Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Minähän en asioista päätä, mutta mietin itsekseni, pitäisikö kirjoittelua rajoittaa määrällisesti?
Toisin sanoen, vuorokaudessa saisi kirjoittaa vain tietyn määrän viestejä ja uusia aloituksia...
Luojan kiitos, et sentään päätä asioista, mutta moderaattorin valtuudet sinulla kuitenkin on tällä palstalla...
Olenko sinun mielestäsi väärinkäyttänyt moderaattorioikeuksiani? ¨
Jos mielestäsi olen, niin missä, miten ja milloin?
Mirri kirjoitti:... Esittämäsi pakotteet karsisivat kirjoittajia, mutta se kai olisi tarkoituskin...
Ei olisi eikä ole tarkoitus, joten voisitko ystävällisesti lopettaa levittämästä omia luulojasi motiiveistani varustettuna maininnalla "se kai olisi tarkoituskin".
Mirri kirjoitti:... Millainen foorumi jäisi jäljelle, kun vaihtelevaisessa kunnossa olevat mt-ongelmaiset miettisivät uskaltavatko kirjoittaa vai eivätkö uskalla?..
Mielestäni sitä asiaa voi miettiä. Vai onko se sellainen tabu, jota ei saa ääneen ajatella?
Mirri kirjoitti:... Huonokuntoisimmat eivät jaksaisi edes miettiä, vaan tyytyisivät lukemaan 'tasokasta' foorumia, josta ei olisi apua eikä hyötyä sitä eniten tarvitseville - 'kirjoittamisterapiaa' kaipaaville mt-ongelmaisille...
Tai sitten saattaisi käydä niin, että huonokuntoisetkin saisivat luettavakseen ehkä lukumääräisesti vähemmän mutta laadultaan nykyistä hyödyllisempiä viestejä, joista kenties olisi heille enemmän hyötyä kuin sisällyksettömästä hölötyksestä.
Mirri kirjoitti:... Millaiset ihmiset hyötyisivät ehdottamistasi pakotteista ja tulisivat autetuiksi esittämilläsi kirjoittajien karsimiseen tähtäävillä toimenpiteillä?..
En osaa sanoa muista, mutta ainakin minua tuskastuttaa seuloa lukemattomien sisällyksettömien viestien seasta niitä jotka sisältävät jotain asiaakin.
Mirri kirjoitti:... Ja tosiaan myös läppä/hölötys puoltaa paikkaansa - se on yksi keino päästellä paineita tiukissa elämän kiemuroissa.
Se on sinun mielipiteesi, ja siihen sinulla on oikeus. En ymmärrä, miksei minulla sinun mielestäsi ole oikeutta omaani?
Läppien rajoittamista en ole edes ehdottanut!