Kahvi kirjoitti:No minun näkövinkkelistä tilanne näyttänee pikemminkin siltä, että minä toin asian esiin ja Kyllästynyt siitä aloitti vatvomisen...
Pitäisikö itkeä vai nauraa; "minä toin asiaan esiin ja Kyllästynyt siitä aloitti vatvomisen"?
Onko tosiaan niin, että sinä vain "otat asioita esiin", muttet "vatvo" niitä?
Mutta jos minä en suostu nielemään sinun pötypuheitasi ja vastaan; minä vatvon?
Kahvi kirjoitti:... minkä minusta voi todeta mm tuosta dialogi-koosteesta ja esim ketjun kulusta yleensäkin: nähdäkseni nimenomaan Kyllästynyt on tuonut keskusteluun aina vain lisää sellaisia uusia asioita, jotka eivät suoraan ja relevantisti liity itse käsiteltävään asiaan...
Ehkä pitäisi joka kerta sinun aloittaessasi vatvomisen vain sanoa, että vastaukseni on sama kuin ennenkin. Sinähän et mitään uutta ole esittänyt vaan mustamaalaat minua ja puhut itsestäsi niin kuin olisit minun uhriksini joutunut syytön sivustakatsoja.
Lihavointi minun.Kahvi kirjoitti:... Eli näkisin, että ilman Kyllästyneen proaktiivista toimintaa keskustelu ei olisi laajentunut koskemaan esim myös lähes 10 vuoden takaista linkkivarkaus-tapausta ym - vatvomisen aloittaja (ja sitä ansiokkaasti ylläpitänyt) on siis minusta pikemminkin Kyllästynyt kuin minä.
Vaikka olenkin venkoiluusi ja tarkoitushakuiseen vääristelyihisi tottunut, en ole aina uskoa silmiäni.
Nytkin silmät kirkkaina esität, että ilman minua tätäkään keskustelua ei olisi nyt käyty, vaikka sinä olet se joka tämänkin keskustelun ja tälläkin kertaa aloitti.