Mirri kirjoitti:Toistan edellisessä viestissäni olevan asiani ja kysymykseni:
Tässä ketjussa minua askarruttavat Kyllästyneen pyrkimykset. Mikä tarkoitus/pyrkimys hänen tähän ketjuun lykkäämällään 'vitsillä' mahtaa olla?
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Toistan edellisessä viestissäni olevan asiani ja kysymykseni:
Tässä ketjussa minua askarruttavat Kyllästyneen pyrkimykset. Mikä tarkoitus/pyrkimys hänen tähän ketjuun lykkäämällään 'vitsillä' mahtaa olla?
Ei minulla mitään erityistä missiota ole menossa, mutta sinulla näyttää olevan; käydä kimppuuni aina kun tilaisuuden huomaat.

Hilppa kirjoitti:Mikä siinä listassa halventaa Marttoja? Se on ironiaa.
Voisinhan minä (Mariana) ottaa koko Marttailun halvennuksena nimelleni. Mutta en ota.

Mirri kirjoitti:... Kyllästynyt, tämän ketjun otsikko ja aloitusviesti ovat ihan asiallisia. Aiheellisia ja tarpeellisiakin. Miksi sinä päätit vääntää tänne miehiä - esimerkiksi ketjun aloittajaa - pilkkaavan 'vitsin'?
Ihmettelyni ja kyselyni ovat aiheellisia ja asiallisia, mutta sinä ilmeisesti et osaa selittää etkä perustella ensimmäistä tähän ketjuun laittamaasi viestiä ja sen tarkoitusta. Niinpä ryhdyt syyttämään minua kimppuun käymisestä...
Jaska kirjoitti:Listassa oli alatyylisiä kommentteja, joista olet kyllä muissa yhteyksissä kärkkäästi antamassa muille kiukkuisesti tukkapöllyä...
Hilppa kirjoitti:Mirri, Martta-toimintaan kuuluvat myös ilo, vitsit ja pala itseironiaakin.

Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:... Kyllästynyt, tämän ketjun otsikko ja aloitusviesti ovat ihan asiallisia. Aiheellisia ja tarpeellisiakin. Miksi sinä päätit vääntää tänne miehiä - esimerkiksi ketjun aloittajaa - pilkkaavan 'vitsin'?
Ihmettelyni ja kyselyni ovat aiheellisia ja asiallisia, mutta sinä ilmeisesti et osaa selittää etkä perustella ensimmäistä tähän ketjuun laittamaasi viestiä ja sen tarkoitusta. Niinpä ryhdyt syyttämään minua kimppuun käymisestä...
Juu, täytyy pitää mielessä, ettei sinun mielestäsi Martoistakaan saa laskea leikkiä.
Jos Suomen Marttaliiton hallituskin on nauranut jutulle, miksi sinä ryhdyt heidän puolestaan loukkaantumaan?

Mirri kirjoitti:Siinä olisi selvittämisen paikka; Suomen Marttaliitto hallituksineen kenties osaisi sanoa jotakin esittämiisi väitteisiin. Olet vetänyt tähän juttuusi mukaan ainakin Marttaliiton varapuheenjohtajan - sellaisen, joka tietysti on omassa asemassaan toiminnastaan ja käyttäytymisestään vastuullinen jollekin liiton ylemmälle taholle.
Mikä tänne laittamassasi 'vitsissä' on naurattanut peräti Suomen Marttaliiton hallitusta; siinä olisi julkisen kysymisen ja vastauksen tahtomisen aihe.

Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Siinä olisi selvittämisen paikka; Suomen Marttaliitto hallituksineen kenties osaisi sanoa jotakin esittämiisi väitteisiin. Olet vetänyt tähän juttuusi mukaan ainakin Marttaliiton varapuheenjohtajan - sellaisen, joka tietysti on omassa asemassaan toiminnastaan ja käyttäytymisestään vastuullinen jollekin liiton ylemmälle taholle.
Mikä tänne laittamassasi 'vitsissä' on naurattanut peräti Suomen Marttaliiton hallitusta; siinä olisi julkisen kysymisen ja vastauksen tahtomisen aihe.
Selvitä ihmeessä, jos mielesi tekee.
Niin tosikkoja eivät Marttaliiton hallituksessa näköjään olleet, etteivätkö olisi osanneet itselleen nauraa. Ja mitä tulee miehille nauramiseen; jos jutussa ei ole siteeksikään pohjaa tai aihetta, miksi se kuitenkin niin monia naurattaa?
Olkoon viesti miehiä pilkkaava, mutta niin kauan kuin Suomen yleisin kirosana on "vittu"minä, "pilkkaan miehiä" aina kun niin haluan.

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, en hauku väärää enkä oikeaa, kuten näkyy.
Kaivoin Marttaliiton linkkejä esille sitä varten, että niistä löytyy ihmisiä ja yhteystietoja, joille voidaan vinkata tämän keskusteluketjun olemassaolosta.
Tässä vielä yksi hyvä linkki siihen tarkoitukseen:
http://www.martat.fi/info/palaute/
Mirri kirjoitti:... Toisen nilkkaan osuva pilkka naurattaa Marttojakin makeimmin - olisikohan noin?...
Ei suoranaisesti, mutta kyllä silläkin varmaan vaikutusta on.Mirri kirjoitti:... Suomen yleisin kirosana vittuko sinut pani ohjaamaan asiallisen ketjun miesten pilkkaamineen, vai mikä? ...
Mirri kirjoitti:.... Vittuahan hoetaan hyvin tasapuolisesti niin miesten kuin naisten keskuudessa, joten en oikein ymmärrä järjenjuoksuasi.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa