen kuvan sekä nimitysten postaamiseen palstalle, joka on tahallista riidanhaastamista ja ihmisten traumojen tökkimistä ja pilkkanaan pitämistä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 01.02.2015 20:52

Jaska kirjoitti:Minä olen sitten syytön noihin nimityksiin. T: Jaska

Siihen et ole syytön, että teit tyhmästi; käytit kuvaa ja otsikkoa provokatiivisiin tarkoituksiisi ja viis veisasit vakavasta aiheesta:
Joukko naisia riisui paitansa tuoretta mainoskampanjaa varten. Heidän paljaista rinnoistaan otettiin kuvia, jotka koottiin mainoskuvaan. Jokaisen rintojen väliin kirjoitettiin adjektiivi tai sana, jolla naiset itse kuvaavat rintavarustustaan. Näitä ovat muun muassa tyynymäinen, raskas, herkkä, pehmeä, helppo, pullat ja vesi-ilmapallot.

Kampanjan tarkoituksena on levittää tietoisuutta rintasyövästä. Kuvien avulla pyritään myös liittämään rintoihin muitakin kuin vain seksuaalisia merkityksiä.
- Kampanja on otettu vastaan ylitsepursuavan positiivisesti ja olen niin ylpeä, että naiset ovat ottaneet asian sydämensä päälle, kertoo itsekin rintasyövän sairastanut Kris Hallenga kampanjan takana olevasta Coppafeel!-yrityksestä.

Kuva 24:n naisen paljaista rinnoista pääsee mainostauluihin ainakin maailmalla. Se on osa sosiaalisessa mediassa huomiota herättänyttä #WhatNormalFeelsLike-kampanjaa.

Halutessasi olisit voinut siteerata yllä olevan tekstin ja jättää kuvat pois.
Viimeksi muokannut Mirri päivämäärä 01.02.2015 20:53, muokattu yhteensä 1 kerran
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 01.02.2015 20:55

Jaska kirjoitti:Tuommoisen otsikon bongasin Ampparissa ja halusin jakaa se tänne, koska täällä on minua syytetty kaikenlaisesta liittyen mainittuihin nimityksiin, kuviin yms. Nyt näette, että minä en ole niitä keksinyt vaan asialla ovat naiset.

En halua ketään pitää pilkkanaan enkä tökkiä traumoja, mutta kun näihin törmää kaikkialla. Kyseessä on kuitenkin ihan normaali ja luonnollinen juttu. Naisilla on tissit ihan niinkuin sormet tai varpaat. Ei se sen kummempaa ole.

Enpä ole koskaan ollut sellaisessa tilanteessa jossa tuiki tuntemattomat miehet kadulla tulisivat puristelemaan ja tökkimään sormiani tai varpaitani tai huutelisivat kommenttejaan niistä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 01.02.2015 20:57

Psykopatologia kirjoitti:Kuva tulee laittaa linkin taakse.

Hyvä päätös.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 01.02.2015 20:59

Jaska kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Jaska kirjoitti:Tuommoisen otsikon bongasin Ampparissa ja halusin jakaa se tänne, koska täällä on minua syytetty kaikenlaisesta liittyen mainittuihin nimityksiin, kuviin yms. Nyt näette, että minä en ole niitä keksinyt vaan asialla ovat naiset.

En halua ketään pitää pilkkanaan enkä tökkiä traumoja, mutta kun näihin törmää kaikkialla. Kyseessä on kuitenkin ihan normaali ja luonnollinen juttu. Naisilla on tissit ihan niinkuin sormet tai varpaat. Ei se sen kummempaa ole.

Enpä ole koskaan ollut sellaisessa tilanteessa jossa tuiki tuntemattomat miehet kadulla tulisivat puristelemaan ja tökkimään sormiani tai varpaitani tai huutelisivat kommenttejaan niistä.

Tyhmyydelle ovat jumalatkin voimattomia. Ei se sinun syysi ole.

Tiedän, mutta on ihmisten älyn aliarvioimista silmät kirkkaina väittää, että naisten rinnat ovat vain samanlaisia kehon osia kuin sormet ja varpaatkin.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 01.02.2015 21:03

Jaska kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Jaska kirjoitti:Minä olen sitten syytön noihin nimityksiin. T: Jaska

Siihen et ole syytön, että teit tyhmästi; käytit kuvaa ja otsikkoa provokatiivisiin tarkoituksiisi ja viis veisasit vakavasta aiheesta:

Aihe on vakavaakin vakavampi, mutta ei se peittelystä tai kieltämisestä kummene.

Kyseessä siis on rintasyöpä; kampanjointi sitä vastaan. Minä en tietääkseni ole peittelyn ja/tai kieltämisen kannalla.

Pidätkö omaa käsittelytyyliäsi hyvänä? Et viestissäsi maininnut mitään rintasyöpään viittaavaa, joten sehän olit sinä, joka hautasit kyseisen asian - jätit kertomatta oleellisimman ja tärkeimmän. Minä kaivoin sen esille.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 01.02.2015 21:12

Jaska, nyt vasta huomasin, että sanotaanhan aloitusviestissä kissankokoisin kirjaimin näin:
Tissit kulkevat mukana matkassa koko elämän, jos saa elää ilman rintasyöpää. Siksi monet ovat keksineet rehellisiä lempinimiä naisellisille muodoilleen.

Pyytelen anteeksi; kyllähän sinä toit aloitusviestissä rintasyövän esille. Et vain kertonut sitä, että paljastava kuvasarja liittyy rintasyöpäkampanjaan, ja silmille paiskautuvat kuvat voivat viedä huomion niin, että itse asia hautautuu. Tässä tapauksessa rintasyöpä.

Esille kaivamani teksti kertoi sen, mitä sinä et osannut tuoda julki, ja joka olisi ollut tärkeämpi siteerattava kuin esille laittamasi kuvasarja.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 01.02.2015 21:39

Noin on.
Tiedetään sekin, että vaikka rintasyöpä on nykyisin ennusteeltaan aika hyvä, siihen sairastuminen on psyykkisesti rankka juttu. Pelkkä ajatus väkivaltaisesta kajoamisesta rintoihin - pois leikkaamisesta puhumattakaan - järkyttää ja pelottaa. Niin miestä kuin naista; naisen sairastuminen rintasyöpään voi olla vakava kriisi myös miehelle. Silti vaikkei olisikaan kysymys rakkaan ihmisen kuolemisesta.
Mirri

Paluu Romulaatikko