- Mikä ristus ny o, ku ei aharista?

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: - Mikä ristus ny o, ku ei aharista?

ViestiKirjoittaja Rane » 13.01.2015 11:53

Järjestelmän palautus aikaan ennen ongelmia?
Rane

ViestiKirjoittaja Kissi » 13.01.2015 23:06

Juu, palautin tehdas asetukset ja laittelin kaikki uusiks, ei nyt ainakaan risaa. Pärisee, ihan kuin kuumenis. Menee ajuri varmaan.
Kissi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 13.01.2015 23:12

Jospa tuuletin on elämänkaarensa loppusuoralla?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 13.01.2015 23:19

Onneksi ainakin tuulettaja toimii.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kissi » 13.01.2015 23:22

Kyllästynyt
Niin tosiaan, tää on Acer mopo ja varmaan vanhuuttaan tuuletinkin jo reistaa.
Kissi

ViestiKirjoittaja Kissi » 17.01.2015 23:53

Avasin takakannen ja surutta otin imurilla, auttoi kai, ei ihan niin paljon hurise.
Nyt olen AIVAN VAKUUTTUNUT :? että Jaska on joku hahmo, joka rellestää meijän mallin mukaan. Ei laita linkkejä niinkuin käsketään, aloittaa otsikon toisensa jälkeen ja höpisee kaikkiin ketjuihin. Ihan kuin meikäläinen. Mokoma häirikkö.
*
Kaikki on ihan turpa rullalla ja mä en jaksa olla. Pitää mennä mukaan!
Kissi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 18.01.2015 20:51

Kyllä, mutta on sellainenkin vaihtoehto, ettei tunge jokaiseen ketjuun kirjoittamaan tyhjänpäiväisyyksiä silloinkin kun ei ole mitään sanottavaa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kissi » 19.02.2015 21:54

Jos hänen korkeutensa Psykopatologi nyt ottaisi ohjat käsiinsä, ettei tämä muodostu ihan kaikinpuolin rupatteluksi koko Psykopatologia.
Asiaa tulemaan pikaisesti, täällä tuulee liikaa!
ja päiv'kaffeet voi juoda täällä ketjussa, vaikka. Tai ainakin roskiksessa.
Kissi

ViestiKirjoittaja Kissi » 19.02.2015 23:20

Jep! Olen kyllä lukenut kaiken mitä annetaan eteen. Tykkään lukea tietolinkkejä.
Mutta (alunperin) tämä osio oli tarkoitettu yleiseen kanssakäymiseen ja jos täältä poikii jotain erikseen huomion ansaitsevaa yleishyödyllistä
tietoa, niin
Psykopatologin oli tarkoitus ottaa asia lähempään tarkasteluun tuonne yleiseen. Missä sitten asioista voi kertoa tietojansa.

Muutoin HÄNEN oli tehtävänsä aloittaa ja alustaa keskustelut. Sekä valvoa, että pysytään asiassa ja myöskin, että syntyy tuloksia.

Mutta koska mies ei vaivaudu taas opettamaan, eikä ohjaamaan, niin kirjoittajat ottavat ohjat ja tulos on tämä: jokapuolella on hyödytöntä, jäsentelemätöntä haja ja mutu tietoa.
Eihän kirjoittajatkaan jaksa iänkaiken odotella hiljaisuudessa, koska Psypatologi antaa jotain, vaan pakkohan se on alkaa höpötellä itsekseen joutavia.
Kissi

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 20.02.2015 11:36

Tällä kertaa olen täysin samaa mieltä Sateentekijän kanssa.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kissi » 20.02.2015 23:52

No niin taas, nyt kun rutisin, niin yks laittoi tulitikku laskuja laskemaan.
Kissi

ViestiKirjoittaja Kissi » 22.03.2015 23:31

Haluaisin kysyä, miksi te koette Jaskan jutut ihan kuin hän olis rietas sikailija? Ja että jutut ja kuvat ovat naisia henk.koht loukkaavia. Mun silmiin näkyy vain turhan aikainen hössötys muutamalta naiselta.
Kissi

ViestiKirjoittaja Kissi » 23.03.2015 01:00

Sitä olen kanssa ihmetelly, et miksi sääkin Sateentekijä ikäänkuin 'porukan mukana' olet suutahtanut
Jaskaan ja harmittaa tuo Luukkosen lausuma -jaska kiusaa seksijutuilla-

Eihän se mitn. kiusaa, laittelee vaan erillaisia kuvia-- tuntuu, kuin olisin 'viallinen' kun en osaa niistä suuttua -naista alentavana- enkä suuttua.
Jos tuo yksi nyt haluaa esitellä ihan kauniita naisten kuvia, niin millai se meiltä on pois?

Voitaishan mekin touhuta jotain mieskuvia tänne, ketä kiinnostais niin paljon, että ärsyyntyisi.
Kissi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 23.03.2015 11:45

Sateentekijä kirjoitti:En tiiä, ehkä Jaska ei pohjimmiltaan halua kellekkään mitään pahaa, hän vaan tykkää provoilla. Nytkin laittoi luontoketjuun niin ihanan kuvan miekkosesta ja nallukasta♥
Ei Jaskan jutuista kannata aharistua, jos oikein kiukkuuntuu, antaa takaisin, uskon, että hän tykkää kun sanotaan suoraan eikä kiukutella ketjutolkulla?

Jaskahan nimenomaan haluaa pahaa. En usko, että hän on niin tyhmä, ettei tajuaisi kiusaavansa.

Nallukat ja miekkoset Jaska voi tunkea sinne minne ei päivä paista -suoraan sanottuna.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja jardin » 23.03.2015 12:11

Minulla ei ole mitään mahdollisuutta puuttua kiusaamiseen mutta Kyllästyneellä ja Psykopatogilla on ja ihmetellä täytää miksi nämä kaksi henkilöä vaan vierestä katsovat kun foorumin naisia kiusataan.
Erään ihmisen teorian mukaan myös Kyllästynyt ja Psykopatogi ovat näin toimiessaan myös kiusaajia.
Onko tämä tuttu teoria?
jardin

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 23.03.2015 13:47

jardin kirjoitti:Minulla ei ole mitään mahdollisuutta puuttua kiusaamiseen mutta Kyllästyneellä ja Psykopatogilla on ja ihmetellä täytää miksi nämä kaksi henkilöä vaan vierestä katsovat kun foorumin naisia kiusataan.
Erään ihmisen teorian mukaan myös Kyllästynyt ja Psykopatogi ovat näin toimiessaan myös kiusaajia.
Onko tämä tuttu teoria?

Tarkoitatko, että sinun mielestäsi minä en ole edes pyrkinyt puuttumaan Jaskan harjoittamaan kiusaamiseen?

Vaikka kiusaamiseen olen pyrkinyt aina puuttumaan kaikin mahdollisin keinoin, en halua käyttää moderaattorioikeuksia sellaisissa ketjuissa, tilanteissa ja asioissa joissa olen itse asianosaisena.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja jardin » 23.03.2015 13:55

Helpostihan siitä tilanteessa lähdet pois, koska Jaska ei juuri sinuun kohdista kiusaamista vaan huhupuheiden mukaan kaikkiin foorumin naisiin. Toimintasi on pelkurimaista ja olisi kaikkien kannalta parasta, että itse eroaisit tehtävästäsi ja ottaisit vastuun siitä ettet puuttunut nettikiusaamiseen vaikka sinulla olisi ollut siihen hyvä mahdollisuus.

Tai voisit ainakin myöntää ettei sinuakaan kiinnosta muu kuin pillusta ja perseestä puhuminen.
jardin

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 23.03.2015 14:22

jardin kirjoitti:Helpostihan siitä tilanteessa lähdet pois, koska Jaska ei juuri sinuun kohdista kiusaamista vaan huhupuheiden mukaan kaikkiin foorumin naisiin. Toimintasi on pelkurimaista ja olisi kaikkien kannalta parasta, että itse eroaisit tehtävästäsi ja ottaisit vastuun siitä ettet puuttunut nettikiusaamiseen vaikka sinulla olisi ollut siihen hyvä mahdollisuus.

Tai voisit ainakin myöntää ettei sinuakaan kiinnosta muu kuin pillusta ja perseestä puhuminen.

Huh huh mitä skeidaa...
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kissi » 23.03.2015 20:54

Niinhän se on.
Mutta onkin jännää se, miten esim. Kyllästynyt ei voi mitenkään/koskaan ohittaa sellaisia kuvia, missä vilahtaa tissi tai pimpula. Vaikka tajuaa ne provoksi.
Nyt on vallalla käsitys, että Jaska kiusaa.
Tietenkin Jaskaa houkuttaa, kun yks pärähtää aina.
Siinä mielessä Jaska kiusaa, mutta voiko jotain kirjoittajaa syyttää kiusaajaksi, siksi että hänen jutut
Ärsyttää jotain toista.
Kyllästynyt haluaa taas käskyttää, ei siinä muuta.
Kissi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 24.03.2015 01:03

Sateentekijä kirjoitti:Minun mielestäni paras keino provojen loppumiseen on totaalinen vaikeneminen. Jos kukaan ei ottaisi kantaa provoihin, ei ko. henkilö pitkään jaksaisi/ viitsisi jauhaa aiheesta joka ei ketään kiinnosta. Niin pitkään kun "provo" saa vastakaikua, oli se sitten nega- tai positiivista, hän katsoo oikeudekseen jatkaa.

Jaska on suoltanut palstalle samanlaista tavaraa vuosikausia.
Miksi kenenkään pitäisi sietää ja kestää tuollaista paskaa vuodesta toiseen, edes sillä verukkeella, että "paras keino provojen loppumiseen on totaalinen vaikeneminen"?
Sateentekijä kirjoitti:Minä käsitän nettikiusaamisen jatkuvaksi nimellä tai nimimerkillä varustettuun ihmiseen kohdistuvaksi. Kiusaamiseksi ei voi lukea naisenkuvia tms yleistä...

Miksei voi, koska selvästihän ne on kiusaamisen halusta palstalle postattu? Mikä muu tarkoitus Jaskan häiriköinnillä muka on kuin se, että hän haluaa kiusata muita. Siitä hän nauttii.
Sateentekijä kirjoitti:... Tuskin ketään henk. koht. näillä jaska on tarkoittanut, kunhan provoilee ja kalastaa, josko joku kävis syöttiin...

Ei kiusaamisen tarvitse välttämättä olla henkilökohtaista ollakseen kiusaamista.
Kissi kirjoitti:Niinhän se on.
Mutta onkin jännää se, miten esim. Kyllästynyt ei voi mitenkään/koskaan ohittaa sellaisia kuvia, missä vilahtaa tissi tai pimpula. Vaikka tajuaa ne provoksi...

Vaikka sinun mielestäsi ei olisikaan mitään väliä kuinka paljon naisia ja naiseutta irvitään ja pilkataan, minulle sillä on merkitystä; en suostu tulla kohdelluksi kuin ihmisarvoa vailla olevana, pelkkänä "tisseinä, perseenä tai pilluna".
Kissi kirjoitti:... Nyt on vallalla käsitys, että Jaska kiusaa.
Tietenkin Jaskaa houkuttaa, kun yks pärähtää aina.
Siinä mielessä Jaska kiusaa, mutta voiko jotain kirjoittajaa syyttää kiusaajaksi, siksi että hänen jutut
Ärsyttää jotain toista...

Kyllä voi. Jaskan tarkoitus on loukata naisia ja naiseutta, ja tahallinen loukkaaminen ja häiriköinti on kiusaamista.
Kissi kirjoitti:... Kyllästynyt haluaa taas käskyttää, ei siinä muuta.

Minulla ei ole mitään halua käskyttää ketään.
Kyllästynyt

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko