Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kysyn uudestaan: Kiistät siis tottelemattomuutesi PP:n ohjeistuksia kohtaan?
Kuten olen jo väsyksiin asti sanonut; en ole siirtänyt sinun päiväkirjasi materiaalia tai sisältöä minnekään.
Pp:n mielipide oli, ettei päiväkirjamateriaalia ole perusteltua syytä käyttää yleisellä puolella, mutta ei tuota voi mielestäni niin tulkita, että jos jotakin aihetta on käsitelty jonkun päiväkirjassa - siitä ei saa julkisella puolella kirjoittaa edes nimimerkiltä mainitsematta.
Et siis kiistä ko tottelemattomuuttasi ...
Miten niin? Sinun tulkintasi on se, että minä olen siirtänyt päiväkirjamateriaalia yleiselle puolelle - josta Psykopatologia on sanonut, ettei se ole perusteltua.
Mutta kun minä en ole siirtänyt päiväkirjamateriaalia minnekään vaan ainoastaan kirjoittanut julkisella puolella samasta aiheesta josta sinä et sallinut minun kirjoittavan päiväkirjassasi.
Kahvi kirjoitti:... kuinka monta sellaista tiedät, jotka eivät ole totelleet ohjeistusta ja selvinneet siitä täysin rangaistuksetta? ...
Tiedän montakin, kuten mm. sinut. Sinähän et ole koskaan saanut minkäänlaista rangaistusta minulle kirjoittamistasi solvauksista. Vai oletko muka???
Kahvi kirjoitti:... Aivan oikein, vastaus on yksi, eli sinä...
Ei, vaan aivan väärin.
Sinä olet itse päässyt kuin koira veräjästä törkeistä minulle kirjoittamistasi solvauksista, mutta silti sinä kehtaat väittää, että minun olisi pitänyt saada rangaistus siitä kun kirjoitin yleisellä puolella samasta asiasta josta sinä kielsit minua kirjoittamasta päiväkirjaasi.
Kahvi kirjoitti:... Nyt voinemme puhua, että tämä insidenssi on closed.
Taas sinä teit vakiotemppusi; heität jotakin perätöntä - ja sitten julistat aiheen loppuunkäsitellyksi.
Vai onko sinulla Kahvi kenties jotakin kerrottavaa siitä, minkälaisen rangaistuksen sinä olet minulle kirjoittamistasi solvauksista saanut?
Ai ei ole. No, kyllä minä sen tiesin.
On siis kiistatta ja todistetusti niin, että sinun väitteesi siitä, että minä olisin ainoa joka ei ole saanut rangaistusta sellaisesta josta kuka tahansa toinen olisi sellaisen saanut, ei pidä paikkaansa.
MOT