Kahvi kirjoitti:Eikö kuitenkin käytöstavat (joihin viittaat), ole sekin yleinen normi!
On, mutta ei "Käytöksen kultaisessa kirjassa" tms. ohjeistuksessa puhuta mitään julkiselle nettipalstalle kirjoitetun viestin sisällön käyttämisestä.
Kahvi kirjoitti:Eikö kuitenkin käytöstavat (joihin viittaat), ole sekin yleinen normi!
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:... Ei ole kysymys mistään muusta kuin että et noudattanut ko hyvin selkeää PP:n ohjeistusta ("Kyllästyneen yleisellä todistelu päiväkirjan tekstein yms. ei ole hyväksyttävää"). Se, että oliko ohjeistus oikein/reilu/tms on täysin eri asia.
Mutta kun en ole "todistellut päiväkirjan tekstein".
Ainoa päiväkirjan tekstein tehty todistelu on ollut sinun irvinaama + huutomerkki -käskysi minulle.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Vai onko sinun kohdallasi niin, että kaikki mitä ei ole erikseen kielletty on sallitua?
Ei ole tästäkään kysymys; vaan siitä että PP antaa ohjeistuksiaan ja jotkut niitä noudattaa - toiset ei. Ohjeistuksien reiluus/mielekkyys/tms on tietty oma asiansa. Mutta koska ainoa sääntö täällä on se, että PP:tä on toteltava, niin vain tottelemattomuudesta voi saada rangaistuksia.
Tarkoitatko, että mitä tahansa voi tehdä, kunhan vain Psykopatologia ei ole sitä erikseen ohjeistanut kielletyksi?
Mirri kirjoitti:En muista sanatarkasti miten olen kirjoittanut, mutta sen muistan, etten pitänyt kyseistä ketjua kelvottomana, en mitään sinne päinkään. Linkin otin talteen - en ketjun kelvottomuuden vuoksi - vaan koska arvelin ylläpitäjän jossakin vaiheessa poistavan aloittamasi ketjun. Sen arveluni myös kerroin väittämättä ketjua missään vaiheessa kelvottomaksi.
Kelvottomuushöpinä on sinun tulkintaasi, ei ollenkaan sanatarkka ja oikea lainaus yhtään mistään. On erittäin ikävää se, että aina vain ja sinnikkäästi vuodesta toiseen kiedot omia tulkintojasi lainausmerkkeihin ja tarjoilet niitä lukijoille suorina lainauksina.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Eikö kuitenkin käytöstavat (joihin viittaat), ole sekin yleinen normi!
On, mutta ei "Käytöksen kultaisessa kirjassa" tms. ohjeistuksessa puhuta mitään julkiselle nettipalstalle kirjoitetun viestin sisällön käyttämisestä.
Kyllästynyt kirjoitti:Sinä nimenomaan käytit sanoja "... kelvottomasta ketjusta". Olen asiasta hyvin varma, koska nimenomainen sanamuoto oli niin röyhkeä, että se lähtemättömästi porautui mieleeni.
Koska et itse edes muista mitä olet kirjoittanut, miten voit väittää minun lainaukseni olevan väärin?
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Sinä nimenomaan käytit sanoja "... kelvottomasta ketjusta". Olen asiasta hyvin varma, koska nimenomainen sanamuoto oli niin röyhkeä, että se lähtemättömästi porautui mieleeni.
Koska et itse edes muista mitä olet kirjoittanut, miten voit väittää minun lainaukseni olevan väärin?
Sinunkin muistisi on osoittautunut ihan vain inhimillisen erehtyväiseksi*, että ehkä ei kannattaisi olla noin varma tuosta(kaan) muistinvaraisesta asiasta.
---
*olet mm muistanut "oman elämäni faktan" kahteen kertaan "henkilökohtaiseksi faktaksi". Kts search.php?keywords=henkil%C3%B6kohtainen+fakta&terms=all&author=Kyll%C3%A4stynyt&sc=1&sf=all&sr=posts&sk=t&sd=d&st=0&ch=300&t=0&submit=Etsi
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:En muista sanatarkasti miten olen kirjoittanut, mutta sen muistan, etten pitänyt kyseistä ketjua kelvottomana, en mitään sinne päinkään. Linkin otin talteen - en ketjun kelvottomuuden vuoksi - vaan koska arvelin ylläpitäjän jossakin vaiheessa poistavan aloittamasi ketjun. Sen arveluni myös kerroin väittämättä ketjua missään vaiheessa kelvottomaksi.
Kelvottomuushöpinä on sinun tulkintaasi, ei ollenkaan sanatarkka ja oikea lainaus yhtään mistään. On erittäin ikävää se, että aina vain ja sinnikkäästi vuodesta toiseen kiedot omia tulkintojasi lainausmerkkeihin ja tarjoilet niitä lukijoille suorina lainauksina.
Sinä nimenomaan käytit sanoja "... kelvottomasta ketjusta". Olen asiasta hyvin varma, koska nimenomainen sanamuoto oli niin röyhkeä, että se lähtemättömästi porautui mieleeni.

Kyllästynyt kirjoitti:En ole nähnyt unta, enkä valehtele; sinä Mirri käytit nimenomaan sanaparia "kelvottomasta ketjusta".

Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Sinä nimenomaan käytit sanoja "... kelvottomasta ketjusta". Olen asiasta hyvin varma, koska nimenomainen sanamuoto oli niin röyhkeä, että se lähtemättömästi porautui mieleeni.
Sinunkin muistisi on osoittautunut ihan vain inhimillisen erehtyväiseksi*, että ehkä ei kannattaisi olla noin varma tuosta(kaan) muistinvaraisesta asiasta.
---
*olet mm muistanut "oman elämäni faktan" kahteen kertaan "henkilökohtaiseksi faktaksi". Kts search.php?keywords=henkil%C3%B6kohtainen+fakta&terms=all&author=Kyll%C3%A4stynyt&sc=1&sf=all&sr=posts&sk=t&sd=d&st=0&ch=300&t=0&submit=Etsi
Kyllä minä sentään jotakin muistan oikein.

Kyllästynyt kirjoitti:Sinun on aivan turha selitellä, toivottavasti joku toinenkin muistaakseni mitä sinä olet sanonut.
Se on tasan tarkkaan totta. Muistan sanasi juuri sen vuoksi,koska ne olivat niin tavattoman röyhkeät!

Kyllästynyt kirjoitti:Koska keskustelu ei näytä taaskaan etenevän mihinkään vaan on juuttunut "juupas-eipäs" -tilanteeseen, ehdotan että asian käsittely lopetetaan.
Emme tule ikinä olemaan samaa mieltä, enkä näe syytä jatkaa hyödytöntä inttämistä.
viewtopic.php?f=16&t=2956&start=30#p33336Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, en sanonut sitä sinun aloittamaasi ketjua kelvottomaksi; en vaikka sinä miten väität muka siteeraavasi minua. Sen sijaan epäilin ketjun olevan siinä kiistatilanteessa sellainen, että ylläpito poistaa sen; sehän oli ikään kuin vastaisku minun aloittamalleni ketjulle - niin ymmärsin. Kerroin ottavani hyvän linkin talteen ennen kuin ketju menee poistoon; kelvottomasta ketjusta en puhunut mitään; sitaattina esittelemäsi väännös on sinun pääsi tuotos.
Tikunnenässä eteesi kannettu selkeä minuun kohdistamasi solvaus on se, että syytät jopa varastelusta - ties minkä kaikkien muiden syytösten lisäksi.

viewtopic.php?f=16&t=9911&start=120#p133633Kahvi kirjoitti:Helmenkalastaja-Kyllästynyt-Lumppari "PAINUKAA VITTUUN" -keskustelua on käyty aika lailla samoissa merkeissä jo yli kaksi vuotta sitten täällä:
viewtopic.php?f=5&t=3948&hilit=tukari%2A+helmis&start=110#p47643
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa