Jaska kirjoitti:Kyllästynyt. Olet väärässä.Minä vain totesin täysin neutraalisti teorian soveltuvuuden tähän tapaukseen.
Mitä tarkoitat tapauksella?
Jaska kirjoitti:Kyllästynyt. Olet väärässä.Minä vain totesin täysin neutraalisti teorian soveltuvuuden tähän tapaukseen.
Jaska kirjoitti:Pertin esittämään herrasnaiseuteen. Korjaan herrasmiesnaiseuteen.
Psykopatologia kirjoitti:22:35Sateentekijä kirjoitti:Ainahan Pertti jotain demonstroi, kun luulee meidän olevan opetuksensa tarpeessa.
Harvoin demonstroin, useammin kirjoitan.
Jaska kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Jaska kirjoitti:Tämä istuu kuin nakutettu Laasasen seksuaalisen pääoman teoriaan. Nainen saa seksuaalisella pääomallaan ketkuteltua itselleen miehensä herraskaisen statuksen.
Ehdinkin jo ihmetellä, että kuinkahan kauan sinä pystyt piilottelemaan kaunaasi naissukupuolta kohtaan.
Puhuin Laasasen teoriasta. Miten se kaunaan vääntyi?
Jaska kirjoitti:Joudunko minä nyt kärsimään Laasaen synneistä?
Jaska kirjoitti:Vaikutaa siltä, että minulle lankesi syntipukin rooli...
Jaska kirjoitti:... Kai minä saan viitata Laasasen teorioihin silloin, kun ne selittävät käsiteltävänä olevan aisian. Täh?
Jaska kirjoitti:Laasasen teoria on tieteellisesti kiinnostava. Sitä ei ole vielä kukaan tainnut tieteellisesti vääräksi osoittaa. Haukkumista se kyllä on saanut osakseen.
Psykopatologia kirjoitti:22:35Sateentekijä kirjoitti:Ainahan Pertti jotain demonstroi, kun luulee meidän olevan opetuksensa tarpeessa.
Harvoin demonstroin, useammin kirjoitan.
kiss kirjoitti:Sen takia haluan tietää, että jos vaikka tunnetaan, osaan suhtautua. Kuka ehdottaa Obeliksia, vai onks se vaan Kahvi, ei kai Gyver, ei sentään. pahus.
Kyllästynyt kirjoitti:Jaska kirjoitti:Joudunko minä nyt kärsimään Laasaen synneistä?
Sinähän Laasasen opit taas esiin otit, etkä mielestäni ole joutunut mistään kärsimäänkään.
Pitäisikö kaikkien naisten kärsiä Laasasen naissukupuolta kohtaan tunteman kaunan takia?
kiss kirjoitti:Kahvi, hyvä kun vastasit. Kiitti.
Kahvi kirjoitti:21.01.2015 00:12Kyllästynyt kirjoitti:Jaska kirjoitti:Joudunko minä nyt kärsimään Laasaen synneistä?
Sinähän Laasasen opit taas esiin otit, etkä mielestäni ole joutunut mistään kärsimäänkään.
Pitäisikö kaikkien naisten kärsiä Laasasen naissukupuolta kohtaan tunteman kaunan takia?
Saanko tiedustella, että kuinka perustelisit väitteesi tuosta Laasasen naissukupuolta kohtaan tuntemasta kaunasta?
Jaska kirjoitti:Markkina-arvoteoria on vain eräs työkalu, jolla tutkitaan / selitetään pariutumismarkkinoita...
Jaska kirjoitti:... Millä muuten selität, että vanhoilla, rikkailla, paljon valtaa omaavilla (herras)miehillä on melkein järjestään nuoret, kauniit vaimot?
Jaska kirjoitti:On se kumma, kun Jaska ei kelpaa jaskana, vaan täytyy keksiä jotain muita määreitä, että osaisi suhtautua.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:21.01.2015 00:12Kyllästynyt kirjoitti:...
Saanko tiedustella, että kuinka perustelisit väitteesi tuosta Laasasen naissukupuolta kohtaan tuntemasta kaunasta?
Mm. siksi, koska hän näyttää arvottavan naisia heidän "markkina-arvonsa" mukaan; ikään kuin naiset olisivat myynnissä olevaa karjaa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa