Pitäisikö kirjoittelua määrällisesti rajoittaa?

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Pitäisikö kirjoittelua ja kommentointia määrällisesti rajoittaa?

Ei
7
47%
Ehkä
4
27%
En osaa sanoa
1
7%
Ehdottomasti pitäisi
0
Ei ääniä
En ymmärrä mistä äänestetään
3
20%

Ääniä yhteensä : 15

Re: Pitäisikö kirjoittelua määrällisesti rajoittaa?

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 28.01.2015 21:57

On eri asia päihittää paremmuudellaan kuin näennäisellä paremmuudella. Viestien tehtailu ilman merkittävämpää sisältöä tuskin on merkki paremmuudesta...
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kissi » 28.01.2015 22:00

Niin, Helmis, siinä on tekemistä! Aletaan urakoida mielenkiintoisia tekstejä, ilman tyhjiä jokapäiväisyyksiä.
Kissi

ViestiKirjoittaja Ryysy » 28.01.2015 22:25

Tasa-arvosta vielä, niin jos unohtaa viittauksen tuohon kirjaan kokonaan, niin mielestäni on mahdollista, että täällä ollaan kaikki epätasa-arvoisia eikä niin että yksi on yli muiden eli tasa-arvoisempi. Mitä olen joitakin vanhoja tekstejä nyt ehtinyt lukea, niin aika moni on vaikuttanut olevan tasa-arvoisempi kuin muut. Siis minun silmissäni. Täällä on aika ikävää matskua siellä sun täällä. Tarkoitan, että aika monen tasa-arvoisuudellisempaa pystyisi varmaan perustelemaan.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 28.01.2015 22:36

Minä ainakin olen muita tasa-arvoisempi, sillä Psykopatologian noin kaksi vuotta sitten lupaamaa 24 tunnin bänniä asetuksista ei kuulu ei näy. Tosin PP lupasi sen toteuttaa silloin, kun sitä vähiten odotan tai jotain sinne päin, joten ehkä olen välttynyt siltä, kun olen koko ajan odottanut...
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kahvi » 28.01.2015 22:48

Ryysy kirjoitti:Tasa-arvosta vielä, niin jos unohtaa viittauksen tuohon kirjaan kokonaan, niin mielestäni on mahdollista, että täällä ollaan kaikki epätasa-arvoisia eikä niin että yksi on yli muiden eli tasa-arvoisempi. Mitä olen joitakin vanhoja tekstejä nyt ehtinyt lukea, niin aika moni on vaikuttanut olevan tasa-arvoisempi kuin muut. Siis minun silmissäni. Täällä on aika ikävää matskua siellä sun täällä. Tarkoitan, että aika monen tasa-arvoisuudellisempaa pystyisi varmaan perustelemaan.

No kyllä joo noin siinä mielessä, että taidamme kaikki saada PP:ltä yksilöllisen kohtelun, mikä on varmaan ihan ok koska hän on kuitenkin ammattilainen meidän "lepakoita tapulissa" -tapauksien kanssa.

On myös tuotu esiin, että kaikki palaute (sanktiot, ohjaukset ym) ei välttämättä tapahdu julkisesti vaan ikäänkuin kulissien takana; sekin on minusta ok mutta tietysti jos tuosta ei ole tietoinen, niin voi tulla "näköharha" siitä, että tasa-arvoisuutta jaetaan oudosti täällä.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 28.01.2015 22:49

Helmenkalastaja kirjoitti:Minä ainakin olen muita tasa-arvoisempi, sillä Psykopatologian noin kaksi vuotta sitten lupaamaa 24 tunnin bänniä asetuksista ei kuulu ei näy. Tosin PP lupasi sen toteuttaa silloin, kun sitä vähiten odotan tai jotain sinne päin, joten ehkä olen välttynyt siltä, kun olen koko ajan odottanut...

Lestaapeli-meininkiä.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Ryysy » 28.01.2015 22:50

Helmis, no niin, heti löytyi yksi tasa-arvoisempi. Kauhea bänni(uhka) "silloin kun sitä vähiten odotat", suoraan kuin jostain kauhuleffasta.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Kissi » 28.01.2015 22:55

Ryysy. Sen jälkeen, kun täältä pistettiin viimeksi yksi kahdeksi vuodeksi ja toinen viikoksi jäähylle jotensakin yllättäen, on väkisinkin varuillaan. Se on kammottavaa.
Kissi

ViestiKirjoittaja Ryysy » 28.01.2015 22:59

Hyi, kahdeksi vuodeksi. Mitä pitää tehdä, että pääsee kahden vuoden jäähylle? Tämä alkaa kuulostaa joltakin vankilajärjestelyltä. Voikohan kahden vuoden tuomiosta päästä ehdonalaiseen tms.?
Ryysy

ViestiKirjoittaja Kissi » 28.01.2015 23:03

No Tris joutui kahdeksi vuodeksi pois :? vikuroinnista ylläpitäjän käskyjä vastaan.
Kissi

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 28.01.2015 23:19

Ryysy, ole huoletta: kahden vuoden bänneihin vaaditaan kyllä aika paljon raskaan sarjan kirjoittelua.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kahvi » 28.01.2015 23:43

Joo Trissellä taisi olla melkolailla ns "historiaa", mutta se 2v bänniä taisi yllättää kaikki nopeudellaan - ikäänkuin ei annettu mahdollisuutta muuttaa käytöstään vaan penaltti läpsäistiin heti.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 28.01.2015 23:57

Kahvi kirjoitti:Joo Trissellä taisi olla melkolailla ns "historiaa", mutta se 2v bänniä taisi yllättää kaikki nopeudellaan - ikäänkuin ei annettu mahdollisuutta muuttaa käytöstään vaan penaltti läpsäistiin heti.

Tristania oli varoitettu satoja kertoja ja hänelle oli tehty yksiselitteisen selväksi, että jos hän edelleen solvaa minua, hän saa kahden vuoden bännin.
Kuinka monta tilaisuutta muuttaa käytöstään on sinun mielestäsi Tristanille vuosien varrella annettu?

Millä perusteella siis sinun mielestäsi "penaltti läpsäistiin heti"?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 29.01.2015 00:04

Ryysy kirjoitti:Hyi, kahdeksi vuodeksi. Mitä pitää tehdä, että pääsee kahden vuoden jäähylle? Tämä alkaa kuulostaa joltakin vankilajärjestelyltä. Voikohan kahden vuoden tuomiosta päästä ehdonalaiseen tms.?

Pitää loukata Kyllästynyttä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Ryysy » 29.01.2015 00:20

Johan, Mirri, vastauksen lykkäsit. Kolme sanaa ja meni omena kurkkuun. Taas tulkinnanvaikeuksia. Oliko kuittailua vai oliko oma oikea näkemyksesi ko. tilanteesta, mikä tarkoittaisi samalla sitä, että myös muiden samanlaisesta loukkaamisesta olisi ollut samat seuraukset?
Ryysy

ViestiKirjoittaja Kahvi » 29.01.2015 00:23

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Joo Trissellä taisi olla melkolailla ns "historiaa", mutta se 2v bänniä taisi yllättää kaikki nopeudellaan - ikäänkuin ei annettu mahdollisuutta muuttaa käytöstään vaan penaltti läpsäistiin heti.

Tristania oli varoitettu satoja kertoja ja hänelle oli tehty yksiselitteisen selväksi, että jos hän edelleen solvaa minua, hän saa kahden vuoden bännin.
Kuinka monta tilaisuutta muuttaa käytöstään on sinun mielestäsi Tristanille vuosien varrella annettu?

Millä perusteella siis sinun mielestäsi "penaltti läpsäistiin heti"?

Puhuin vaikutelmasta ("ikäänkuin"), en siis kirjoittanut laboratorioraportin tapaista referaattia tms.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Mirri » 29.01.2015 00:29

Ryysy kirjoitti:Johan, Mirri, vastauksen lykkäsit. Kolme sanaa ja meni omena kurkkuun. Taas tulkinnanvaikeuksia. Oliko kuittailua vai oliko oma oikea näkemyksesi ko. tilanteesta, mikä tarkoittaisi samalla sitä, että myös muiden samanlaisesta loukkaamisesta olisi ollut samat seuraukset?

Käsittääkseni Trissen saama kahden vuoden kirjoituskielto liittyi nimenomaan Kyllästyneen loukkaamiseen ja Kyllästyneen loukkaantuneisuuteen; Kyllästyneellä tuli mitta täyteen, ja sen seurauksena (Kyllästyneen tahdosta/vaatimuksesta?) Trisse pantiin pihalle.

Varmaan käsitykseni oikaistaan, jos olen ymmärtänyt jotakin päin mäntyä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.01.2015 00:37

Mirri kirjoitti:
Ryysy kirjoitti:Johan, Mirri, vastauksen lykkäsit. Kolme sanaa ja meni omena kurkkuun. Taas tulkinnanvaikeuksia. Oliko kuittailua vai oliko oma oikea näkemyksesi ko. tilanteesta, mikä tarkoittaisi samalla sitä, että myös muiden samanlaisesta loukkaamisesta olisi ollut samat seuraukset?

Käsittääkseni Trissen saama kahden vuoden kirjoituskielto liittyi nimenomaan Kyllästyneen loukkaamiseen ja Kyllästyneen loukkaantuneisuuteen; Kyllästyneellä tuli mitta täyteen, ja sen seurauksena (Kyllästyneen tahdosta/vaatimuksesta?) Trisse pantiin pihalle...

En ole vaatinut mitään!

Miksi levität tuollaista puppua?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.01.2015 00:38

Mirri kirjoitti:
Ryysy kirjoitti:Hyi, kahdeksi vuodeksi. Mitä pitää tehdä, että pääsee kahden vuoden jäähylle? Tämä alkaa kuulostaa joltakin vankilajärjestelyltä. Voikohan kahden vuoden tuomiosta päästä ehdonalaiseen tms.?

Pitää loukata Kyllästynyttä.

Puppua!
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Hilppa » 29.01.2015 00:40

Ota huomioon hyvä mies Jaska, että et ollut paikalla lukemassa, kun tilanne oli päällä. Mielestäni olet jäävi. Jos olet kiinnostunut, miksi et kysy ylläpitäjältä suoraan bannin syistä?
Hilppa

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko