Kyllästynyt kirjoitti:Ryysy kirjoitti:Mainittakoon vielä, että päiväkirjoistani vuodelta nakki, moni olisi voinut tehdä niin monia erilaisia tulkintoja, että ei ole tosikaan...
Oletko sinä joskus kieltänyt ketään (täysin asiallisesti) kirjoittamasta ja kommentoimasta sinun päiväkirjakirjoituksiasi?
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Miksei päiväkirjassa olevia kirjoituksia saisi kommentoida siinä päiväkirjassa jossa ne ovat?
Ja jos päiväkirjan pitäjä kieltää kommentoinnin ja (vieläpä irvinaamalla ja huutomerkillä varustetulla käskyllä) vaatii kommentoijaa poistumaan päiväkirjasta - missä päiväkirjassa olevia aiheita sitten olisi lupa kommentoida?
Ei välttämättä missään ole lupa kommentoida päiväkirjojen sisältöä...
Missäs sellainen on kielletty?
Jos kirjoittaa yleisellä palstalla jossa (kirjautuneilla) on kommentointimahdollisuus, ei ole mitään perusteltua syytä kieltää toisia kirjoittajia (täysin asiallisesti) kommentoimasta lukemaansa.

Kyllästynyt kirjoitti:Se, mitä tosiasiassa on tapahtunut on, että sinä olet solvannut ja herjannut minua törkeillä solvauksilla ja nimittelyillä, muttet ole saanut teoistasi minkäänlaista rangaistusta.
viewtopic.php?f=16&t=8200&start=330#p105857Psykopatologia kirjoitti:Kahvi ei saanut rangaistusta edellä mainitusta,
koska Kyllästynyt osin kaivoi verta nenästään
(päiväkirjoissa ym.).
Helmenkalastaja kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Ryysy kirjoitti:Mainittakoon vielä, että päiväkirjoistani vuodelta nakki, moni olisi voinut tehdä niin monia erilaisia tulkintoja, että ei ole tosikaan...
Oletko sinä joskus kieltänyt ketään (täysin asiallisesti) kirjoittamasta ja kommentoimasta sinun päiväkirjakirjoituksiasi?
Sitä ei ole tehnyt Kahvikaan. Ja saithan sinä mielipiteesi siellä julki. Miksi sinun olisi pitänyt saada siellä oikein keskustella aiheesta, en ymmärrä.
Kyllästynyt kirjoitti:Jos sinä et itse olisi julistanut, että kirjoitukseni aihe on ollut sinun päiväkirjassasi, kukaan kirjautumaton ei olisi tiennyt kenen toiminnasta kommentissani oli ollut kyse. Olet siis ihan itse valinnut kertoa yleisellä puolella mitä asioita olet päiväkirjassasi käsitellyt!
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Itse en koe mielekkääksi saati järkeväksi käydä uudestaan sellaista keskustelua jossa samat kysymykset toistetaan yhä uudestaan ja yhä uudestaan ne saavat samat vastaukset. Mutta jos se nyt on tärkeää tms juuri tässä tilanteessa (jostain syystä mistä ei kenekään tarvitse tietää tms), niin Ylläpito ilmoittakoon asiasta kantansa.
Ethän ...
Mirri kirjoitti:Niin... Ehkä tällä foorumilla kaikki mikä ei ole erikseen kiellettyä on sallittua ja hyväksyttyä...
Tarkoitatko, että olen "itseeni ottava tiukkapipo" koska kommentoin Kahvin päiväkirjakirjoituksia? Sanoin silloin ja sanon nyt, että moraalista tai moralisoinnista ei ollut kyse.Mirri kirjoitti:... Hyvä päiväkirjan kirjoittajien ottaa huomioon tämä mahdollisuus, että miettivät tarkkaan mitä päiväkirjoihinsa kirjoittavat ja mitä eivät: itseensä ottavat tiukkapipot voivat työntyä paheksumaan ja he voivat jopa tahtoa heitä loukkaavan päiväkirjan kirjoittamisen lopetettavaksi sen sisällön vuoksi...
Mirri kirjoitti:... Kahvin päiväkirjakirjoitteluun kohdistunut vaino oli törkeydessään mieleenpainuva jupakka...
Mirri kirjoitti:... Ja kuitenkin tiukkapipot kai uskoivat olevansa oikealla asialla paheksunnan osoituksissaan kyseistä päiväkirjaa ja sen kirjoittajaa kohtaan.
Kyllästynyt kirjoitti:... Kahvihan nimenomaan kielsi minua kommentoimasta päiväkirjassaan ...
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:... Kahvihan nimenomaan kielsi minua kommentoimasta päiväkirjassaan ...
Tulisi ehkä ottaa huomioon, että tuo(kin) on oma subjektiivinen tulkintasi - ei kirjaimellinen "fakta" siitä mitä olen sanonut...
Kahvi kirjoitti:... Tulisi ehkä ottaa huomioon, että tuo(kin) on oma subjektiivinen tulkintasi - ei kirjaimellinen "fakta" siitä mitä olen sanonut - ja varsinkin mitä olen myöhemmin tarkentanut sanomallani tarkoittaneeni...
Kahvi kirjoitti:... Todennäköisesti Kyllästynyt tulee ingoroimaan tämän viestini, tai vastaa asiaan liittymättömällä vastakysymyksellä / omalla tulkinnallaan / tms, mutta halusinpahan nyt vain tuoda tuon subjektiivinen tulkinta-asian keskustelijoiden huomioon.
ei sellainen ole?Menes muualle moralisoimaan!![]()
Ketkä "tiukkapipot"? Millä perusteella sinä väität minun olevan tiukkapipo - kun kommenteissani ei edes ollut kyse moraalista tai tiukkapipoisuudesta vaan kirjoitusten sävystä ja niiden loukkaavuudesta ja halventavasta kielenkäytöstä.

Mirri kirjoitti:Ketkä "tiukkapipot"? Millä perusteella sinä väität minun olevan tiukkapipo - kun kommenteissani ei edes ollut kyse moraalista tai tiukkapipoisuudesta vaan kirjoitusten sävystä ja niiden loukkaavuudesta ja halventavasta kielenkäytöstä.
Kyllästynyt, sinäpä sen sanoit: tällä foorumilla päiväkirjan kirjoittajien lienee parasta muistaa olla tarkkana, etteivät päiväkirjoissaan oman elämänsä asioista kirjoittaessaan käyttäisi tiukkapipoisempia lukijoita loukkaavaa sävyä ja heidän halventavaksi kokemaansa kieltä...
Mirri kirjoitti:... Kysymyshän oli juuri siitä: jotkut työntyivät loukkaantumaan päiväkirjaan, jonka sävystä ja kielestä he eivät pitäneet, vaan kokivat sen loukkaavana ja halventavana. Etkä sinä tainnut olla ainoa kyseisen päiväkirjan sisällön paheksuja.

Mirri kirjoitti:Muistaakseni päiväkirjan sisältöä rinnastettiin ja vertailtiin laittomuuksiin.

Mirri kirjoitti:....
En siteeraa päiväkirjan sisältöä tänne, mutta laitan kirjoittamani viestin päiväyksen tähän: Kirjoittaja Mirri » 16.10.2013 16:50
Tässä Psykopatologian kommentti samaan asiaan; siitäkin vain päiväys, koska sisältö on päiväkirjassa kirjoitettua: Kirjoittaja Psykopatologia » 18.10.2013 11:37
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, mitä 14v tarkoittaa - ja mitä se tekee tässä päiväkirjassa?
Jos tulkitsin vihjailusi oikein, niin viestisi on törkeydessään poistokamaa - pahimman luokan solvaus.
Tuli vielä mieleeni... Tässä päiväkirjassa ei ole mitään lain rikkomiseen tai rikollisuuteen viittaavaa; ei ennen kuin sinä päästit näppikseltäsi sellaista. Miksi teit niin; sitä en ymmärrä.
Psykopatologia kirjoitti:12:37
Kyllästynyt pitää (ilmeisesti) "14"-vetoa hirveän fiksuna, ja Hilppa myötäilee.
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, kyseinen päiväkirja on luettavissa, joten ei muuta kuin katsomaan mitä siellä sanotaan...
Mirri kirjoitti:... En siteeraa päiväkirjan sisältöä tänne, mutta laitan kirjoittamani viestin päiväyksen tähän: Kirjoittaja Mirri » 16.10.2013 16:50
Tässä Psykopatologian kommentti samaan asiaan; siitäkin vain päiväys, koska sisältö on päiväkirjassa kirjoitettua: Kirjoittaja Psykopatologia » 18.10.2013 11:37
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa